Skocz do zawartości

Centralny Zamek Ford Scorpio


sushi1980

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Kolegów.

Znajomy kupił niedawno Forda Scorpio i miał tam problemy z seryjnym alarmem. Poprosił mnie o założenie nowego alarmu ale napotkałem problem z siłownikami centralnego zamka. Mianowicie w Standardowych siłownikch zasilanie polega na dwóch przewodach podłączonych do silniczka i zmienna polaryzacja otwiera lub zamyka siłownik. A jak jest w Fordzie? Znalazłem schemat zamka centralnego w internecie i wygląda to tak ze tam jest podawane napiecie w tej samej polaryzcji tylko za zmiane jej odpowiada jakiś switch...

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak to obejsc ?? Przymierzam sie do montarzu alarmu w Escorcie z

> seryjnym centralnym zamkiem? Mozna info jak to zrobiles??

trzeba do centralki co steruje zamykaniem z pilota dolozyc przekaznik (w zasadzie zestaw 2 przekaznikow) bo sterowanie jest + w fordzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Kolegów.

Więc tak. Przewody znajdziesz na dole po stronie kierowcy po zdjeciu tego malego boczku(osłony). Miedzy drzwiami a karoserią jest takie złącze które po przekreceniu sie rozłącza. Po rozłączeniu tego możesz sobie wyciagnąć męską czesc zlącza do srodka samochodu i tam są przewody. Sterowanie odbywa sie poprzez podanie +12V na jeden z przewodów. W fordach zazwyczaj jest to żółty i biały przewód. Jesli chodzi o podłączenie alarmu większość sterowników jest konfigurowalna i nie ma potrzeby zabawy z przekaźnikami. Ja podłączyłem znajomemu w Scorpio, wcześniej w swojej Fieście i jest ok. W razie co to pisz a jakby co to zawsze możemy się gdzieś spotkać jak bedziesz miał problem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam Szanownych Kolegów.

> Więc tak. Przewody znajdziesz na dole po stronie kierowcy po zdjeciu

> tego malego boczku(osłony). Miedzy drzwiami a karoserią jest

> takie złącze które po przekreceniu sie rozłącza. Po rozłączeniu

> tego możesz sobie wyciagnąć męską czesc zlącza do srodka

> samochodu i tam są przewody. Sterowanie odbywa sie poprzez

> podanie +12V na jeden z przewodów. W fordach zazwyczaj jest to

> żółty i biały przewód. Jesli chodzi o podłączenie alarmu

> większość sterowników jest konfigurowalna i nie ma potrzeby

> zabawy z przekaźnikami. Ja podłączyłem znajomemu w Scorpio,

> wcześniej w swojej Fieście i jest ok. W razie co to pisz a jakby

> co to zawsze możemy się gdzieś spotkać jak bedziesz miał

> problem.

> Pozdrawiam.

to fakt - jezeli kupi sie taki sterownik - ja uzylem sterowania z centralki alarmowej i niestety musialm zalozyc te dodatkowe przekazniki

co do kolorow to sie zgadzam w 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.