romano11 Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 > Nikt ( badz malo kto) kto wkreca stare > sruby, nie pokrywa ich na nowo klejem, a to jest blad. czy błąd? książki serwisowe do mojego bolidu jak i do skutera podają stosowne momenty dokręcania tych newralgicznych połączeń. o żadnym kleju nie wspominają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 > Prędzej się tarczą oprze o ziemię. nie zapominaj, że jesteśmy w trakcie wymiany tarczy i już zdążyłeś starą zdemontować > A po co wkładać nogi pod auto? no jak to po co? żeby wygodnie siedzieć przed zwrotnicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marys85 Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 > czy błąd? książki serwisowe do mojego bolidu jak i do skutera podają stosowne momenty dokręcania > tych newralgicznych połączeń. o żadnym kleju nie wspominają... Wiele z aut ktore przerabiam w robocie, szczegolnie nowszych maja sruby pokrywe klejem. Gdy odkreca sie stare widac jeszcze jego resztki. Owszem momenty dokrecania sa wazne, ale jesli stosujesz stare sruby to juz te wartosci sa nieprawdziwe. Z reguly zaciski trzymane sa srubami,ktore odkrecasz zwykla "13stka" i bardzo latwo jest przy dokrecaniu przeciagnac gwinty Do tego, nie zauwazylem by ktokolwiek kazdy element dokrecal zgodnie z momentami podanymi przez producenta, a juz na pewno nie jesli chodzi o zaciski. Klej pozwoli na pewne zabezpieczenie sruby przed odkreceniem i dlatego zaleca sie jego stosowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.