Skocz do zawartości

Cytryna C2 1.4 HDI - remap


CINEK_

Rekomendowane odpowiedzi

> calkiem smakowo jak na takiego malucha

Szkod tylko, ze Niuton tak leci na pysk powyzej 3000obr przez co Pmax raptem przy 3500. Przy tak slabym sprzegle jakie jest przy tym silniku lepiej dac max Niutona nieco pozniej i go wyplaszczyc niz dawac ostry przyrost Niutona do 2000. No i zawsze polecam w przypadku tego silnika i zmiany softu, najpierw montowac IC (z C3 Mk1 1.4HDi 16V) o ile na elastycznej rurze przed kolektorem dolotowym jest zamontowany czujnik temperatury powietrza dolotowego. Bez IC bedzie mocno odczuwalne slabniecie silnika w lecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szkod tylko, ze Niuton tak leci na pysk powyzej 3000obr przez co Pmax raptem przy 3500. Przy tak

> slabym sprzegle jakie jest przy tym silniku lepiej dac max Niutona nieco pozniej i go

> wyplaszczyc niz dawac ostry przyrost Niutona do 2000.

A jesteś pewny, że ta malutka turbosprężarka jest w stanie nadmuchać niutona "nieco później"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jesteś pewny, że ta malutka turbosprężarka jest w stanie nadmuchać niutona "nieco później"?

Tak bo najmocniejszy setup silnika 1.4HDi 8V jaki znam na fabrycznej turbinie to 82kW (customowy dolot, wydech i i sprzeglo). Jesli ktos nie chce miec problemow ze sprzeglem (fabryczne zyje kila tysiecy kilometrow gdy silnik generuje 200 i wiecej Nm) to wystaczy zalozyc sam IC, ktory w przypadky silnika w specyfikacji Euro 4 daje dodatkowo ladnych pare KM i Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.