MADAR Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Witam Was wlasciciela Asterek,. Prosilbym Was o jakies informacje , na temat Astry II 2000r. 3 drzwiowy Czy warto , co sie psuje , jakie koszta eksploatacji i ogolnie na co zwracac uwage. czy jest problem z ruda , jak tak to gdzie szukac . Jak sprawuje motor 2.0 16 V , jak znosi gaz i czy warto przy przebiegu 170 tys go jeszcze montowac. Jakies charakteretyczne rzeczy na co zwrocic uwage ? Preprszam jezeli temat juz byl , ale potrzebuje dosc pilnie odpowiedzi, a szukajka cos sie buntuje. Pozdrawiam i zycze slonecznej pogody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Poczytaj sobie o silniku. AG mają to do siebie, że jeżeli nie zostały uszkodzone mechanicznie to nie powinny rdzewieć. Ja osobiście, jeżeli 11 latek ma tylko 170 kkm potwierdzonego przelotu i ogólnie zadbany egzemplarz i w odpowiednich pieniążkach (do 15 kpln) to bym brał. PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Silnik fajny, dobrze znosi gaz (IVgen.). Czasami zdarzy się pęknięty kolektor wydechowy, ale jeśli przebieg jest wiarygodny i silnik nie katowany, to nie ma się co zastanawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > Poczytaj sobie o silniku. > AG mają to do siebie, że jeżeli nie zostały uszkodzone mechanicznie to nie powinny rdzewieć. No niestety ja mam nie walona a rdze mam na każdym nadkolu i na progach - ale wiem ze była garażowana. Czyli w zimie nałapała śniegu z solą a potem trafiała do ciepłego garażu chyba lepiej jak będzie nie garażowana . A co do silnika to dobrze znosi LPG nawet drugiej generacji. Pomijając właśnie wspomniana pękający kolektor ( który można pospawać albo kupić używkę) to sam szukałbym teraz tylko takiej, ale w kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > No niestety ja mam nie walona a rdze mam na każdym nadkolu i na progach - ale wiem ze była > garażowana. Zgadza się, ale auto niewalone i ocynkowane nie zwalnia moim zdaniem użytkownika do konserwowania pojazdu, znam kilku użyszkodników i jedni konserwowali co 4 lata a inni nic nie robili i faktycznie u tych co nie konserwowali widać na nadkolach rudy nalot. >Czyli w zimie nałapała śniegu z solą a potem trafiała do ciepłego garażu chyba lepiej jak będzie nie garażowana . Zgadza się zmienne warunki temperaturowe zmagają działanie soli, plus do tego piasek działający jak piaskarka zdzierający zabezpieczenie z nadkoli - temu nic się nie oprze po pewnym czasie. Ciężko jest znaleźć auto "doinwestowane" w eksploatacji gdyż właściciele takich wózków nie chcę ich sprzedawać. PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 >...ciach > A co do silnika to dobrze znosi LPG nawet drugiej generacji. >ciach... Nie zgodzę się miałem przez 9 lat 2.0 16V - X20XEV jeżeli chodzi o drugą generacje to co roku sonda padała i czujnik położenia wałka rozrządu, silnik się zamulił i nie odpalał na benzynie, ogólnie lepiej założyć sekwencje i nie mieć problemów... Szczególnie że teraz to nie są już takie pieniądze jak kiedyś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MADAR Napisano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Dzieki Wszystkim za info. Prawdopodobnie spoznile sie z danym egzemplarzem , ale jakby co mozecie jeszcze napisac za i przeciw Jeszcze zapytam , jaki jest mniej wiecej koszt wymiany rozrzadu ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.