slawciog Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 Male pytanko - mógłby ktos przypomniec jak wyglada procedura diagnostyki klimatyzacji w starej bravce 1,6 z 99 roku? Wujek google mi za bardzo nie potrafi pomoc albo ja za slabo patrze. Problem polega na tym ze dwa dni temu nabijalem klime i przynajmniej w teorii w pakiecie mjialem tez sprawdzanie szczelnosci klimatyzacji. Z tego co widzialem sciagneli mi 10 gram, a nabili 50 gram. Klima dzialal wczoraj bardzo ladnie a dzis wsiadam do samochodu odpalam klimatyzacje, slysze ze sprezarka zaczyna pracowac a z nawiewów zaczyna dobiegac dziwne syczenie i ani grama chlodniutkiego powietrza.. Ktos sie z tym spotkał i moze pomoc? Rozczelniony uklad którego po prostu "mechanicy" nie sprawdzili w trakcie nabijania czy cos innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 Prawdopodobniee czynnik poszedł się kochać A test robi się ... zaraz Ci powiem. http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=279046330&page=0&fpart=1&vc=1 PRzeczytaj ten wątek dokładnie na dole 1 strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawciog Napisano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 > Prawdopodobniee czynnik poszedł się kochać A test robi się ... zaraz Ci powiem. > http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=279046330&page=0&fpart=1&vc=1 > PRzeczytaj ten wątek dokładnie na dole 1 strony. Dziekuje za informacje. Test juz zrobiłem - oczywiscie wyskoczyl cli error ale czujnik temperatury wskazuje dobrze temp wiec nie wiem co jest grane. Po CLI wyskoczyl kod 00. Kojarzysz moze co te 00 oznacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 > Dziekuje za informacje. Test juz zrobiłem - oczywiscie wyskoczyl cli error ale czujnik temperatury > wskazuje dobrze temp wiec nie wiem co jest grane. Po CLI wyskoczyl kod 00. Kojarzysz moze co > te 00 oznacza? OO to brak błędu. Pozostaje szukanie nieszczelności. U mnie winny jest parownik który rozbieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawciog Napisano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 > OO to brak błędu. Pozostaje szukanie nieszczelności. U mnie winny jest parownik który rozbieram hmm jesli brak bledu to troche kichai szukanie po omacku..przed naladowaniem 2 dni temu tez gwizdal i nie chlodzil ale jak z dwa tygodnie temu robilem diagnostyke to juz wtedy wyrzucal mi blad braku czynnika chlodzacego. gdzie szukac tego parownika i jak sie do niego dobrac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 Zaraz tam się nie dobieraj bo nie wiesz co... Ja myślę jechać do zakładu nabić azotem i niech zobaczą czy jest mega dziura jakaś... albo czynnik niech nabiją z UV i pod lampę U mnie parownik jest dziabnięty bo czynnik wyleciał pod samochód z okolic zaworu rozprężnego parownika. Jeśli to parownik to musisz zdemontować całą deskę rozdzielczą tak jak ja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > tez sprawdzanie szczelnosci klimatyzacji. Z tego co widzialem sciagneli mi 10 gram, a nabili > 50 gram. Klima dzialal wczoraj bardzo ladnie a dzis wsiadam do samochodu odpalam klimatyzacje, Ale tak konkretnie to czego Ci ściągneli 10 gram i nabili 50 ?? Bo do klimu wchodzi 650 g czynnika A procedura wygląda następująco - odzyskiwanie czynnika i oleju - opcjonalny test azotem - test podciśnieniem 10-20/4 minuty - po teście max 10mbar - nabicie kontrastem - do 5 ml - nabicie olejem - od 10 do 25 ml chyba że były wymieniane elementy układu - naicie czynnikiem - 650 g I tyle - a te twoje objawy - mało czynnika Powinieneś dostac wydruk z testera - tam jest wszystko opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.