AlbinR Napisano 1 Października 2010 Udostępnij Napisano 1 Października 2010 wszędzie, na każdym forum Hondy gdzie bym o to nie spytał jak to zrobić odpowiedź pada jedna i ta sama: " było, poszukaj". I za każdym razem szukam, szukam i znajduję milion pięćset tematów pokrewnych ale samego przepisu "step by step" znaleźć nie mogę. Silnik 1.4 16 V, D14A8 '98. Czy ktoś mi tu może powiedzieć jak to wykonać? P.S. manuale też mam i nie widzę tej informacji w nich. P.S. 2 na prawdę proszę się powstrzymać od udzielania rad j.w. z góry dzięki temu, kto mi to przekaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 1 Października 2010 Udostępnij Napisano 1 Października 2010 reset odłacz aku. podłącz po 15 min. zimny silnik. Uruchom bez naciskania pedału gazu. Wszystko wyłaczne, nie naciskaj pedału hamulca. Poczekaj az silnik zagrzeje się (na wolnych obrotach) do piewszego właczenia wentylatora chłodnicy. wyłacz silnik. gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bemo Napisano 1 Października 2010 Udostępnij Napisano 1 Października 2010 > reset > odłacz aku. podłącz po 15 min. zimny silnik. Uruchom bez naciskania pedału gazu. Wszystko wyłaczne, > nie naciskaj pedału hamulca. > Poczekaj az silnik zagrzeje się (na wolnych obrotach) do piewszego właczenia wentylatora chłodnicy. > wyłacz silnik. gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AlbinR Napisano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2010 > reset > odłacz aku. podłącz po 15 min. zimny silnik. Uruchom bez naciskania pedału gazu. Wszystko wyłaczne, > nie naciskaj pedału hamulca. > Poczekaj az silnik zagrzeje się (na wolnych obrotach) do piewszego właczenia wentylatora chłodnicy. > wyłacz silnik. gotowe. takiej odpowiedzi szukałem przez miesiąc stokrotne dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 1 Października 2010 Udostępnij Napisano 1 Października 2010 > takiej odpowiedzi szukałem przez miesiąc Gratuluję. Pierwszy wynik po wrzuceniu tematu wątku w google: http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=59645&highlight=restart+komputera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AlbinR Napisano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2010 > Gratuluję. > Pierwszy wynik po wrzuceniu tematu wątku w google: > http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=59645&highlight=restart+komputera porozmawiamy za 20 lat, zobaczymy ile wtedy będzie w Tobie weny twórczej, pozostałej z obecnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 2 Października 2010 Udostępnij Napisano 2 Października 2010 > porozmawiamy za 20 lat, zobaczymy ile wtedy będzie w Tobie weny twórczej, pozostałej z obecnej To ja Ci jeszcze ulatwie. Bez sensu odpinac aku - tracisz ustawienia radia i zegarka i do tego musisz czekac. Duzo latwiej wypiac bezpiecznik "back-up" na pare sekund...to jest ten oznaczony ta sama kontrolka co check engine na desce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Randar Napisano 7 Października 2010 Udostępnij Napisano 7 Października 2010 > To ja Ci jeszcze ulatwie. Bez sensu odpinac aku - tracisz ustawienia radia i zegarka i do tego > musisz czekac. Duzo latwiej wypiac bezpiecznik "back-up" na pare sekund...to jest ten > oznaczony ta sama kontrolka co check engine na desce. z ciekawości zapytam, dotyczy to każdego auta ? i co taka operacja daje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > z ciekawości zapytam, dotyczy to każdego auta ? i co taka operacja daje ? Nie wiem czy kazdego. Na pewno w kazdym jakis reset zrobic mozna ale nie sadze, ze w ten sam sposob. A co daje?? No wg. mnie to raczej nic. To tylko kasuje komputer do wartosci bazowych, wywala long-term fuel trim czyli to potoczne "dostosowanie do stylu jazdy". W praktyce chlopaki robia resety po niewielkich modyfikacjach (jakis dolotach czy wydechach) zeby sie komputer szybciej nauczyl nowych warunkow. Albo zeby zobaczyc jak to wplynie na spalanie, albo zeby skasowac bledy, albo jako najbardziej podstawowe (i niestety najczesciej nieskuteczne) remedium na jakies dolegliwosci silnika typu nierowne obroty, zbyt duze spalanie, dlawienie sie itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.