KotLarry Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 Witka! Pytanko mam, czy jak mamy tarczo-bębny, to mogę zmienić ręczny na hydrauliczny z linkowego [no bo to oddzielny układ niż zaciski na tarczach] i przejść BK? Wybaczcie nieskładne pisanie alem strasznie niewyspany, mam nadzieję, że czujecie o co mi chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 > Witka! > Pytanko mam, czy jak mamy tarczo-bębny, > to mogę zmienić ręczny na hydrauliczny z linkowego > [no bo to oddzielny układ niż zaciski na tarczach] > i przejść BK? Na chlopski rozum tak, ale niech madrzejsze glowy w tym temacie sie jeszcze wypowiedza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 > Na chlopski rozum tak, ale niech madrzejsze glowy w tym temacie sie jeszcze wypowiedza. No właśnie co mówi chłopski rozum to wiemy, ja wolę wiedzieć jak to wygląda w praktyce... Czy np nie rządają homologacji na hydrołapę czy coś... Czy np ingerencją w układ hamulcowy jest zamiana linki na hydraulikę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 > Witka! > Pytanko mam, czy jak mamy tarczo-bębny, > to mogę zmienić ręczny na hydrauliczny z linkowego > [no bo to oddzielny układ niż zaciski na tarczach] > i przejść BK? > Wybaczcie nieskładne pisanie alem strasznie niewyspany, > mam nadzieję, że czujecie o co mi chodzi... Załączniku J jasno mówi, że ewentualne stosowanie hydraulicznego hamulca ręcznego musi być opisane w homologacji danego samochodu odsylam tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 > Załączniku J jasno mówi, że ewentualne stosowanie hydraulicznego hamulca ręcznego musi być opisane > w homologacji danego samochodu > odsylam tu Tekst dużo rozjaśnia, ale pod względem KJS i prawa o ruchu drogowym już nie do końca... Po pierwsze w założeniu nie chcę gmerać w głównym układzie hamulcowym na części tarczowej, a jedynie zmienić napęd szczęk z linki na hydraulikę... Niemniej nie chcę robić nic na wariata by potem 1 ktoś mnie do kjs/ppaik nie dopuścił 2 w razie wypadku [nigdy nie wiadomo] ktoś nie powiedział moja wina bo ręczny taki siaki owaki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 > Tekst dużo rozjaśnia, ale pod względem KJS i prawa o ruchu drogowym już nie do końca... > Po pierwsze w założeniu nie chcę gmerać w głównym układzie hamulcowym na części tarczowej, > a jedynie zmienić napęd szczęk z linki na hydraulikę... > Niemniej nie chcę robić nic na wariata by potem > 1 ktoś mnie do kjs/ppaik nie dopuścił > 2 w razie wypadku [nigdy nie wiadomo] ktoś nie powiedział moja wina bo ręczny taki siaki owaki... pogadaj z kims na bk jakiejkolwiek imprezy choc to i tak nie do konca bo jeden przepusci inny zakwestionuje kiedys bylo tak na kjs ze pieczatka diagnosty dawala prawo do staru teraz sie czepiaja zgodnie z J ale tez wieksze przerobki ludki czynia w autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 > Witka! > Pytanko mam, czy jak mamy tarczo-bębny, > to mogę zmienić ręczny na hydrauliczny z linkowego > [no bo to oddzielny układ niż zaciski na tarczach] > i przejść BK? > Wybaczcie nieskładne pisanie alem strasznie niewyspany, > mam nadzieję, że czujecie o co mi chodzi... druga sprawa jak jest rozwiazany ten reczny bo jesli tak jak w 126p czyli na rozpieraku to ciezko to bedzie zrealizowac na hydraulice sensownie i bez rzezby w g... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.