tomekziomek2007 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 Pacjentem jest uno 1.4 spi, strasznie ciężko wchodzą biegi podczas jazdy jak i na postoju, proszę o pomoc, co mam zrobić, gdzie przeczyścić Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 Nie jestem pewien czy w 1.4 jest "sierżant" ale u mnie po przeczyszczeniu pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 a powiedz mi kaj ten sierżant jest, w jakim miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 jest na sankach, to takie cięgna które idą z pręta drążka zmiany biegów do wybieraków skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 ok dzieki, ktoś ma jeszcze inny pomysł co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 może być to lub brak oleum w skrzyni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 19 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2011 dalej nic wszystko wyczyszczone i nic, olej jest, proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2011 > dalej nic wszystko wyczyszczone i nic, olej jest, proszę o pomoc miałeś to całe wyję na zewnątrz? (całość wraz ze wspornikiem mocującym przekładnie kierowniczą)? zdemotowałeś to co jest pod tymi zawleczkami z drucików stalowych? jeśli "na postoju" rozumiesz pracujący silnik to do wymiany lub regulacji będzie sprzęgło. Jeśli zgaszony - zrób test: odkręć oba cięgna poprzeczne od skrzyni biegów i zobacz czy dalej ciężko lewarek. Jeśli dalej ciężko to usterka dalej jest w mechaniźmie zewnętrznym , jeśli lekko - coś nie tak jest w skrzyni biegów, Osobiście mimo wszystko stawiam na na zatarte tulejki plastikowe w mechaniźmie nad przekładnią kierowniczą. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.