Skocz do zawartości

Czy warto 2.0 16V ?? Pilne


MADAR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was wlasciciela Asterek,.

Prosilbym Was o jakies informacje , na temat Astry II 2000r. 3 drzwiowy

Czy warto , co sie psuje , jakie koszta eksploatacji i ogolnie na co zwracac uwage. czy jest problem z ruda , jak tak to gdzie szukac .

Jak sprawuje motor 2.0 16 V , jak znosi gaz i czy warto przy przebiegu 170 tys go jeszcze montowac.

Jakies charakteretyczne rzeczy na co zwrocic uwage ?

Preprszam jezeli temat juz byl , ale potrzebuje dosc pilnie odpowiedzi, a szukajka cos sie buntuje.

Pozdrawiam i zycze slonecznej pogody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj sobie o silniku.

AG mają to do siebie, że jeżeli nie zostały uszkodzone mechanicznie to nie powinny rdzewieć.

Ja osobiście, jeżeli 11 latek ma tylko 170 kkm potwierdzonego przelotu i ogólnie zadbany egzemplarz i w odpowiednich pieniążkach (do 15 kpln) to bym brał.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poczytaj sobie o silniku.

> AG mają to do siebie, że jeżeli nie zostały uszkodzone mechanicznie to nie powinny rdzewieć.

No niestety ja mam nie walona a rdze mam na każdym nadkolu i na progach - ale wiem ze była garażowana. Czyli w zimie nałapała śniegu z solą a potem trafiała do ciepłego garażu oslabiony.gif chyba lepiej jak będzie nie garażowana .

A co do silnika to dobrze znosi LPG nawet drugiej generacji. Pomijając właśnie wspomniana pękający kolektor ( który można pospawać albo kupić używkę) to sam szukałbym teraz tylko takiej, ale w kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No niestety ja mam nie walona a rdze mam na każdym nadkolu i na progach - ale wiem ze była

> garażowana.

Zgadza się, ale auto niewalone i ocynkowane nie zwalnia moim zdaniem użytkownika do konserwowania pojazdu, znam kilku użyszkodników i jedni konserwowali co 4 lata a inni nic nie robili i faktycznie u tych co nie konserwowali widać na nadkolach rudy nalot.

>Czyli w zimie nałapała śniegu z solą a potem trafiała do ciepłego garażu chyba lepiej jak będzie nie garażowana .

Zgadza się zmienne warunki temperaturowe zmagają działanie soli, plus do tego piasek działający jak piaskarka zdzierający zabezpieczenie z nadkoli - temu nic się nie oprze po pewnym czasie.

Ciężko jest znaleźć auto "doinwestowane" w eksploatacji gdyż właściciele takich wózków nie chcę ich sprzedawać.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>...ciach

> A co do silnika to dobrze znosi LPG nawet drugiej generacji.

>ciach...

Nie zgodzę się miałem przez 9 lat 2.0 16V - X20XEV jeżeli chodzi o drugą generacje to co roku sonda padała i czujnik położenia wałka rozrządu, silnik się zamulił i nie odpalał na benzynie, ogólnie lepiej założyć sekwencje i nie mieć problemów... Szczególnie że teraz to nie są już takie pieniądze jak kiedyś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Wszystkim za info.

Prawdopodobnie spoznile sie z danym egzemplarzem , ale jakby co mozecie jeszcze napisac za i przeciw zlosnik.gif

Jeszcze zapytam , jaki jest mniej wiecej koszt wymiany rozrzadu ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.