Skocz do zawartości

Kolektor ssący 1.1 MPI -> 1.2 8v MPI


Steffan

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, w FAQ`u nie jest to napisane więc nie wysyłać mnie tam grinser006.gif

kumpel ma w seju silnik 1.1 MPI i będzie swapował na 1.2 8v, w związku z tym ma pytanie:

Czy kolektor ssący z listwą wtryskową z wtryskami i przepustnicą od 1.1 mpi podejdą do silnika 1.2 8v i będzie to poprawnie działało ? grinser006.gif

sam osobiście nie zagłębiałem się w tym temacie więc pytam tutaj grinser006.gif dzięki za w miarę szybką odpowiedź, i jeśli nie da się zrobić takiego myku to prosił bym o jakieś wyjaśnienie co stoi na przeszkodzie waytogo.gif

Pozdro uzbroj_zlo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanie, w FAQ`u nie jest to napisane więc nie wysyłać mnie tam

> kumpel ma w seju silnik 1.1 MPI i będzie swapował na 1.2 8v, w związku z tym ma pytanie:

> Czy kolektor ssący z listwą wtryskową z wtryskami i przepustnicą od 1.1 mpi podejdą do silnika 1.2

> 8v i będzie to poprawnie działało ?

> sam osobiście nie zagłębiałem się w tym temacie więc pytam tutaj dzięki za w miarę szybką

> odpowiedź, i jeśli nie da się zrobić takiego myku to prosił bym o jakieś wyjaśnienie co stoi

> na przeszkodzie

> Pozdro

Teoretycznie jest to możliwe, ale w praktyce kanały ssace w głowicy sa sporo wieksze niz w kolektorze i moze byc problem z uszczelnieniem (kolektor z 1.1 mpi jest uszczelniony oringami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, czyli generalnie gra nie warta świeczki i lepiej kupić kompletny ssący niż później płakać że coś nie bangla ok.gif a jeszcze pytanie wiązki, z 1.1 MPI da się spiąć jakoś wiązkę z punto czy lepiej przerabiać albo jeszcze lepiej wrzucić całą silnikową łącznie z wiązką budy od 1.1 SPI ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aha, czyli generalnie gra nie warta świeczki i lepiej kupić kompletny ssący niż później płakać że

> coś nie bangla a jeszcze pytanie wiązki, z 1.1 MPI da się spiąć jakoś wiązkę z punto czy

> lepiej przerabiać albo jeszcze lepiej wrzucić całą silnikową łącznie z wiązką budy od 1.1 SPI

> ?

Wiązki kabinowej moim zdaniem nie warto ruszac - chyba ze sie nudzisz, ale spokojnie da sie przerobic tak zeby pasowala do wiazki silnikowej z 1.2 75.

Jest jeszcze jeden sposo,b mozna do 1.2 75 zalozyc listwe wtryskowa z 1.1 mpi i to bedzie nawet fajnie chodzic na oryginalnym kompie z 1.1 mpi. Tylko tam jeszcze dojdzie mała przeróbka kolektora ssacego 1.2 75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiązki kabinowej moim zdaniem nie warto ruszac - chyba ze sie nudzisz, ale spokojnie da sie

> przerobic tak zeby pasowala do wiazki silnikowej z 1.2 75.

> Jest jeszcze jeden sposo,b mozna do 1.2 75 zalozyc listwe wtryskowa z 1.1 mpi i to bedzie nawet

> fajnie chodzic na oryginalnym kompie z 1.1 mpi. Tylko tam jeszcze dojdzie mała przeróbka

> kolektora ssacego 1.2 75.

dokladnie tak mialem u siebie i wsio pieknie dzialalo. A przerobka to przelozenie podcisnienia do serwa i dolozenie seryjnego map sensora w kolektor ssacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.