slon Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 Witam Rozglądam się za autkiem do firmy. Niestety musi byc to VAN 2 osobowy i do 12 tys maks. Stad spore ograniczenia rynkowe. Realnie z tego co widzialem dostane Fiata Pande lub Corse w podobnych rocznikach 2005-2006. Zalezy mi na gazie. Mam pytanie do forumowiczow...co polecacie z tych dwoch opcji ew jesli macie jakies propozycje inne to tez bedzie dla mnie cenna rada. Rozgladalem sie jeszcze za clio, ale wszedzie odradzali. Wiadomo te auta beda mialy min. 150 tys przebiegu jak nie wiecej bo sa "po firmie". Rozwazalem zakup benzyny i zalozenie gazu (nowego). Patrzylem rowniez, ze w crashtestach o wiele lepiej wypadla corsa... W gre wchodza pewnie silniki 1.1 i 1.2. Z gory dzieki za pomoc Słoń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 > Witam ja szukał bym corsy u mnie w firmie trochę się tego przewinęło i w sumie nie ma co narzekać na awaryjność panda jest mniej wytrzymała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 Panda jak dla mnie jest za bardzo toporna-brałbym corsę C, bardziej komfortowa, lepiej wykonczona i ładniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2010 Tez mi sie corsa bardziej podoba. Tylko ich jest tyle co kot napłakał, a jak juz cos trafie to golas totalny. Co byscie woleli....wspomaganie czy abs ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 wspomaganie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2010 > wspomaganie No wlasnie widze, ze czesto staje przed takim wyborem. O centralnym nie wspomne bo rzadkosc... Przyzwyczailem sie jezdzic autkiem z abs i tak sie po prostru zastanawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 Ale samochód bez wspomagania to jest tragedia nawet w tak małym aucie jak Corsa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2010 http://allegro.pl/show_item.php?item=1229316091 Takie cos znalazlem. Mam do tego miejsca 250 km. Moze ktos z forumowiczow jest z okolic...albo bedzie mogl doradzic wstepnie na podstawie zdjec czy warto jechac.. Wlasciciel II, ksiazki serwisowej nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 > panda jest mniej wytrzymała niedawno kupiłem pandę z silnikiem 1.1 od przedstawiciela handlowego. Łatwego żywota nie miała. 170tys przebiegu. poza wygniecionym fotelem i wymianą kabli WN ze świecami (80 zł komplet NGK ) oraz żarówek nie muszę robić w tym aucie nic. Jeździ i ma się dobrze. Tam się nie ma co popsuć. Silnik toporny i odporny (1.2 60 koni to ta sama rodzina). Za 12 tys. trafisz nawet wersje 1.3 JTD z klimatyzacją (o wspomaganiu, elektryce, ABS i innych "bajerach" nie wspomnę). ABS jest nawet w najbiedniejszej wersji, wspomaganie w mniejszych silnikach nie jest standardem, ale przy kołach 155/80/13 nie jest niezbędne. Panda to dobry wół roboczy, mało się psuje, niewiele pali, nie rdzewieje i jest bardzo wygodna w mieście -świetna widoczność -siedzi się w miarę wysoko, więc wsiadanie/wysiadanie co chwilę nie sprawia problemów -dość wysokie zawieszenie, więc wszystkie krawężniki moje -no i ten lewarek zmiany biegów Jak już się coś zepsuje to części tanie. Eksploatacja jeszcze tańsza. Wady: -dość hałaśliwe tylne zawieszenie potęgowane pustą "paką" z tyłu (być może z racji przebiegu u mnie) -plastik fantastik w środku i niezbyt wygodne fotele (zamontowałem sobie kubeł) -dłuuuuuuuuuugaaaaa skrzynia biegów w 1.1MPI (nie wiem jak w innych wersjach), ale niedługo ją zmienię, używana w dobrym stanie to 400zł -awaryjne hamulce bębnowe z tyłu (jeśli ktos korzysta z zamienników). Założenie oryginału z ASO załatwia problem na kilkadziesiąt tysięcy km. -podsterowne to bydle strasznie. Dopiero po napompowaniu 2.6 bara z tyłu idzie to postawić bokiem na suchym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 corsa jest na pewno wygodniejsza i szersza , Panda w naszej firmie daje radę jako typowe auto służobowe , katowane na lpg jezdzi zawsze i wszedzie jezeli chcesz silnik prosty jak kostrukcja cepa i niskie koszty eksploatacji to imho panda , jesli wiecej komfortu to corsa btw w pandzie jest wpsomaganie city & abs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2010 > corsa jest na pewno wygodniejsza i szersza , Panda w naszej firmie daje radę jako typowe auto > służobowe , katowane na lpg jezdzi zawsze i wszedzie jezeli chcesz silnik prosty jak > kostrukcja cepa i niskie koszty eksploatacji to imho panda , jesli wiecej komfortu to corsa > btw w pandzie jest wpsomaganie city & abs Juz mialem jechac po ta corse...ale nagle zajarzyłem, ze przeciez Kolbuszowa i okolice pod Tarnobrzegiem to powódź nie ominęła... Z korsepondencji wynika, ze auto miesiac temu kupione i sprzedaja pilnie z powodu wyjazdu za granice... Zacząłem miec jednak podejrzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 > Juz mialem jechac po ta corse...ale nagle zajarzyłem, ze przeciez Kolbuszowa i okolice pod > Tarnobrzegiem to powódź nie ominęła... > Z korsepondencji wynika, ze auto miesiac temu kupione i sprzedaja pilnie z powodu wyjazdu za > granice... > Zacząłem miec jednak podejrzenia może być popowodziowa , imho ciężko ukryć wszystkie ślady , zawsze możesz dobrze oblukac auto - jednak zawsze to ryzyko .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.