madzias Napisano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 Problem swój kieruję do elektryków. W przypadku przesunięcia manetki od wycieraczek w dół, w celu uruchomienia "pierwszego biegu", co jakiś czas dochodzą dosyć dziwne chrupotania. Wycieraczki działają, wycierają szybę. Chrupotanie jest nieregularne. Czasami dwa razy zachrupocze, pozniej długa przerwa, aż nie wyłącze manetki, czasami w ogóle nie zachrupocze. Na drugim i trzecim biegu nie chrupocze. Również przesuwając dźwignię w górę nie chrupocze. Zauważyłem, że dzieje się to w momencie ruszenia dźwigienki w dół. Momentalnie. Nawet zanim opuści się ją do końca. Tam są jakieś zębatki? Rozebrałem obudowę pod kierownicą. Niestety niczego się nie dowiedziałem, poniewaz całość jest dość szczelnie zabudowana. Własciwie nie wiadomo na co patrzec. Pozdrawiam. 276015884-chrupocze cos.bmp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolek29 Napisano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 witam moze WD40 po tych stykach niesmiało .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 Ten dzwiek najprawdopodobniej dochodzi ze styków bądz przekaznika bądz przełacznika Trzeba rozebrac ktos to robił i fotografował zapodam fotki a autor moze opisze albo przypomni wątek? Przepraszam ze nie ma kolejnosci ale tak mam w katalogu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madzias Napisano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 > Ten dzwiek najprawdopodobniej dochodzi ze styków bądz przekaznika > bądz przełacznika > Trzeba rozebrac ktos to robił i fotografował zapodam fotki a autor > moze opisze albo przypomni wątek? Będe wdzięczny bardzo. Musi mnie ktoś poprowadzić za rączkę, bo sam nie zrobię Jakiś czas temu zdejmowali mi w ASO kierownicę. Czy to może miec jakiś związek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 > witam > moze WD40 po tych stykach niesmiało .... Nigdy WD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wolno tam jest zbyt delikatnie i elektronicznie!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madzias Napisano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 > Ten dzwiek najprawdopodobniej dochodzi ze styków bądz przekaznika > bądz przełacznika > Trzeba rozebrac ktos to robił i fotografował zapodam fotki a autor > moze opisze albo przypomni wątek? > Przepraszam ze nie ma kolejnosci ale tak mam w katalogu O fak. Widze ze bede musiał poczekać na właściciela fotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 > Jakiś czas temu zdejmowali mi w ASO kierownicę. Czy to może miec > jakiś związek? Tego jeszcze nie rozbierałem ale raczej nie bedzie to miało związku(wyjątkiem było by złe podłaczenie) bo sam wyacznik jest nierozbieralny ale wiem na 100% ze sie go da rozebrac i trzeba tylko uwazac i panietac o blaszkach i stykach i pózniejszym prawidłowym ich poskładaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madzias Napisano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 > Tego jeszcze nie rozbierałem ale raczej nie bedzie to miało > związku(wyjątkiem było by złe podłaczenie) bo sam wyacznik jest > nierozbieralny ale wiem na 100% ze sie go da rozebrac i trzeba > tylko uwazac i panietac o blaszkach i stykach i pózniejszym > prawidłowym ich poskładaniu chyba więcej razy nie muszę przypominać jakim punto jest g... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 > O fak. > Widze ze bede musiał poczekać na właściciela fotek. Jak pamietam autor wymienił sam układ elektroniczny ten co ma na nodze reszta to demontaz kierownicy i poduszki. Wiem też, ze rozbierał cały wyłacznik zespolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 > chyba więcej razy nie muszę przypominać jakim punto jest g... ale ten wyłacznik jest taki.........nie tylko w Punto chodz faktycznie tutaj sie psuje dosyc czesto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madzias Napisano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 > Jak pamietam autor wymienił sam układ elektroniczny ten co ma na > nodze reszta to demontaz kierownicy i poduszki. > Wiem też, ze rozbierał cały wyłacznik zespolony Ale co tam moze chrupotac? Ten układ scalony? A gdzie ja taki ewnetualnie dostane zaminnik, jesli całosc jest nierozbieralna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 > Ale co tam moze chrupotac? Ten układ scalony? A gdzie ja taki > ewnetualnie dostane zaminnik, jesli całosc jest nierozbieralna. Chrupotac może w dwóch miejscach: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madzias Napisano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2005 > Chrupotac może w dwóch miejscach: No i tez chrupocze chyba tam gdzie zaznaczyłeś ze sa blaszki i styki. Dziekuję. Kiepsko to widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madzias Napisano 4 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2005 > Problem swój kieruję do elektryków. > W przypadku przesunięcia manetki od wycieraczek w dół, w celu > uruchomienia "pierwszego biegu", co jakiś czas dochodzą dosyć > dziwne chrupotania. Wycieraczki działają, wycierają szybę. > Chrupotanie jest nieregularne. Czasami dwa razy zachrupocze, > pozniej długa przerwa, aż nie wyłącze manetki, czasami w ogóle > nie zachrupocze. Na drugim i trzecim biegu nie chrupocze. > Również przesuwając dźwignię w górę nie chrupocze. > Zauważyłem, że dzieje się to w momencie ruszenia dźwigienki w dół. > Momentalnie. Nawet zanim opuści się ją do końca. Tam są jakieś > zębatki? > Rozebrałem obudowę pod kierownicą. Niestety niczego się nie > dowiedziałem, poniewaz całość jest dość szczelnie zabudowana. > Własciwie nie wiadomo na co patrzec. > Pozdrawiam. Ponieważ sprawa jest istotna podrzucam wątek do góry. Może ktos jeszcze pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biszop1 Napisano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2005 Witajcie! Jakiś czas temu koło 2 lat miałem podobny problem. Rozebrałem przełącznik zespolony, przekaźnik przeczyściłem styki złożyłem i lipa dalej to samo. Przyczyna ciężko chodzący mechanizm wycieraczek w podszybiu oraz zabrudzone styki w silniczku od wycieraczek. Wyczyścić wszystko przesmarować i powinno być ok.. Przynajmniej u mnie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madzias Napisano 4 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2005 > Witajcie! > Jakiś czas temu koło 2 lat miałem podobny problem. Rozebrałem > przełącznik zespolony, przekaźnik przeczyściłem styki złożyłem i > lipa dalej to samo. Przyczyna ciężko chodzący mechanizm > wycieraczek w podszybiu oraz zabrudzone styki w silniczku od > wycieraczek. Wyczyścić wszystko przesmarować i powinno być ok.. > Przynajmniej u mnie jest. Moze i to jest pomysł, jednak wydaje mi się, ze u mnie mechanizm dziala sprawnie. Łączenia widelcy są przesmarowane, nic nie skacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biszop1 Napisano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2005 > Moze i to jest pomysł, jednak wydaje mi się, ze u mnie mechanizm > dziala sprawnie. Łączenia widelcy są przesmarowane, nic nie > skacze. Dlatego tak się dzieje, że silnik na 1 biegu dostaje impuls potem przerwa i wycieraczki wracają samoczynnie za co odpowiedzialny jest styk w silniczku ten na trybie. Jeśli ten styk przerywa to przekaźnik dzwoni w przełączniku. Przynajmniej u mnie tak było. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2005 Ja to kiedys rozbieralem, rozbiera sie stosunkowo latwo, gorzej jest z ponownym zlozeniem, aby wszytsko dzialalo . Jest tam duzo zapadek, sprezynek, itd, moze cos Ci sie wykruszylo i wpadlo w zapadke ktoras . Wszytskie zapadki i prowadnice wysmarowane sa jakims smarem, moze jesli byc to na nowo przesmarowal to by pomoglo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madzias Napisano 5 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2005 > Ja to kiedys rozbieralem, rozbiera sie stosunkowo latwo, gorzej jest > z ponownym zlozeniem, aby wszytsko dzialalo . Jest tam duzo > zapadek, sprezynek, itd, moze cos Ci sie wykruszylo i wpadlo w > zapadke ktoras . Wszytskie zapadki i prowadnice wysmarowane sa > jakims smarem, moze jesli byc to na nowo przesmarowal to by > pomoglo. czuję, że się chyba sam za to nie zabiorę, a szkoda... troszke za bardzo mnie przestraszyliście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madzias Napisano 5 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2005 > Dlatego tak się dzieje, że silnik na 1 biegu dostaje impuls potem > przerwa i wycieraczki wracają samoczynnie za co odpowiedzialny > jest styk w silniczku ten na trybie. Jeśli ten styk przerywa to > przekaźnik dzwoni w przełączniku. Przynajmniej u mnie tak było. > Pozdrawiam chciałbym mieć to na wierzchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.