wiktor Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 zaczelo sie od tego ze wskaznik raz wskazywał troche wiecej a raz troche mniejszy poziom paliwa. Teraz już ześwirował kompletnie i przy pełnym baku wskazuje od góry do dołu, czasem zapala się też rezerwa. Stan zmienia się np po przeładowaniu stacyjki ale potrafi tez np w czasie jazdy (czyli na pełnym baku odpalam, pali się rezerwa, jade kawałek i powoli wskaźnik naciąga np do połowy) gdzie szukać problemu? wskażnik, pływak? jak ewentualnie zmierzyś sprawność miernika przy pływaku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 pewnie omomierzem jaka ma oporność. Najlepiej to wyjąć pompę paliwa wraz z całym koszyczkiem i tam wszystko masz. Możliwe tez ze się zawiesił, lub masz gdzieś przetarte kabelki i zwiera do masy , Może gdzieś wsuwki (konektorki) zaśniedziały i nie mają dobrego styku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiktor Napisano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2010 zawiesić się nie zawiesił - bo na pełnym baku jakby pływak stana to nie chodił by bez powodu w gorę i w dół. moze faktycznie zwarcie, wywleke to za jakiś czas i zobacze. a może ktoś wie jakie powinny byc wyniki pomiaru omomierzem i dokładnie czego opornośc mierzyć? w książce WKŁ niestety nie znalazłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 pewnie padła płytka zatopiona w górnej części obudowy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu1234 Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 sprawdz , dokręc mase przy silniku i akumulatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 17 Października 2010 Udostępnij Napisano 17 Października 2010 stawiam na potencjometr pływaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiktor Napisano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2010 dzieki za rady. jak sie uporam z tym (na razie czasem dział, wiec musze sie do konca zdenerwować by się za to zabrac) to dam znac jakie efkty coby dla potomnych było. czyszczenie zewnetrzne wszystkich styków, mas etc nie dało efektów wiec chyba faktycznie coś w tym układzie przy pływaku, pewnie skonczy sie wymianą obudowy pompy na jakąś używkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekb Napisano 25 Października 2010 Udostępnij Napisano 25 Października 2010 Witam miałem podobne wariacje wskaźnika winne okazały się ścieżki na liczniku od środka dotykały do blachy pod licznikiem i powodowały zwarcie i wariację wszelakie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.