Chalek Napisano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2012 Hellou. Takie pytanko mam odnośnie 2.0dci (150 i 175km) Co to za stwór? 3.0dci to ten z opadającymi tulejami więc odpada. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bart_lodz Napisano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2012 > Hellou. > Takie pytanko mam odnośnie 2.0dci (150 i 175km) > Co to za stwór? > 3.0dci to ten z opadającymi tulejami więc odpada. > Pozdro m9r podejrzewam ten sam co pchają teraz do nowych lagun i qashaqi ... silnik na łańcuchu, b.dobra jednostka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2012 > m9r podejrzewam ten sam co pchają teraz do nowych lagun i qashaqi ... silnik na łańcuchu, b.dobra > jednostka Bardzo dobra jednostka bo zbudowana w technice silnikowej Nissana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2012 Niestety, nie wszystkie sa takie dobre :/ M4R juz nie zachwyca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 27 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2013 > 3.0dci to ten z opadającymi tulejami więc odpada. odświeżę kotleta co to za silnik ten 3.0 diesel i czemu te tuleje wypadają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > odświeżę kotleta > co to za silnik ten 3.0 diesel i czemu te tuleje wypadają? Najlepiej będzie jak zapomnisz w ogóle o tym konkretnym silniku. Było to już kiedyś dość mocno omawiane na AK. Krótki cytat: Quote: Poza tym dowiedziałem się, że wędrowanie głowic w dół silnika to nie żadna usterka tylko norma. Całe zło jest przez: 1. Złe uszczelki pod głowicę, 2. Zatkanie małego obiegu wody w lewej głowicy takiego jak w prawej głowicy 3. Zbyt mały poziom oleju w misce olejowej. 4.Czujnik temperatury silnika w złym miejscu. I dalej: Quote: To wszystko można naprawić! W Saabach 3.0 TiD, które mają ten sam silnik dokonano następujących napraw i przeróbek: -szlif -wymiana tulei -wymiana 1 tłoka -powlekanie tłoków -wymiana pierścieni -wymiana panewek głównych(korbowodowe były cacy) -regeneracja głowicy lewej -zrobiono dodatkową rotację płynu chłodzącego-by pass w lewej głowicy( pierwotnie była w silniku Isuzu, ale ją fabrycznie zaślepiono ze względu na urządzenie do recykilngu spalin; w prawej głowicy taka rotacja jest, bo jest podłączona do ogrzewania i klimatyzacji) -czujnik poziomu oleju w misce olejowej podwyższono o 6mm, to daje ok. 0,6 litra oleju więcej -zamiast metalowych uszczelek pod głowicę zastosowano tuningową uszczelkę kompozytową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Hellou. > Takie pytanko mam odnośnie 2.0dci (150 i 175km) > Co to za stwór? > 3.0dci to ten z opadającymi tulejami więc odpada. > Pozdro m9r, duzo tego jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 i co by nie mowic to bardzo chwalony motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.