tomata Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 witam. przymierzam sie do zakupu ww autka (do12kzł) . na co zwracac uwage przy szukaniu ? są jakies typowe bolaczki tego modelu i silnika? sprzedałęm seicento i szukam czegos odrobine wiekszego. za wszelkie info dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Główna bolączka tej jednostki to cewki zapłonowe. Jeżeli będą Sagem to prędzej czy później zaczną padać. Silnik jako tako jest bardzo dobrą jednostką, trzeba w nim dbać o rozrząd bo jest kolizyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > Główna bolączka tej jednostki to cewki zapłonowe. Jeżeli będą Sagem to prędzej czy później zaczną > padać. Silnik jako tako jest bardzo dobrą jednostką, trzeba w nim dbać o rozrząd bo jest > kolizyjny. a jaka jest cena takich cewek i ile mozna sie spodziewac za wymiane rozrzadu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Cewki pewne i nowe czyli Denso albo Beru koszt około 120 zl Jak mi padła cewka Sagem to kupiłem używane cewki 2xBeru i 2x Denso za całość zapłaciłem około 170 zł i auto śmiga do tej pory. Wymiana rozrządu różnie zależnie od okolicy ja 3 lata temu płaciłem około 200 zł za robociznę i około 400 zł za części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 rozrzad to 400 zl za orginalny zestaw pasek+rolki do tego pompa 120-130zl, cewki aktulanie polecane to beru i bremi w cenie 110-130 za sztuke:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy1 Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > Główna bolączka tej jednostki to cewki zapłonowe. Jeżeli będą Sagem to prędzej czy później zaczną > padać. Silnik jako tako jest bardzo dobrą jednostką, trzeba w nim dbać o rozrząd bo jest > kolizyjny. To ja mam szczęście.Moja Megi z nalotem 100 000 miała wymienianą tylko jedną cewkę.W tej chwili mam jedną Beru i trzy Sagem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 22 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 > a jaka jest cena takich cewek i ile mozna sie spodziewac za wymiane rozrzadu? komplet z kołami zębatymi rozrządu na oryginałach 1100 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 22 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 > To ja mam szczęście.Moja Megi z nalotem 100 000 miała wymienianą tylko jedną cewkę.W tej chwili mam > jedną Beru i trzy Sagem. To jezdzisz na bombie Sagema to jak mam w zapasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy1 Napisano 22 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 > To jezdzisz na bombie Sagema to jak mam w zapasie Powinieneś napisać,że moja Megi to bombowe auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.