vendorr Napisano 10 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 Witam, muszę dorobić szczotkę do silnika wycieraczek (nigdzie nie mogę takowej kupić 4x4x10) - teraz mam takie pytanie czy szczotka przykładowo z wiertarki tudzież z jakiegoś innego elektronarzędzia zasilanego prądem 220V nada się do silnika wycieraczek zasilanego 12V - mam na myśli kwestie prądowe - czy nie będzie jej topić lub inne niepożądane efekty? Za wszelkie info wielkie dzięki. PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jack63 Napisano 10 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 > Witam, muszę dorobić szczotkę do silnika wycieraczek (nigdzie nie mogę takowej kupić 4x4x10) - > teraz mam takie pytanie czy szczotka przykładowo z wiertarki tudzież z jakiegoś innego > elektronarzędzia zasilanego prądem 220V nada się do silnika wycieraczek zasilanego 12V - mam > na myśli kwestie prądowe - czy nie będzie jej topić lub inne niepożądane efekty? > Za wszelkie info wielkie dzięki. > PZDR VEN A masz choć kawałek oryginalnej na wzór twardości i sposobu wyprowadzenia kabelka? Szczotka musi być twarda. Powinna wyglądać jak by była "lekko" miedziana. Polecam szczotki od alternatorów. Trzeba dograć wymiar i kabelek. Jak występuje. Szczotki do silników na 230V są z reguły za miękkie. Sprawdź rezystancję sekcji uzwojeń wirnika. Ma być w miarę równa. Wyrównaj komutator. A co było powodem uszkodzenia szczotek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 > A masz choć kawałek oryginalnej na wzór twardości i sposobu wyprowadzenia kabelka? Z tego pęknięcie wychodził kabelek. > Szczotka musi być twarda. Powinna wyglądać jak by była "lekko" miedziana. > Polecam szczotki od alternatorów. Trzeba dograć wymiar i kabelek. >Jak występuje. > Szczotki do silników na 230V są z reguły za miekkie. No właśnie niby taką dorobiłem i zauważyłem właśnie te różnice: - inny kolor - bardzie miękka więc pomyślałem o jej właściwościach prądowych - i o to jestem Dzięki za info, chyba właśnie dobiorę i doszlifuje coś z silników 12V PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.