_luk_ Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 jakis czas temu wpadlem w dziure w drodze rozwalona felga klopoty z odpalaniem silnika. na marginesie - ubezpieczyciel drogi Interisk - zlo - przepycham sie z nimi do tej pory. no ale do rzeczy, podczas roznych dziwnych prob zauwazylem ze szarpniecie wiazka "rozwiazuje" problem przed szarpaniem nawet fes nie chcial sie polaczyc.jedyny dziwny blad b1029 linia seryjna w ale auto tak czy inaczej pojechalo do aso - podpiecie do kompa nie wskazalo juz zadnego bledu generalnie panowie w szczesnym zjawionym d.g bardziej byli zainteresowani wystawieniem faktury za naprawe niz sama naprawa. no i przez 2 miesiace - 3kkm bylo ok az do wczoraj, gdy najechalem na nierownosc na drodze auto szarpnelo, pojawily sie kontrolki (0.5s) po czym jak gdyby nic pojechalo, za jakies 500m to samo. zjechalem na bok, zgasilem. nie odpalil. no to przystapilem do "naprawy" . szarpniecie wiazki auto pali wszystko ok. za 10km zgasl, i juz nie odpalil. dyskoteka na desce. glownie asr,car security,loose,gasnace swiatla przy przekreconym kluczyku i uwaga nowy objaw tlacy sie od prawej strony wyswietlacz w zegarach pamietam ze ktos przez problem z zegarami nie mogl odpalic wiec odpialem zegary ale to niestety nie to. poruszalem zlaczami przy body, przy ecu. nic to nie dalo. stoje 1km od aso partner w katowicach.nie wiem czy go tam ciagnac czy skonczy sie jak z szczesnym. podjade dzis pod auto z fesem ale sadze ze bedzie mial klopot sie podlaczyc. oddac parcha na zyletki czy znajdzie sie jakies magiczne rozwiazanie ?skrzynka bezpiecznikow? wiazka? jak rozbebeszyc ta skrzynke ? to szarpanie nie bylo jakies brutalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 Nie mam pojęcia czy w tym przypadku może to mieć zastosowanie... Ale moje problemy z linią can udało się opanować, więc nie zaszkodzi w to samo miejsce profilaktycznie kuknąć i sprawdzić. Magiczne miejsce to cała wiązka idąca pod koszem aku, z zewnątrz będzie tylko biaława... wnętrze oplotu już takie kolorowe być nie musi. Przygasające i dyskotekowe problemy żywcem wskazują na brak styku. Albo masy gdzieś wariują, albo coś gdzieś się przetarło lub zgniło. U mnie po nierównej walce udało się znaleźć przewód z przerwą i założyć bajpas który rozwiązał definitywnie problem. Jeśli u Ciebe początek problemów miał miejsce po silnym wstrząsie - to może też w tym momencie się gdzieś coś przerwało/nadłamało? Tak bym gdybał.. Wstępne poruszanie poprawiło styk, problem wrócił i kolejne poruszanie przerwało kontakt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 A może główna masa od skrzyni do belki i akumulatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 dzis walczylem ze skrzynka bezpiecznikow w komorze silnika rozebralem calosc oczyscilem zasniedziale miejsca zlozylem niestety efektu to nie dalo :/ co zauwazylem: gdy rusze wiazka od ecu znikaja bledy i auto czasem uda sie zapalic pochodzi pare sekund i gasnie- stawiam ze wibracje od silnika znowu cos w wiazce przestawiaja i dlatego gasnie. pozniej oczywiscie bledy standartowe. chyba kupie wiazke i sprobuje podmienic. tam sa 2 wtyczki do ecu, 2 wtyczki na skrzynke bezpiecznikow, wtyczki do wtryskow i jakies pomniejsze u gory. pytanie jednak jakas czesc wiazki idzie pod spod pod ecu i schodzi gdzies na silnik. co tam jest ? do czego to jest wpinane ? czy tez rozchodzi sie na wieksza ilosc polaczen typu czujnik polozenia walu itp ? moglby ktos pomoc i znalesc w eperze nr czesci ? zastanawiam sie nowa/uzywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 29 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2011 prawde mowiac z problemem uporalem sie juz jakis czas temu ale rozwiazanie bylo banalne a jednoczescnie zaskakujace winna za caly stan rzeczy byl kabel masowy ktory znajduje sie gdzies w zaznaczonej okolicy ale dziad jest cieniutki i malo widoczny takze przekopalem skrzynki body, bezpiecznikow, wiekszosc polaczen masowych itp zanim to dziadostwo znalazlem. od ponad miesiaca auto nie wykazuje zadnych problemow no moze oprocz tlacego sie od prawej strony wyswietlacza w zegarach ale na to nie mam jakos pomyslu, widac to tylko gdy jest ciemno a auto nie jest uruchomione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezjusz Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Nie wiem czy pomogę ale miałem identyczny problem ale w innym samochodzie "w seacie IBIZIE" , Stilo posiadam od niedawna tak że nie znam go za bardzo ale u mnie okazało sie że kabel na rozruszniku był popuszczony a on szedł od alternatora i jak nie łączył wszystko siadało jak zaspawał się to działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.