spad Napisano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2005 Pytanie nr 1 Jaki potrzebny jest rozmiar klucza do odkręcenia czujnika w zbiorniczku wyrównawczym? Pytanie nr 2 Na dywaniku pasażera z przodu znalazł się płyn chłodniczy. Gdzie szukać przecieku? Czyżby z nagrzewnicy pod tą plastikową osłonką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2005 > Pytanie nr 1 > Jaki potrzebny jest rozmiar klucza do odkręcenia czujnika w > zbiorniczku wyrównawczym? > Pytanie nr 2 > Na dywaniku pasażera z przodu znalazł się płyn chłodniczy. Gdzie > szukać przecieku? Czyżby z nagrzewnicy pod tą plastikową > osłonką? zawór nagrzewnicy przecieka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 13 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2005 > zawór nagrzewnicy przecieka można to dokręcić, czy nowy zawór? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxpaynemm Napisano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2005 > można to dokręcić, czy nowy zawór? raczej nowy..... a klucz to chyba 19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2005 > można to dokręcić, czy nowy zawór? Po głębszym zastanowieniu - STASOWANO Trzeba wsadzić nosa pod deskę i oblookać. Poszukaj w archiwum bo obszernie było na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adalbert Napisano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2005 > można to dokręcić, czy nowy zawór? Wymienia sie cały zawór ale o ile mnie pamięc nie myli to są 2 rodzaje i oczywiście nie zamienne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2005 > można to dokręcić, czy nowy zawór? tam jest oring o przekroju albo okrągłym albo prostokątnym a z dokręcaniem to z czuciem i na gorącym, pracującuym silniku u mnie pomogło odkręcenie zaworu i odwrotne uszczelki/oringu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2005 > Wymienia sie cały zawór ale o ile mnie pamięc nie myli to są 2 > rodzaje i oczywiście nie zamienne jest pięć modeli zaworu 1. zwykły 2. zwykły 3. zwykły 4. stary model 5. elektrozawór 1, 2 i 3 - różnią się kątem wyprowadzenia końcówek 4 - inna budowa zaślepki zamykającej dopływ do nagrzewnicy 5. - sterowany elektrycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.