Skocz do zawartości

glubi sie przy wciskaniu pelnego gazu


tuha

Rekomendowane odpowiedzi

sejko 1.2 16v na niskich biegach tj 1-2 szczegolnie jak deptam na wcisnietym gazie do polowy to jest w miare ok natomiast jak depne w podloge to przy przyspiesznaiu ma przystanki myslowe. czujnik polozenia przepustnicy moze byc winny?

2 problem to jak samochod jest zimny to po odpalneiou 1500 spada po chwili do 1000 i gasnie.. wystarczy chwile go potrzymac na obrotach i jest juz ok. pytanie dlaczemu spy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sejko 1.2 16v na niskich biegach tj 1-2 szczegolnie jak deptam na wcisnietym gazie do polowy to

> jest w miare ok natomiast jak depne w podloge to przy przyspiesznaiu ma przystanki myslowe.

> czujnik polozenia przepustnicy moze byc winny?

> 2 problem to jak samochod jest zimny to po odpalneiou 1500 spada po chwili do 1000 i gasnie..

> wystarczy chwile go potrzymac na obrotach i jest juz ok. pytanie dlaczemu

obstawiam przewody... mam to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sejko 1.2 16v na niskich biegach tj 1-2 szczegolnie jak deptam na wcisnietym gazie do polowy to

> jest w miare ok natomiast jak depne w podloge to przy przyspiesznaiu ma przystanki myslowe.

> czujnik polozenia przepustnicy moze byc winny?

> 2 problem to jak samochod jest zimny to po odpalneiou 1500 spada po chwili do 1000 i gasnie..

> wystarczy chwile go potrzymac na obrotach i jest juz ok. pytanie dlaczemu

mialem to samo.

1. map sensor

2. tps

3. przewody (jakie masz przewody?)

u mnie niedokrecona byla sonda lambda (troche malo prawdopodobne, ale ...) i dzisiaj dokrecilem i odziwo wszystko ok smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra teraz tak mysle i robi sie jasno.. po zmianie swiec i kabli samochod byl nie do poznania zamiatal od samego dolu:) i po jakims czasie mu sie odwidzialo i to pewnie tak jak kolega sugeruje za sprawa kabli(mam wraznie tak jakby iskra przebijala) wczesniej bylo to samo (przed wymiana) i teraz sie zrobilo to samo a kable firmy nie pamietam ale kosztowaly cos kolo 80-90zl wiec pytanie jakich szukac jakie polecacie niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobra teraz tak mysle i robi sie jasno.. po zmianie swiec i kabli samochod byl nie do poznania

> zamiatal od samego dolu:) i po jakims czasie mu sie odwidzialo i to pewnie tak jak kolega

> sugeruje za sprawa kabli(mam wraznie tak jakby iskra przebijala) wczesniej bylo to samo (przed

> wymiana) i teraz sie zrobilo to samo a kable firmy nie pamietam ale kosztowaly cos kolo

> 80-90zl wiec pytanie jakich szukac jakie polecacie

u mnie się zaczęły takie klocki po tym jak wyjąłem przewody na chwilę... po wsadzeniu jak auto się zagrzeje to jak jade przy np 2 tys obr i wcisne mu gaz w podłoge to zaczyna przerywać... tzn raz przerywa a raz nie, ale dzieje się tak maksymalnie do 3-3,5 tys obr... przy wyższych obrotach idzie jak głupi także na razie tak pomykam 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie się zaczęły takie klocki po tym jak wyjąłem przewody na chwilę... po wsadzeniu jak auto się

> zagrzeje to jak jade przy np 2 tys obr i wcisne mu gaz w podłoge to zaczyna przerywać... tzn

> raz przerywa a raz nie, ale dzieje się tak maksymalnie do 3-3,5 tys obr... przy wyższych

> obrotach idzie jak głupi także na razie tak pomykam

Ty moze Ci zaczyna na nowo tyrkolic 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.