Dominik80 Napisano 20 Maja 2011 Udostępnij Napisano 20 Maja 2011 Panowie kiedys gdzies czytalem ze jak lewarek zmiany biegow nie wraca do pozycji neutralnej to trzeba zmienic jakies sprezyny z skrzyni biegow.. Za tydzien bede mial skrzynie na ziemi i chce to zrobic ale nie wiem co gdzie i jak... dajcie mi numer czesci jak mozecie bo znalesc nie potrafie a jutro jade na wakacje i jak wroce chce jechac do ASO zakupic dane sprezynki.. bmw(e46) 330d rok 2001 grudzien , silnik m57 skrzynia 5ciobiegowa.. Dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 20 Maja 2011 Udostępnij Napisano 20 Maja 2011 Tu masz temat z BKP: Lewarek w pozycji 5 Mam nadzieje, ze mod nie usunie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2011 > Tu masz temat z BKP: Lewarek w pozycji 5 > Mam nadzieje, ze mod nie usunie. ooo to wlasnie to ale myslisz ze wszystkie skrzynie maja ta sama czesc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 > ooo to wlasnie to ale myslisz ze wszystkie skrzynie maja ta sama czesc ?? Myśle ze jesli masz ten sam problem, skrzynie tego samego producenta to pewnie chodzi o to samo Oczywiście sprawdz swoje nr czesci wedle realoem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2011 Woczoraj walczylem ze sprzeglem i skrzynia , blokujacym sie 5biegiem.. na pierwszym zdjeciu sa numery czesci i ilosc potrzebnych do naprawy 5 i R biegu , ogolnie czesci sa takie same jedynie roznica jest pomiedzy sprezynami jak moge polecic to prosze zakupic sobie 3tulejki zeby byla zapasowa w razie jak cos sie nie potoczy tak jak powinno bo sam mialem problem wbic moja 2 tulejke i cos nie spasowalo sie dobrze i milem cieplo.. naszczescie delikatne przyszlifowanie papierem sciernym 2500 dalo wystarczajaco duzo by pin ladnie sie poruszal po tulejce.. Pomocne linki do stron: polskie http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=114951 angielskie http://www.unofficialbmw.com/phpBB/viewtopic.php?t=33179&sid=20bda85ebb3b314cee24b322759ff068 angielskie http://forum.e46fanatics.com/showthread....9427&page=1 moje fotki z prac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 31 Maja 2011 Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 ... a sprzęgło wymieniałeś?? skończyło się?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 > ... a sprzęgło wymieniałeś?? skończyło się?? tak wymienilem. bylo juz slabe.. raz przypalilem przypadkowo i sie zaczelo slizgac przy pelnym bucie, jak bym nie przypalil to pewnie jeszcze pare km bym zrobil.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 31 Maja 2011 Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 > tak wymienilem. bylo juz slabe.. raz przypalilem przypadkowo i sie zaczelo slizgac przy pelnym > bucie, jak bym nie przypalil to pewnie jeszcze pare km bym zrobil.. a ile wytrzymało? sprzęgło i dwumas wymieniłeś? pytam z ciekawości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 > a ile wytrzymało? > sprzęgło i dwumas wymieniłeś? > pytam z ciekawości dwumas wymienilem poltora roku temu (niepotrzebnie) sprzeglo wytrzymalo 136t mil. ale mysle ze jak by nie przypalenie to jeszcze z 10tys km do zrobienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.