Skocz do zawartości

Co tam może się dziać ? Styki.


madzias

Rekomendowane odpowiedzi

Problem swój kieruję do elektryków.

W przypadku przesunięcia manetki od wycieraczek w dół, w celu uruchomienia "pierwszego biegu", co jakiś czas dochodzą dosyć dziwne chrupotania. Wycieraczki działają, wycierają szybę. Chrupotanie jest nieregularne. Czasami dwa razy zachrupocze, pozniej długa przerwa, aż nie wyłącze manetki, czasami w ogóle nie zachrupocze. Na drugim i trzecim biegu nie chrupocze. Również przesuwając dźwignię w górę nie chrupocze.

Zauważyłem, że dzieje się to w momencie ruszenia dźwigienki w dół. Momentalnie. Nawet zanim opuści się ją do końca. Tam są jakieś zębatki?

Rozebrałem obudowę pod kierownicą. Niestety niczego się nie dowiedziałem, poniewaz całość jest dość szczelnie zabudowana. Własciwie nie wiadomo na co patrzec.

Pozdrawiam.

276015884-chrupocze cos.bmp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dzwiek najprawdopodobniej dochodzi ze styków bądz przekaznika bądz przełacznika

Trzeba rozebrac ktos to robił i fotografował zapodam fotki a autor moze opisze albo przypomni wątek? 276016077-274680640-DSCN0462.jpg276016077-274680640-DSCN0467.jpg276016077-274680640-DSCN0472.jpg276016077-274680640-DSCN0473.jpg276016077-274680640-DSCN0475.jpg276016077-testy%20trzeba%20pod%B3aczyc%20poduszke.jpg

Przepraszam ze nie ma kolejnosci ale tak mam w katalogu waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten dzwiek najprawdopodobniej dochodzi ze styków bądz przekaznika

> bądz przełacznika

> Trzeba rozebrac ktos to robił i fotografował zapodam fotki a autor

> moze opisze albo przypomni wątek?

Będe wdzięczny bardzo. Musi mnie ktoś poprowadzić za rączkę, bo sam nie zrobię zlosnik.gif

Jakiś czas temu zdejmowali mi w ASO kierownicę. Czy to może miec jakiś związek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten dzwiek najprawdopodobniej dochodzi ze styków bądz przekaznika

> bądz przełacznika

> Trzeba rozebrac ktos to robił i fotografował zapodam fotki a autor

> moze opisze albo przypomni wątek?

> Przepraszam ze nie ma kolejnosci ale tak mam w katalogu

O fak.

Widze ze bede musiał poczekać na właściciela fotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakiś czas temu zdejmowali mi w ASO kierownicę. Czy to może miec

> jakiś związek?

Tego jeszcze nie rozbierałem ale raczej nie bedzie to miało związku(wyjątkiem było by złe podłaczenie) bo sam wyacznik jest nierozbieralny ale wiem na 100% ze sie go da rozebrac i trzeba tylko uwazac i panietac o blaszkach i stykach i pózniejszym prawidłowym ich poskładaniu cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tego jeszcze nie rozbierałem ale raczej nie bedzie to miało

> związku(wyjątkiem było by złe podłaczenie) bo sam wyacznik jest

> nierozbieralny ale wiem na 100% ze sie go da rozebrac i trzeba

> tylko uwazac i panietac o blaszkach i stykach i pózniejszym

> prawidłowym ich poskładaniu

crazy.gif chyba więcej razy nie muszę przypominać jakim punto jest g... crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak pamietam autor wymienił sam układ elektroniczny ten co ma na

> nodze reszta to demontaz kierownicy i poduszki.

> Wiem też, ze rozbierał cały wyłacznik zespolony

Ale co tam moze chrupotac? Ten układ scalony? A gdzie ja taki ewnetualnie dostane zaminnik, jesli całosc jest nierozbieralna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Problem swój kieruję do elektryków.

> W przypadku przesunięcia manetki od wycieraczek w dół, w celu

> uruchomienia "pierwszego biegu", co jakiś czas dochodzą dosyć

> dziwne chrupotania. Wycieraczki działają, wycierają szybę.

> Chrupotanie jest nieregularne. Czasami dwa razy zachrupocze,

> pozniej długa przerwa, aż nie wyłącze manetki, czasami w ogóle

> nie zachrupocze. Na drugim i trzecim biegu nie chrupocze.

> Również przesuwając dźwignię w górę nie chrupocze.

> Zauważyłem, że dzieje się to w momencie ruszenia dźwigienki w dół.

> Momentalnie. Nawet zanim opuści się ją do końca. Tam są jakieś

> zębatki?

> Rozebrałem obudowę pod kierownicą. Niestety niczego się nie

> dowiedziałem, poniewaz całość jest dość szczelnie zabudowana.

> Własciwie nie wiadomo na co patrzec.

> Pozdrawiam.

Ponieważ sprawa jest istotna podrzucam wątek do góry. Może ktos jeszcze pomoże crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Jakiś czas temu koło 2 lat miałem podobny problem. Rozebrałem przełącznik zespolony, przekaźnik przeczyściłem styki złożyłem i lipa dalej to samo. Przyczyna ciężko chodzący mechanizm wycieraczek w podszybiu oraz zabrudzone styki w silniczku od wycieraczek. Wyczyścić wszystko przesmarować i powinno być ok.. Przynajmniej u mnie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie!

> Jakiś czas temu koło 2 lat miałem podobny problem. Rozebrałem

> przełącznik zespolony, przekaźnik przeczyściłem styki złożyłem i

> lipa dalej to samo. Przyczyna ciężko chodzący mechanizm

> wycieraczek w podszybiu oraz zabrudzone styki w silniczku od

> wycieraczek. Wyczyścić wszystko przesmarować i powinno być ok..

> Przynajmniej u mnie jest.

Moze i to jest pomysł, jednak wydaje mi się, ze u mnie mechanizm dziala sprawnie. Łączenia widelcy są przesmarowane, nic nie skacze.

niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze i to jest pomysł, jednak wydaje mi się, ze u mnie mechanizm

> dziala sprawnie. Łączenia widelcy są przesmarowane, nic nie

> skacze.

Dlatego tak się dzieje, że silnik na 1 biegu dostaje impuls potem przerwa i wycieraczki wracają samoczynnie za co odpowiedzialny jest styk w silniczku ten na trybie. Jeśli ten styk przerywa to przekaźnik dzwoni w przełączniku. Przynajmniej u mnie tak było. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to kiedys rozbieralem, rozbiera sie stosunkowo latwo, gorzej jest z ponownym zlozeniem, aby wszytsko dzialalo grinser006.gif. Jest tam duzo zapadek, sprezynek, itd, moze cos Ci sie wykruszylo i wpadlo w zapadke ktoras hmm.gif. Wszytskie zapadki i prowadnice wysmarowane sa jakims smarem, moze jesli byc to na nowo przesmarowal to by pomoglo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja to kiedys rozbieralem, rozbiera sie stosunkowo latwo, gorzej jest

> z ponownym zlozeniem, aby wszytsko dzialalo . Jest tam duzo

> zapadek, sprezynek, itd, moze cos Ci sie wykruszylo i wpadlo w

> zapadke ktoras . Wszytskie zapadki i prowadnice wysmarowane sa

> jakims smarem, moze jesli byc to na nowo przesmarowal to by

> pomoglo.

czuję, że się chyba sam za to nie zabiorę, a szkoda... crazy.gif

troszke za bardzo mnie przestraszyliście shocked.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego tak się dzieje, że silnik na 1 biegu dostaje impuls potem

> przerwa i wycieraczki wracają samoczynnie za co odpowiedzialny

> jest styk w silniczku ten na trybie. Jeśli ten styk przerywa to

> przekaźnik dzwoni w przełączniku. Przynajmniej u mnie tak było.

> Pozdrawiam

chciałbym mieć to na wierzchu hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.