Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nie zapala!!

Featured Replies

Napisano

Witam wszytskich serdecznie!! 20.GIF Jestem skazany na problemy-najpierw pęknięta przednia belka, a teraz to! oslabiony.gifNa początku zwalałem wszystko na mróz, potem na akumulator, a teraz na co..?? niewiem.gifDlaczego nie chce odpalić??Jestem totalnym amatorem w bawieniu się silnikiem-więc nie mam pojęcia o co chodzi!Prosze was bracia Unomaniacy o łopatologiczne wytłumaczenie ewentulnych przyczyn!!Dzięki bow.gif

Napisano
  • Autor

> No a mozna dokładniej "jak nie odpala"?

Hmm.Przekręcam kluczyk(ssanie włączone) niby już i nic-silnik nie odpala frown.gif

Napisano

> Hmm.Przekręcam kluczyk(ssanie włączone) niby już i nic-silnik nie

> odpala

znaczy sie - rozrusznik kreci

hmm.gif

Napisano
  • Autor

> znaczy sie - rozrusznik kreci

Kręci-ale wiesz co-dziwna rzecz-po 5,6 próbie jakby napięcie spadało w akumulatorze , czy coś(dziś włożyłemakumulator po całej nocy ładowania) i już rozrusznik nie ma tej samej "mocy". 6 razy to za dużo??

Napisano

> Kręci-ale wiesz co-dziwna rzecz-po 5,6 próbie jakby napięcie spadało

> w akumulatorze , czy coś(dziś włożyłemakumulator po całej nocy

> ładowania) i już rozrusznik nie ma tej samej "mocy". 6 razy to

> za dużo??

jak akumulator byl w nocy w domu to powinien krecic duzo wiecej niz 6 razy.

sprawdz przewody WN

Napisano
  • Autor

> jak akumulator byl w nocy w domu to powinien krecic duzo wiecej niz 6

> razy.

> sprawdz przewody WN