marekpast Napisano 24 Września 2011 Udostępnij Napisano 24 Września 2011 Wymiana sprzęgła bez drugiej osoby, bez najazdu, bez kanału, bez dźwigu, a nawet bez odkręcenia koła - da się? Da się! Ale przy okazji wkładania skrzyni biegów na swoje miejsce zrobiłem sobie ała. Mianowicie gdzieś naciągnąłem półoś, i fartuch ten od skrzyni biegów pewnie też już i ze starości rozerwał się całkiem, a że skrzynia była nieco pochylona na ten bok to i sporo oleju wyciekło. Pytanie czy to normalne czy też jeszcze jakiś uszczelniacz uwaliłem i czeka mnie jeszcze i ta robota poza zmianą łożyska i gumki na półosi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 24 Września 2011 Udostępnij Napisano 24 Września 2011 > Wymiana sprzęgła bez drugiej osoby, bez najazdu, bez kanału, bez dźwigu, a nawet bez odkręcenia > koła - da się? Da się! > Ale przy okazji wkładania skrzyni biegów na swoje miejsce zrobiłem sobie ała. Mianowicie gdzieś > naciągnąłem półoś, i fartuch ten od skrzyni biegów pewnie też już i ze starości rozerwał się > całkiem, a że skrzynia była nieco pochylona na ten bok to i sporo oleju wyciekło. Pytanie czy > to normalne czy też jeszcze jakiś uszczelniacz uwaliłem i czeka mnie jeszcze i ta robota poza > zmianą łożyska i gumki na półosi . to jest komplet osłona gumowa jest z uszczelniaczem półosi no to teraz będziesz GOŚĆ jak wymienisz ten uszczelniacz bez wyjmowania półosi powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 25 Września 2011 Udostępnij Napisano 25 Września 2011 > sporo oleju wyciekło. Pytanie czy > to normalne czy też jeszcze jakiś uszczelniacz uwaliłem i czeka mnie jeszcze i ta robota poza > zmianą łożyska i gumki na półosi . w niuńku mamy mokre przeguby wewnętrzne, czyli smarowane olejem ze skrzyni biegów. to normalne, że po uszkodzeniu gumowej osłony olej wycieka... co do uwag sienka - teoretycznie tą osłonę można by wymienić bez wyciągania półosi ale osłona jest oddzielnym elementem niż uszczelniacz. uszkodzoną zdemontujesz nawet bez dotykania narzędzi - wystarczy jedynie nożyk o jakim łożysku wspominasz na końcu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2011 > to jest komplet > osłona gumowa jest z uszczelniaczem półosi > no to teraz będziesz GOŚĆ jak wymienisz ten uszczelniacz bez wyjmowania półosi > powodzenia Nie no pólos juz jest wyciągnięta. Pytanie dodatkowe, mam osie grube na 2,3cm , poniewaz modelu 1.5 już nie ma w wiekszości katalogów (wiem jakie miałem problemy z zakupem tarczy sprzęgła, przywieźli 4 inne zanim znalazła sie prawidłowa) , czy takie półosie były tez np. w 1.4 albo turbo, moze w dieslu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.