Skocz do zawartości

A propos regulaminów - BK, układ hamulcowy...


KotLarry

Rekomendowane odpowiedzi

Witka!

Pytanko mam, czy jak mamy tarczo-bębny,

to mogę zmienić ręczny na hydrauliczny z linkowego

[no bo to oddzielny układ niż zaciski na tarczach]

i przejść BK?

Wybaczcie nieskładne pisanie alem strasznie niewyspany,

mam nadzieję, że czujecie o co mi chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witka!

> Pytanko mam, czy jak mamy tarczo-bębny,

> to mogę zmienić ręczny na hydrauliczny z linkowego

> [no bo to oddzielny układ niż zaciski na tarczach]

> i przejść BK?

Na chlopski rozum tak, ale niech madrzejsze glowy w tym temacie sie jeszcze wypowiedza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na chlopski rozum tak, ale niech madrzejsze glowy w tym temacie sie jeszcze wypowiedza.

No właśnie co mówi chłopski rozum to wiemy, ja wolę wiedzieć jak to wygląda w praktyce...

Czy np nie rządają homologacji na hydrołapę czy coś...

Czy np ingerencją w układ hamulcowy jest zamiana linki na hydraulikę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witka!

> Pytanko mam, czy jak mamy tarczo-bębny,

> to mogę zmienić ręczny na hydrauliczny z linkowego

> [no bo to oddzielny układ niż zaciski na tarczach]

> i przejść BK?

> Wybaczcie nieskładne pisanie alem strasznie niewyspany,

> mam nadzieję, że czujecie o co mi chodzi...

Załączniku J jasno mówi, że ewentualne stosowanie hydraulicznego hamulca ręcznego musi być opisane w homologacji danego samochodu

odsylam tu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Załączniku J jasno mówi, że ewentualne stosowanie hydraulicznego hamulca ręcznego musi być opisane

> w homologacji danego samochodu

> odsylam tu

Tekst dużo rozjaśnia, ale pod względem KJS i prawa o ruchu drogowym już nie do końca...

Po pierwsze w założeniu nie chcę gmerać w głównym układzie hamulcowym na części tarczowej,

a jedynie zmienić napęd szczęk z linki na hydraulikę...

Niemniej nie chcę robić nic na wariata by potem

1 ktoś mnie do kjs/ppaik nie dopuścił

2 w razie wypadku [nigdy nie wiadomo] ktoś nie powiedział moja wina bo ręczny taki siaki owaki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tekst dużo rozjaśnia, ale pod względem KJS i prawa o ruchu drogowym już nie do końca...

> Po pierwsze w założeniu nie chcę gmerać w głównym układzie hamulcowym na części tarczowej,

> a jedynie zmienić napęd szczęk z linki na hydraulikę...

> Niemniej nie chcę robić nic na wariata by potem

> 1 ktoś mnie do kjs/ppaik nie dopuścił

> 2 w razie wypadku [nigdy nie wiadomo] ktoś nie powiedział moja wina bo ręczny taki siaki owaki...

pogadaj z kims na bk jakiejkolwiek imprezy choc to i tak nie do konca bo jeden przepusci inny zakwestionuje

kiedys bylo tak na kjs ze pieczatka diagnosty dawala prawo do staru

teraz sie czepiaja zgodnie z J ale tez wieksze przerobki ludki czynia w autach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witka!

> Pytanko mam, czy jak mamy tarczo-bębny,

> to mogę zmienić ręczny na hydrauliczny z linkowego

> [no bo to oddzielny układ niż zaciski na tarczach]

> i przejść BK?

> Wybaczcie nieskładne pisanie alem strasznie niewyspany,

> mam nadzieję, że czujecie o co mi chodzi...

druga sprawa jak jest rozwiazany ten reczny bo jesli tak jak w 126p czyli na rozpieraku to ciezko to bedzie zrealizowac na hydraulice sensownie i bez rzezby w g...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.