Skocz do zawartości

Elektryka - brak napięcia na końcówce złącza komputera


Marcars

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Ostatnio robiłem pomiary na wtyczce do kompa i okazuje się że nie mam napięcia na końcówce 35. Jak sprawdzałem miernikiem to pokazuje 0.0. Teraz mam prośbę do was wszystkich czy moglibyście sprawdzić u siebie na wtyczce do kompa końcówkę 35 czy macie u siebie napięcie równe napięciu akumulatora(ok.12V)? Sprawdza się miernikiem elekt.jedna końcówka miernika na pin 35 a druga na masę i powinno pokazać napięcie.

284203689-zlacze.JPG

post-41640-14352509777322_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich. Ostatnio robiłem pomiary na wtyczce do kompa i okazuje się że nie mam napięcia na

> końcówce 35. Jak sprawdzałem miernikiem to pokazuje 0.0. Teraz mam prośbę do was wszystkich

> czy moglibyście sprawdzić u siebie na wtyczce do kompa końcówkę 35 czy macie u siebie napięcie

> równe napięciu akumulatora(ok.12V)? Sprawdza się miernikiem elekt.jedna końcówka miernika na

> pin 35 a druga na masę i powinno pokazać napięcie.

Napisz po co to robisz ?? masz problem z autem ???

zajrzyj do schematu i przeanalizuj go to dowiesz sie co tam powinno byc i kiedy

mała podpowiedz - zrób ten sam pomiar z podłaczonym sterownikiem i włączonym zapłonem - odpowiedz znajdziesz sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisz po co to robisz ?? masz problem z autem ???

> zajrzyj do schematu i przeanalizuj go to dowiesz sie co tam powinno byc i kiedy

> mała podpowiedz - zrób ten sam pomiar z podłaczonym sterownikiem i włączonym zapłonem - odpowiedz

> znajdziesz sam

niestety mam cały czas problemy z autem. Nie trzyma obrotów i szukam przyczyny w elektryce, bo wszystko inne możliwe już powymieniałem. Czy mógłbyś sprawdzić u siebie czy masz napięcie na tej końcówce??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niestety mam cały czas problemy z autem. Nie trzyma obrotów i szukam przyczyny w elektryce, bo

> wszystko inne możliwe już powymieniałem. Czy mógłbyś sprawdzić u siebie czy masz napięcie na

> tej końcówce??

tam jest zasilanie +12V po właczeniu zapłonu , musisz to miec bo bez tego nie odpaliłby silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niestety mam cały czas problemy z autem. Nie trzyma obrotów i szukam przyczyny w elektryce, bo

> wszystko inne możliwe już powymieniałem. Czy mógłbyś sprawdzić u siebie czy masz napięcie na

> tej końcówce??

A opisałeś problem gdzieś ? bo nie sledzę dokładnie kącika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A opisałeś problem gdzieś ? bo nie sledzę dokładnie kącika.

Moj problem to typowy problem dla Punto mk1 lecz nie do rozwiązania. Mianowicie moje auto nie trzyma obrotów przy wysprzęglaniu, potrafi wtedy na kilka sekund spaść z obrotów na ok 400-500 i wrócić do normy na 850 lub całkowicie zgasnąć. Problem pojawia się też przy lekkim gazowaniu na postoju wtedy też nie potrafi trzmać obrotów i ciągle mu spadają na ok 500 i telepie budą. Jeżeli chcę żeby obroty noramlnie funkcjonowały to na rozgrzanym włączonym silniku odpinam kość od silnika krokowego i wtedy auto trzyma obroty cały czas. Po podlączeniu póżniej wtyczki silnika krokowego auto za pierwszym razem chodzi dobrze lecz przy następnym odpaleniu wszystko się mu jakby przestawia i zaczyna znowu świrować z obrotami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.