CINEK_ Napisano 18 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2011 Taki maluch wpadł mi na hamownię cytryna C2 Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejocik Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 > Taki maluch wpadł mi na hamownię > cytryna C2 > Pozdro calkiem smakowo jak na takiego malucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 > Taki maluch wpadł mi na hamownię > cytryna C2 > Pozdro rozumiem że sam program ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 > rozumiem że sam program ? Tak, tylko soft. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 > calkiem smakowo jak na takiego malucha Szkod tylko, ze Niuton tak leci na pysk powyzej 3000obr przez co Pmax raptem przy 3500. Przy tak slabym sprzegle jakie jest przy tym silniku lepiej dac max Niutona nieco pozniej i go wyplaszczyc niz dawac ostry przyrost Niutona do 2000. No i zawsze polecam w przypadku tego silnika i zmiany softu, najpierw montowac IC (z C3 Mk1 1.4HDi 16V) o ile na elastycznej rurze przed kolektorem dolotowym jest zamontowany czujnik temperatury powietrza dolotowego. Bez IC bedzie mocno odczuwalne slabniecie silnika w lecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > Szkod tylko, ze Niuton tak leci na pysk powyzej 3000obr przez co Pmax raptem przy 3500. Przy tak > slabym sprzegle jakie jest przy tym silniku lepiej dac max Niutona nieco pozniej i go > wyplaszczyc niz dawac ostry przyrost Niutona do 2000. A jesteś pewny, że ta malutka turbosprężarka jest w stanie nadmuchać niutona "nieco później"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > A jesteś pewny, że ta malutka turbosprężarka jest w stanie nadmuchać niutona "nieco później"? Tak bo najmocniejszy setup silnika 1.4HDi 8V jaki znam na fabrycznej turbinie to 82kW (customowy dolot, wydech i i sprzeglo). Jesli ktos nie chce miec problemow ze sprzeglem (fabryczne zyje kila tysiecy kilometrow gdy silnik generuje 200 i wiecej Nm) to wystaczy zalozyc sam IC, ktory w przypadky silnika w specyfikacji Euro 4 daje dodatkowo ladnych pare KM i Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.