sushi1980 Napisano 11 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2005 Witam Szanownych Kolegów. Znajomy kupił niedawno Forda Scorpio i miał tam problemy z seryjnym alarmem. Poprosił mnie o założenie nowego alarmu ale napotkałem problem z siłownikami centralnego zamka. Mianowicie w Standardowych siłownikch zasilanie polega na dwóch przewodach podłączonych do silniczka i zmienna polaryzacja otwiera lub zamyka siłownik. A jak jest w Fordzie? Znalazłem schemat zamka centralnego w internecie i wygląda to tak ze tam jest podawane napiecie w tej samej polaryzcji tylko za zmiane jej odpowiada jakiś switch... Proszę o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sushi1980 Napisano 18 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2005 Witam. Juz sobie poradziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Golden Napisano 19 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2005 Jak to obejsc ?? Przymierzam sie do montarzu alarmu w Escorcie z seryjnym centralnym zamkiem? Mozna info jak to zrobiles?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puniu Napisano 20 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2005 > Jak to obejsc ?? Przymierzam sie do montarzu alarmu w Escorcie z > seryjnym centralnym zamkiem? Mozna info jak to zrobiles?? trzeba do centralki co steruje zamykaniem z pilota dolozyc przekaznik (w zasadzie zestaw 2 przekaznikow) bo sterowanie jest + w fordzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Golden Napisano 20 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2005 A masz jakis schemat ?? Gdzie w Fordzie znalesc kabelki odpowiedzialne za sterowanie zamkiem centralnym ?? Jakie maja kolory ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sushi1980 Napisano 20 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2005 Witam Szanownych Kolegów. Więc tak. Przewody znajdziesz na dole po stronie kierowcy po zdjeciu tego malego boczku(osłony). Miedzy drzwiami a karoserią jest takie złącze które po przekreceniu sie rozłącza. Po rozłączeniu tego możesz sobie wyciagnąć męską czesc zlącza do srodka samochodu i tam są przewody. Sterowanie odbywa sie poprzez podanie +12V na jeden z przewodów. W fordach zazwyczaj jest to żółty i biały przewód. Jesli chodzi o podłączenie alarmu większość sterowników jest konfigurowalna i nie ma potrzeby zabawy z przekaźnikami. Ja podłączyłem znajomemu w Scorpio, wcześniej w swojej Fieście i jest ok. W razie co to pisz a jakby co to zawsze możemy się gdzieś spotkać jak bedziesz miał problem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puniu Napisano 20 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2005 > Witam Szanownych Kolegów. > Więc tak. Przewody znajdziesz na dole po stronie kierowcy po zdjeciu > tego malego boczku(osłony). Miedzy drzwiami a karoserią jest > takie złącze które po przekreceniu sie rozłącza. Po rozłączeniu > tego możesz sobie wyciagnąć męską czesc zlącza do srodka > samochodu i tam są przewody. Sterowanie odbywa sie poprzez > podanie +12V na jeden z przewodów. W fordach zazwyczaj jest to > żółty i biały przewód. Jesli chodzi o podłączenie alarmu > większość sterowników jest konfigurowalna i nie ma potrzeby > zabawy z przekaźnikami. Ja podłączyłem znajomemu w Scorpio, > wcześniej w swojej Fieście i jest ok. W razie co to pisz a jakby > co to zawsze możemy się gdzieś spotkać jak bedziesz miał > problem. > Pozdrawiam. to fakt - jezeli kupi sie taki sterownik - ja uzylem sterowania z centralki alarmowej i niestety musialm zalozyc te dodatkowe przekazniki co do kolorow to sie zgadzam w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.