Skocz do zawartości

Totalne padnięcie elektryki


Kmicic89

Rekomendowane odpowiedzi

Semka. Właśnie po dojechaniu do miasta i odpaleniu tam auta zaczęło mi mrugać ładowanie. Po 2 minutach zdechły mi wszystkie zegary włącznie z podświetlaniem, zapaliło się Fiat Code i juz nie zgasło, a światła mijania zmieniły sie w "postoje". Dojechałem do domu-o dziwo nie zgasł, zgasiłem silnik i po ponownej próbie uruchomienia juz nawet nie zajęczał- 0 prądu. A miałem jechać do swojej kobiety na długi weekend...

Wiecie może co padace zaś odbiło? jakieś zwarcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>A miałem jechać do swojej kobiety na długi weekend...

może z zazdrości :D

a tak serio to może ci się aku rozwalił cela ci się urwała czy coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Semka. Właśnie po dojechaniu do miasta i odpaleniu tam auta zaczęło mi mrugać ładowanie. Po 2

> minutach zdechły mi wszystkie zegary włącznie z podświetlaniem, zapaliło się Fiat Code i juz

> nie zgasło, a światła mijania zmieniły sie w "postoje". Dojechałem do domu-o dziwo nie zgasł,

> zgasiłem silnik i po ponownej próbie uruchomienia juz nawet nie zajęczał- 0 prądu. A miałem

> jechać do swojej kobiety na długi weekend...

> Wiecie może co padace zaś odbiło? jakieś zwarcie?

Stawiam na spalony altek/stojan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstępnie wiadomo ze ładowania nie ma. Mam altek z poprzedniego silnika tylko pech chce ze ten w aucie jest Magneti Marelli a ten zapasowy jest Bosha. Zapewne regulatory są różne (jeżeli padłby regulator)

Oświeci mnie ktoś ile zabawy jest z wymiana altka w 1.6 (tak z grubsza). Co trzeba będzie wyjąć, odkręcić itd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wstępnie wiadomo ze ładowania nie ma. Mam altek z poprzedniego silnika tylko pech chce ze ten w

> aucie jest Magneti Marelli a ten zapasowy jest Bosha. Zapewne regulatory są różne (jeżeli

> padłby regulator)

> Oświeci mnie ktoś ile zabawy jest z wymiana altka w 1.6 (tak z grubsza). Co trzeba będzie wyjąć,

> odkręcić itd?

Żeby było śmieszniej MM i Bosch mają różne mocowania, więc nie są p&p.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli nie wymienię jeden na drugi ?

Jeśli dobrze pamiętam to musiałbyś wymienić całe mocowanie altka, ale niech koledzy jeszcze potwierdzą.

U mnie w Marei był Bosch 90A i nie dało się go w prosty sposób podmienić na MM 90A.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.