Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pug 207 88 km (90?) a LPG?

Featured Replies

Napisano

Witam, szanowną brać kącikową i chcę zapytać czy do ww. autka można zakładać lpg bez żadnych przeszkód skromny.gif Niestety nie znam się na "Francach" a tu pewnie ktoś jest w tym temacie zorientowany smile.gif

Pozdrawiam

Napisano

> Witam, szanowną brać kącikową i chcę zapytać czy do ww. autka można zakładać lpg bez żadnych

> przeszkód Niestety nie znam się na "Francach" a tu pewnie ktoś jest w tym temacie

> zorientowany

> Pozdrawiam

Wszsytko zalezy jaki silnik jesli - VTi to jest to bezpośredni wtrysk wiec tak jak i TSI zabawa mało opłacalna.

VTi były dwa

1.6l VTi 120 bhp

1.4l VTi 95 bhp

Do gazu najbardziej polecany jest 1,4 75KM nawet były z fabrycznie wyposażony w BRC za dopłatą.

Dodatkowo były 1,4 90KM, i 1,6 110KM tych także LPG nie uszkodzi tylko chyba mało spotykane :D

Napisano

> Wszsytko zalezy jaki silnik jesli - VTi to jest to bezpośredni wtrysk wiec tak jak i TSI zabawa

> mało opłacalna.

> VTi były dwa

> 1.6l VTi 120 bhp

> 1.4l VTi 95 bhp

Wolnossace silniki VTi konstrukcji PSA-BMW nie maja wtrysku bezposredniego, tylko THP go ma. Byl w 207 tez silnik 1.4i 16V VTT 88 KM (ET3J4) konstrukcji PSA, bazujacy na silniku TU3.

Napisano

> Wolnossace silniki VTi konstrukcji PSA-BMW nie maja wtrysku bezposredniego, tylko THP go ma. Byl w

> 207 tez silnik 1.4i 16V VTT 88 KM (ET3J4) konstrukcji PSA, bazujacy na silniku TU3.

Faktycznie, kolega ma racje ok.gif zwracam honor