Artur1985 Napisano 4 Września 2011 Udostępnij Napisano 4 Września 2011 Więc Tak jak napisałem pojawiły się dwa błędy p0200 p0110 do tego jeszcze coś brzęczy w silniku auto jak ma delikatnie ciężej na wolnych obrotach słychać jakieś brzęczenie na podczas ruszania pod jakąś górkę itd .Dodam że auto ma od niedawna założoną instalację gazową kme .Check zapala się na parę sekund i gaśnie .Co to za błędy od czego zacząć z góry dzięki za pomoc .Auto to astra g 1,6 16v 98r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 4 Września 2011 Udostępnij Napisano 4 Września 2011 Czy efekt występuje na obu paliwach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur1985 Napisano 4 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2011 Tak oczywiście sprawdzałem na gazie i benzynie jest tak samo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 4 Września 2011 Udostępnij Napisano 4 Września 2011 Błędy dotyczą uszkodzeń w obwodach wtryskiwacza(y) i czujnika temp. powietrza zasysanego. Ja, na początek podpiąłbym się woltomierzem pod sondę lambda i sprawdził skład mieszanki podczas tego brzęczenia. A potem wykręcił świece i je obejrzał. A w ogóle to jak byś opisał dokładniej to brzęczenie? szybkie stukanie, szum, tarcie, metaliczne, czy głuche, niezależnie od stopnia nagrzania silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur1985 Napisano 4 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2011 Więc tak świece ok sprawdziłem ,na początku myślałem że coś się w tłumniku stało dźwięk jest taki jakby coś w wydech wpadło i dzwoniło .Nie jestem pewien czy tak usterka nie wystąpiła po założeniu instalacji lpg . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 mialem to samo, astr G 1.4 16v, nie pamietam co to bylo, ale pamietam, ze wymienilem tlumiki, katalizator na strumienice, swiece, czuknik spalania stukowego, lambde, o piszac to juz sobie przypomnialem;) wymienilem caly modul zaplonowy DIS i chyba przeszlo ze stukaniem, a podjechalem do Auto Gaz Centrum w Zgierzu gdzie produkuje DIEGO / Sirocco i tam koles jezdzil ze mna i caly dzien dlubal przy aucie, zmienil listwe wtryskowa na model jak to powiedzial amerykanski, z wieksza srednica wtryskow i chyba wszystko wrocilo do normy... a pamietam tez, ze checka wywalalo mi pod obciazeniem, a madry gazownik w KAtwoicach na Kolejowej odcial mi checka he he he;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.