Skocz do zawartości

Colt CJ0 opinie


Cezarek

Rekomendowane odpowiedzi

kolega zastanawia sie nad takim coltem..

chodzi mu o rocznik 2000-2003 ma do wydania 9tyś. jaki silnik jest mniej awaryjny 1.3 czy 1.6 chociaz z tego co widze z 1.6 jest strasznie maly wybor..

jak gazuja sie te samochody?? i ogolnie czy eksploatacja jest droga?? i jak z mulher.gif270751858-jezyk.gif??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od roku Colt 1,6 90km 2000r w rodzinie.

Przebieg aktualnie ok 170 tyś. Auto bezawaryjne, po zakupie wymienione jedynie drążki kierownicze i końcówki, olej, filtry. Ceny części na bardzo przyzwoitym poziomie (właśnie zakupiony rozrząd -pasek Mitsuboshi rolka Koyo pompa wody Aisin - koszt 300 zł)

Silnik zagazowany instalacją KME Diego 3, 20 tyś totalnie bezobsługowej jazy (jedynie filtry wymienione). Spalanie w Warszawie wynosi w lecie z klimą 10l LPG. Silnik 1,6 90km spokojnie daje radę w tym aucie. Od 2000r silnik miał zwiększoną moc do ok 103KM. Silniki 1,6 jak i 1,3 są bezawaryjne i nadają się do gazu. Są to silniki sprawdzone, nie wysilone, stosowane również w Space Star i Carisma.

Colta można kupić relatywnie tanio z dobrym wyposażeniem, w porównaniu z Civic lub Corollą. Jest dużo aut z klimą, ABS, 4 poduszkami i elektryką.

W Coltach z początku produkcji trzeba uważać na rudą, ale po liftingu w 1998 auto jest lepiej zabezpieczone.

> kolega zastanawia sie nad takim coltem..

> chodzi mu o rocznik 2000-2003 ma do wydania 9tyś. jaki silnik jest mniej awaryjny 1.3 czy 1.6

> chociaz z tego co widze z 1.6 jest strasznie maly wybor..

> jak gazuja sie te samochody?? i ogolnie czy eksploatacja jest droga?? i jak z ??

> Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oo dzieki wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo zlosnik.gif

a zawieszenie jak znosi polskie drogi ceny czesci zawieszenia sa droge??

przydala by sie jeszcze opinja kogos na temat 1.3 bo raczej z takim silnikiem latwiej znalesc smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oo dzieki wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo

> a zawieszenie jak znosi polskie drogi ceny czesci zawieszenia sa droge??

> przydala by sie jeszcze opinja kogos na temat 1.3 bo raczej z takim silnikiem latwiej znalesc

> oo dzieki wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo

> a zawieszenie jak znosi polskie drogi ceny czesci zawieszenia sa droge??

> przydala by sie jeszcze opinja kogos na temat 1.3 bo raczej z takim silnikiem latwiej znalesc

Zawieszenie bezproblemowo znosi polskie drogi. Coltem jeździ kobieta, dziur nie umie omijać, wiec trzeba było prostować aluminiowe felgi , bo pokrzywiła, natomiast zawieszenie nie uległo jakimkolwiek uszkodzeniom, sworznie w stanie idealnym. Ceny zawieszenia: końcówka kierownicza TRW w detalu kosztuje ok 70zł drążek kierowniczy 555 w podobnej cenie, sworzeń również w podobnej cenie.

Silnik 1,3 na początku miał 75KM i 3 zawory, a od 2000r 82KM i 4 zawory. Ja sugeruje silnik 1,6 ponieważ spalanie jest na takim samym poziomie,a elastyczność i osiągi lepsze. oba silniki to konstrukcje japońskie.

Colt ma tę zaletę, że cała produkcja CJ0 była w Japonii.

Tu link do strony o Colcie i kilka testów: http://www.colt-cjo.za.pl/testy.html

Możesz poczytać sobie jeszcze www.coltmania.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.