elmo126 Napisano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2011 Witajcie Problem jest następujący, auto dostaje gdzieś lewego powietrza, na tyle dużo, że chodzi z zatkanym filtrem nawet na wysokich obrotach. Sprawdzone po kolei: wężyk od serwa, wężyk od odmy, uszczelka pod przepustnicą, uszczelka pod przekładką bakelitową. Uszczelka kolektor-głowica padła? Pękł kolektor? Zdarza się to? Pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2011 > Witajcie > Problem jest następujący, auto dostaje gdzieś lewego powietrza, na tyle dużo, że chodzi z zatkanym > filtrem nawet na wysokich obrotach. Sprawdzone po kolei: wężyk od serwa, wężyk od odmy, > uszczelka pod przepustnicą, uszczelka pod przekładką bakelitową. Uszczelka kolektor-głowica > padła? Pękł kolektor? Zdarza się to? > Pomocy Skoro z zatkanym filtrem możesz jeszcze zwiększać obroty, to chyba jednak przed przepustnicą jest ta nieszczelność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elmo126 Napisano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2011 > Skoro z zatkanym filtrem możesz jeszcze zwiększać obroty, to chyba jednak przed przepustnicą jest > ta nieszczelność Też sprawdziłem, ale obadam jutro jeszcze raz. Zobaczę też pochłaniacz par, może to on mi tu szponci. Dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2011 > Witajcie > Problem jest następujący, auto dostaje gdzieś lewego powietrza, na tyle dużo, że chodzi z zatkanym > filtrem nawet na wysokich obrotach. Sprawdzone po kolei: wężyk od serwa, wężyk od odmy, > uszczelka pod przepustnicą, uszczelka pod przekładką bakelitową. Uszczelka kolektor-głowica > padła? Pękł kolektor? Zdarza się to? > Pomocy a ja bym zdją puche filtra z przepustnicy i jakąs szmatą zatkał szczelnie kanał od silniczka krokowego , i bedziesz wiedział czy to krokowy cie w wacka robi czy naprawde masz nieszczelnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elmo126 Napisano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2011 > a ja bym zdją puche filtra z przepustnicy i jakąs szmatą zatkał szczelnie kanał od silniczka > krokowego , i bedziesz wiedział czy to krokowy cie w wacka robi czy naprawde masz > nieszczelnosc Dostawał lewego z filtra oparów, króciec zaślepiony, póki co spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.