tuha Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 sejko 1.2 16v na niskich biegach tj 1-2 szczegolnie jak deptam na wcisnietym gazie do polowy to jest w miare ok natomiast jak depne w podloge to przy przyspiesznaiu ma przystanki myslowe. czujnik polozenia przepustnicy moze byc winny? 2 problem to jak samochod jest zimny to po odpalneiou 1500 spada po chwili do 1000 i gasnie.. wystarczy chwile go potrzymac na obrotach i jest juz ok. pytanie dlaczemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 tyrkolenie tttm co do gsśnięcia to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 > sejko 1.2 16v na niskich biegach tj 1-2 szczegolnie jak deptam na wcisnietym gazie do polowy to > jest w miare ok natomiast jak depne w podloge to przy przyspiesznaiu ma przystanki myslowe. > czujnik polozenia przepustnicy moze byc winny? > 2 problem to jak samochod jest zimny to po odpalneiou 1500 spada po chwili do 1000 i gasnie.. > wystarczy chwile go potrzymac na obrotach i jest juz ok. pytanie dlaczemu obstawiam przewody... mam to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 > sejko 1.2 16v na niskich biegach tj 1-2 szczegolnie jak deptam na wcisnietym gazie do polowy to > jest w miare ok natomiast jak depne w podloge to przy przyspiesznaiu ma przystanki myslowe. > czujnik polozenia przepustnicy moze byc winny? > 2 problem to jak samochod jest zimny to po odpalneiou 1500 spada po chwili do 1000 i gasnie.. > wystarczy chwile go potrzymac na obrotach i jest juz ok. pytanie dlaczemu mialem to samo. 1. map sensor 2. tps 3. przewody (jakie masz przewody?) u mnie niedokrecona byla sonda lambda (troche malo prawdopodobne, ale ...) i dzisiaj dokrecilem i odziwo wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2010 przewody WN sa nowe tak jak i swiece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 > przewody WN sa nowe tak jak i swiece. przewody jakiej firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2010 dobra teraz tak mysle i robi sie jasno.. po zmianie swiec i kabli samochod byl nie do poznania zamiatal od samego dolu:) i po jakims czasie mu sie odwidzialo i to pewnie tak jak kolega sugeruje za sprawa kabli(mam wraznie tak jakby iskra przebijala) wczesniej bylo to samo (przed wymiana) i teraz sie zrobilo to samo a kable firmy nie pamietam ale kosztowaly cos kolo 80-90zl wiec pytanie jakich szukac jakie polecacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 > dobra teraz tak mysle i robi sie jasno.. po zmianie swiec i kabli samochod byl nie do poznania > zamiatal od samego dolu:) i po jakims czasie mu sie odwidzialo i to pewnie tak jak kolega > sugeruje za sprawa kabli(mam wraznie tak jakby iskra przebijala) wczesniej bylo to samo (przed > wymiana) i teraz sie zrobilo to samo a kable firmy nie pamietam ale kosztowaly cos kolo > 80-90zl wiec pytanie jakich szukac jakie polecacie u mnie się zaczęły takie klocki po tym jak wyjąłem przewody na chwilę... po wsadzeniu jak auto się zagrzeje to jak jade przy np 2 tys obr i wcisne mu gaz w podłoge to zaczyna przerywać... tzn raz przerywa a raz nie, ale dzieje się tak maksymalnie do 3-3,5 tys obr... przy wyższych obrotach idzie jak głupi także na razie tak pomykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2010 no u mnie mniej wiecej to samo sie dzieje...ale jak sobie przypomne jak chodzil zaraz po zmianie to inna bajka jesli w tym lezy problem oczywiscie.. ten samochod zyje wlasnym zyciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 > u mnie się zaczęły takie klocki po tym jak wyjąłem przewody na chwilę... po wsadzeniu jak auto się > zagrzeje to jak jade przy np 2 tys obr i wcisne mu gaz w podłoge to zaczyna przerywać... tzn > raz przerywa a raz nie, ale dzieje się tak maksymalnie do 3-3,5 tys obr... przy wyższych > obrotach idzie jak głupi także na razie tak pomykam Ty moze Ci zaczyna na nowo tyrkolic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2010 tyrkolenei mojego samochodu nie dotyczy! (tak sobie wmawiam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 > tyrkolenei mojego samochodu nie dotyczy! (tak sobie wmawiam) dotyczy dotyczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2010 1 problem rozwiazany.cewki byly tak ze kabel dotykal rury dolotowej stozka i widac przebijalo na nia bo zmienilem polozenie cewek i jest git lata jak trza. Natomiast 2 problem pozostal nadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.