Cezarek Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 kolega zastanawia sie nad takim coltem.. chodzi mu o rocznik 2000-2003 ma do wydania 9tyś. jaki silnik jest mniej awaryjny 1.3 czy 1.6 chociaz z tego co widze z 1.6 jest strasznie maly wybor.. jak gazuja sie te samochody?? i ogolnie czy eksploatacja jest droga?? i jak z ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Od roku Colt 1,6 90km 2000r w rodzinie. Przebieg aktualnie ok 170 tyś. Auto bezawaryjne, po zakupie wymienione jedynie drążki kierownicze i końcówki, olej, filtry. Ceny części na bardzo przyzwoitym poziomie (właśnie zakupiony rozrząd -pasek Mitsuboshi rolka Koyo pompa wody Aisin - koszt 300 zł) Silnik zagazowany instalacją KME Diego 3, 20 tyś totalnie bezobsługowej jazy (jedynie filtry wymienione). Spalanie w Warszawie wynosi w lecie z klimą 10l LPG. Silnik 1,6 90km spokojnie daje radę w tym aucie. Od 2000r silnik miał zwiększoną moc do ok 103KM. Silniki 1,6 jak i 1,3 są bezawaryjne i nadają się do gazu. Są to silniki sprawdzone, nie wysilone, stosowane również w Space Star i Carisma. Colta można kupić relatywnie tanio z dobrym wyposażeniem, w porównaniu z Civic lub Corollą. Jest dużo aut z klimą, ABS, 4 poduszkami i elektryką. W Coltach z początku produkcji trzeba uważać na rudą, ale po liftingu w 1998 auto jest lepiej zabezpieczone. > kolega zastanawia sie nad takim coltem.. > chodzi mu o rocznik 2000-2003 ma do wydania 9tyś. jaki silnik jest mniej awaryjny 1.3 czy 1.6 > chociaz z tego co widze z 1.6 jest strasznie maly wybor.. > jak gazuja sie te samochody?? i ogolnie czy eksploatacja jest droga?? i jak z ?? > Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 oo dzieki wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo a zawieszenie jak znosi polskie drogi ceny czesci zawieszenia sa droge?? przydala by sie jeszcze opinja kogos na temat 1.3 bo raczej z takim silnikiem latwiej znalesc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > oo dzieki wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo > a zawieszenie jak znosi polskie drogi ceny czesci zawieszenia sa droge?? > przydala by sie jeszcze opinja kogos na temat 1.3 bo raczej z takim silnikiem latwiej znalesc > oo dzieki wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo > a zawieszenie jak znosi polskie drogi ceny czesci zawieszenia sa droge?? > przydala by sie jeszcze opinja kogos na temat 1.3 bo raczej z takim silnikiem latwiej znalesc Zawieszenie bezproblemowo znosi polskie drogi. Coltem jeździ kobieta, dziur nie umie omijać, wiec trzeba było prostować aluminiowe felgi , bo pokrzywiła, natomiast zawieszenie nie uległo jakimkolwiek uszkodzeniom, sworznie w stanie idealnym. Ceny zawieszenia: końcówka kierownicza TRW w detalu kosztuje ok 70zł drążek kierowniczy 555 w podobnej cenie, sworzeń również w podobnej cenie. Silnik 1,3 na początku miał 75KM i 3 zawory, a od 2000r 82KM i 4 zawory. Ja sugeruje silnik 1,6 ponieważ spalanie jest na takim samym poziomie,a elastyczność i osiągi lepsze. oba silniki to konstrukcje japońskie. Colt ma tę zaletę, że cała produkcja CJ0 była w Japonii. Tu link do strony o Colcie i kilka testów: http://www.colt-cjo.za.pl/testy.html Możesz poczytać sobie jeszcze www.coltmania.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.