Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wygłuszanie Lacetti

Featured Replies

Napisano

Witam Państwa ,

Na poczatku przyszłego miesiąca zamierzam pobawic się w wygłuszanie Lacetti na poczatku chciałbym się zając drzwiami i przedziałem bagażnika.

Na początku chciałbym wspomniec ze nie znam się na typach mat wygłuszających itd .

Czytałem trochc eo tym na necie ale jezeli macie jakies ciekawe stronki gdzie to jest ładnie opisane to podzielcie się smile.gif

Oraz przymierzam ise juz powoli do zakupu wiec poleccie mi cos sprawdzonego i niedrogiego czy jest róznica w jakosci tłumienia jesl ichodzi o róznice w cenach ? czy sa to tak małe róznice w odsłuchu z enie warto dopłacac . Poradzcie nieznam się

Napisano

> Witam Państwa ,

> Na poczatku przyszłego miesiąca zamierzam pobawic się w wygłuszanie Lacetti na poczatku

> chciałbym się zając drzwiami i przedziałem bagażnika.

> Na początku chciałbym wspomniec ze nie znam się na typach mat wygłuszających itd .

> Czytałem trochc eo tym na necie ale jezeli macie jakies ciekawe stronki gdzie to jest ładnie

> opisane to podzielcie się

> Oraz przymierzam ise juz powoli do zakupu wiec poleccie mi cos sprawdzonego i niedrogiego czy

> jest róznica w jakosci tłumienia jesl ichodzi o róznice w cenach ? czy sa to tak małe

> róznice w odsłuchu z enie warto dopłacac . Poradzcie nieznam się