-mimx- Napisano 21 Marca 2011 Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 Takie pytanie z sąsiedniego kącika... Otóż mój szef dla dziecka kupuje Corollę E12 FL 1.4 D4-D. I dał mi na dzień do testów (że niby się znam ). Jakieś tam mikrousterki wykryłem, ale nic poważnego. Jedyne co mnie zastanawia, to bardzo krótka skrzynia. Otóż przy licznikowych 125km/h ma równe 3000 obr. na najwyższym biegu (V). To tak ma być? Ciężko się tym w trasie jedzie ze względu na taką skrzynię... Moja 100-konna Fabia TDI miała o dobre 500 obr. mniej przy takiej prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Marca 2011 Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 > Takie pytanie z sąsiedniego kącika... > Otóż mój szef dla dziecka kupuje Corollę E12 FL 1.4 D4-D. I dał mi na dzień do testów (że niby się > znam ). Jakieś tam mikrousterki wykryłem, ale nic poważnego. Jedyne co mnie zastanawia, to > bardzo krótka skrzynia. > Otóż przy licznikowych 125km/h ma równe 3000 obr. na najwyższym biegu (V). To tak ma być? Podobnie jest w Yarisie którego córka ujeżdża. 1,4 D4D nie pozwala na jazdę z większą prędkością, jak 130-140km/h, bo silnik już mocno warczy na wysokich obrotach. W Corolli powinno być chyba inaczej, bo to pewnie już 90KM. W Yarku jest tylko 75KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 21 Marca 2011 Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 wszystko OK moje 2 skrzynie tak samo działały spalanie za to fajne w aucie. mój ostatni wyjazd zamknął się spalaniem 4,9l/100km przebyty dystans to prawie 1500 km stara śląsk, zachodniopomorskie, śląsk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-mimx- Napisano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 > wszystko OK moje 2 skrzynie tak samo działały Ha! Dzięki za odpowiedzi Spalanie faktycznie smakowite - średnia z mojego 90-kilometrowego testu (jazda mieszana) wyszła ok. 5.5 z kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Tak ma być. Aż się prosi o VI bieg, ale cóż.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 w jarkach była chyba skrzynia 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > Tak ma być. Aż się prosi o VI bieg, ale cóż.. w 2,0 w takim ukladzie skrzynia jest zestopniowana inaczej. Przy wspomnianych 3000 RPM na 5 biegu to ja mam 140 km/h. Ale 6 bieg by sie przydal, nawet taka redukcja o 200 RPM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 tak jest. Za to jak zauważyłeś, fajne jest spalanie. Ja stoję niemal non stop w korkach i średnie mam 6,2-6,3. Jak były ferie to jazda po W-wie zamykała się w ok. 5,7-5,8 > Takie pytanie z sąsiedniego kącika... > Otóż mój szef dla dziecka kupuje Corollę E12 FL 1.4 D4-D. I dał mi na dzień do testów (że niby się > znam ). Jakieś tam mikrousterki wykryłem, ale nic poważnego. Jedyne co mnie zastanawia, to > bardzo krótka skrzynia. > Otóż przy licznikowych 125km/h ma równe 3000 obr. na najwyższym biegu (V). To tak ma być? Ciężko > się tym w trasie jedzie ze względu na taką skrzynię... Moja 100-konna Fabia TDI miała o dobre > 500 obr. mniej przy takiej prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > tak jest. Za to jak zauważyłeś, fajne jest spalanie. Ja stoję niemal non stop w korkach i średnie > mam 6,2-6,3. Jak były ferie to jazda po W-wie zamykała się w ok. 5,7-5,8 to w Aurisie dochodzi do 7 w miescie i korkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 > to w Aurisie dochodzi do 7 w miescie i korkach Yarisek córce spala w mieście 5,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > to w Aurisie dochodzi do 7 w miescie i korkach bo jest chyba cięższy, przynajmmiej miałem takie wrażenie podczas jazdy. co do Yarka, to w 2 z 2007 roku nie czuć tak przyspieszenia, znaczy się nie ma tej turbo dziury a potem tego wykopu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > to w Aurisie dochodzi do 7 w miescie i korkach auris nieco ciezszy, do tego chyba caly czas sie turla na 16tkach Dzisiejszy wynik po wypaleniu 3/4 zbiornika to zejście z 6,4 na 6,2, kółka 15tki 185. Jak sie uda to w ten weekend zmieniam na 16tki, bo już patrzeć nie mogę na stalowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > auris nieco ciezszy, do tego chyba caly czas sie turla na 16tkach Dzisiejszy wynik po wypaleniu > 3/4 zbiornika to zejście z 6,4 na 6,2, kółka 15tki 185. Jak sie uda to w ten weekend zmieniam > na 16tki, bo już patrzeć nie mogę na stalowe ciezszy ciezszy .... 205/55/16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > ciezszy ciezszy .... 205/55/16 jutro też takie zakładam akurat bede mial do zalania caly zbiornik, wiec za 2 tygodnie bede mial porownanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.