Skocz do zawartości

[KzAK] Do oglądaczy! BMW E90


koNik

Rekomendowane odpowiedzi

> http://moto.allegro.pl/bmw-e91-e90-seria-3-2007-taniej-benzyny-nie-kupisz-i1230945712.html

> o to co wyżej, coś sie rzuca w oczy złego?

Ja tam sie nie znam, ale ...

Nie znalazłem info o mocy - raczej 320i to nie jest i raczej to baardzo nie jedzie...

Cena dla prywatnej osoby być może atrakcyjna, ale dla vatowców daje się czasem za niewiele więcej (10 tys netto) kupić znacznie lepiej wyposażonego i młodszego diesla z salonu (EX AG) z gwarancją w wersji 143 KM, który zapewnia jakieś minimum osiągów.

Jechałem trójką (dieslem najsłabszym) z tego rocznika i to był dramat, mimo, że auto miało 20 kkm było w kiepskim stanie. Kierownica chodziła bardzo ciężko, nie miało żadnej dynamiki, To nie było BMW tylko szrot. Imho minimum przyzwoitości zapewniają wersje po zmianach silnikowych (październik 2007) lub wyposażone przynajmniej w porządną kierownicę, silnik i wspomaganie (było dostępne w opcjach jak servotronik). No chyba, że dla kogoś te sprawy związane z komfortem nie mają znaczenia. Uważam jednak, że jakość trójek i jedynek przed 2007 rokiem była słaba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i pięknie powyważane koła

no rzeczywiście dziwne że ma takie ciężarki...

aczkolwiek zbaczając z tematu ja też sobie kazałem tak wyważyć koła po tym jak przyklejane ciężarki odpadły w ciągu 2 dni zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tam sie nie znam, ale ...

> Nie znalazłem info o mocy - raczej 320i to nie jest i raczej to baardzo nie jedzie...

niby pisze że 2 litry i to jest chyba 150KM

w E90 chyba nie było słabszego silnika.. http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E90

tak czy siak w zupełności to wystarczy, samochodem ma jeździć 70-latek zlosnik.gif który przesiądzie się z Polo 1.4 60KM

> Cena dla prywatnej osoby być może atrakcyjna, ale dla vatowców daje się czasem za niewiele więcej

> (10 tys netto) kupić znacznie lepiej wyposażonego i młodszego diesla z salonu (EX AG) z

> gwarancją w wersji 143 KM, który zapewnia jakieś minimum osiągów.

ten diesel to zło, wiem bo kumpel ma z tym jazdy w E46 - żadnego diesla skromny.gif

> Jechałem trójką (dieslem najsłabszym) z tego rocznika i to był dramat, mimo, że auto miało 20 kkm

> było w kiepskim stanie. Kierownica chodziła bardzo ciężko, nie miało żadnej dynamiki, To nie

> było BMW tylko szrot. Imho minimum przyzwoitości zapewniają wersje po zmianach silnikowych

> (październik 2007) lub wyposażone przynajmniej w porządną kierownicę, silnik i wspomaganie

> (było dostępne w opcjach jak servotronik). No chyba, że dla kogoś te sprawy związane z

> komfortem nie mają znaczenia. Uważam jednak, że jakość trójek i jedynek przed 2007 rokiem była

> słaba.

no to troszke mnie zmartwiłeś tą jakością oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niby pisze że 2 litry i to jest chyba 150KM

> w E90 chyba nie było słabszego silnika.. http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E90

150KM nie byłoby złe, ale to raczej jest 318i - przestudiuj uważnie link który podałeś. Silnik 143 KM jest dostępny dopiero od października 2007 więc raczej będzie to ten najsłabszy 129 KM. Ale jak kolega chce auto to niech sprawdzi, a silnik mu nie przeszkodzi.

> tak czy siak w zupełności to wystarczy, samochodem ma jeździć 70-latek który przesiądzie się z

> Polo 1.4 60KM

> ten diesel to zło, wiem bo kumpel ma z tym jazdy w E46 - żadnego diesla

Oczywiście, diesel to zło, ale w przypadku BMW bywa, że wychodzi taniej niż benzynka, a w silnikach po modernizacji (a więc 143KM/177KM) na razie nie słychać o problemach z trwałością czy to silnika czy osprzętu.

> no to troszke mnie zmartwiłeś tą jakością

Mówię o swoich subiektywnych wrażeniach z jednego egzemplarza w porównaniu z kilkoma innymi trochę młodszymi, ale nie chcę generalizować - sugeruję uważnie się przyjrzeć. Znam przykład, gdzie w E90 z 2008 r jeszcze nim upłynęła gwarancja zardzewiały zawiasy przednich drzwi i zaczep maski silnika. Raczej bez wpływu na cokolwiek (nawet na estetykę, bo to niewidoczne), ale denerwuje w takim aucie. W starszych E90 był także problem ze spryskiwaczami reflektorów i centralnym zamkiem - ale raczej nie ma jak tego wypatrzyć jeśli akurat nie jest zepsute.

To czym jeździłem z niesmakiem , to była właśnie taka bieda wersja. Jak ma tym jeździć 70 latek to lepiej sprawdzić, czy będzie miał dość pary by na parkingu ukręcić kołami. No może przesadzam, ale może to być uciążliwe, szczególnie jeśli auto będzie ujeżdżane w mieście ze standardową (bardzo cienką i kiepską) kierownicą.

Generalnie jednak widziałem bardzo wiele statystyk gdzie E90 był w czołówce aut jeśli chodzi o bezawaryjność. Nie chcę Cię więc straszyć, bo nie słyszałem o jakichś notorycznych powtarzalnych poważnych usterkach. Owszem ponoć jednak bardziej awaryjny jest osprzęt w benzyniakach niż w dieslach. W tych ostatnich z kolei przybywa paliwa w oleju w wersjach z DPF, co jednak serwis nie uznaje za usterkę (aczkolwiek olej zaleca wymienić).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.