Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

system audio

Featured Replies

Napisano

witam,

nie ukrywam że jestem laikiem w sprawie nagłośnienia auta.

chciałbym zmienić system audio w sedanie.

założenia są takie że wywalam wszystko, tzn 12 letnie fabryczne audio, i wstawiam coś ze średniej półki na czym dałoby się posłuchać muzyki podczas podróży. bez szaleństw. zestaw dla ojca rodziny smile.gif

ktoś z Was może mi doradzić z czego taki system poskładać?

podkreślam jeszcze raz że zestaw z półki średniej, audiofilem nie jestem, jednak lubię kiedy "ładnie gra". nie zamierzam też przebudowywać pół auta, ma się stare wyciągnąć a nowe włożyć.

- radio/cd/mp3 niekoniecznie karta i usb, choć nie wykluczam

cena około 200-350zł, czy np sony nadają się czy może inna firma

np sony mex dv900 taki

- głośniki przód w drzwi, podejdą 165 na dystansach,

cena około 200 zl za 2, wiem że nie poszalejemy

np hertz dcx 165 takie

- założenia zakładają dodanie czegoś do basów, czy potrzebny będzie wzmacniacz? czy radio da radę? może zwrotnica?

np blaupunkt-gtb-1200-sc taki

może jakiś inny większy? ma dodawać basów głośnikom podstawowym, nie musi się głośno tłuc tak aby przechodnie podskakiwali smile.gif

nie ukrywam, że powyższy zestaw jest wybrany tak "co się mi podoba", dlatego proszę bardziej doświadczonych kolegów o radę. może coś jest innego/lepszego/mniej problematycznego.

pozd

Napisano

do powyzszego zestawu dolicz takze wygluszenie drzwi w postaci mat bitumicznych/polimerowych - duzy wybor na allegro.