Kmicic89 Napisano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Semka. Właśnie po dojechaniu do miasta i odpaleniu tam auta zaczęło mi mrugać ładowanie. Po 2 minutach zdechły mi wszystkie zegary włącznie z podświetlaniem, zapaliło się Fiat Code i juz nie zgasło, a światła mijania zmieniły sie w "postoje". Dojechałem do domu-o dziwo nie zgasł, zgasiłem silnik i po ponownej próbie uruchomienia juz nawet nie zajęczał- 0 prądu. A miałem jechać do swojej kobiety na długi weekend... Wiecie może co padace zaś odbiło? jakieś zwarcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Masy posprawdzaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frik69 Napisano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 >A miałem jechać do swojej kobiety na długi weekend... może z zazdrości :D a tak serio to może ci się aku rozwalił cela ci się urwała czy coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 > Semka. Właśnie po dojechaniu do miasta i odpaleniu tam auta zaczęło mi mrugać ładowanie. Po 2 > minutach zdechły mi wszystkie zegary włącznie z podświetlaniem, zapaliło się Fiat Code i juz > nie zgasło, a światła mijania zmieniły sie w "postoje". Dojechałem do domu-o dziwo nie zgasł, > zgasiłem silnik i po ponownej próbie uruchomienia juz nawet nie zajęczał- 0 prądu. A miałem > jechać do swojej kobiety na długi weekend... > Wiecie może co padace zaś odbiło? jakieś zwarcie? Stawiam na spalony altek/stojan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kmicic89 Napisano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Wstępnie wiadomo ze ładowania nie ma. Mam altek z poprzedniego silnika tylko pech chce ze ten w aucie jest Magneti Marelli a ten zapasowy jest Bosha. Zapewne regulatory są różne (jeżeli padłby regulator) Oświeci mnie ktoś ile zabawy jest z wymiana altka w 1.6 (tak z grubsza). Co trzeba będzie wyjąć, odkręcić itd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 > Wstępnie wiadomo ze ładowania nie ma. Mam altek z poprzedniego silnika tylko pech chce ze ten w > aucie jest Magneti Marelli a ten zapasowy jest Bosha. Zapewne regulatory są różne (jeżeli > padłby regulator) > Oświeci mnie ktoś ile zabawy jest z wymiana altka w 1.6 (tak z grubsza). Co trzeba będzie wyjąć, > odkręcić itd? Żeby było śmieszniej MM i Bosch mają różne mocowania, więc nie są p&p. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kmicic89 Napisano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 > Żeby było śmieszniej MM i Bosch mają różne mocowania, więc nie są p&p. Czyli nie wymienię jeden na drugi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 > Czyli nie wymienię jeden na drugi ? Jeśli dobrze pamiętam to musiałbyś wymienić całe mocowanie altka, ale niech koledzy jeszcze potwierdzą. U mnie w Marei był Bosch 90A i nie dało się go w prosty sposób podmienić na MM 90A. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.