NOWOPA Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 Witam, Samochód co prawda służbowy ale z rana mnie zdenerwował -24C odpalił po przejechaniu ok. 500m włączyło się pod maską jakieś buczenie,jadąc kolejne 500m silnik zaczął gasnąć i stracił moc, zgasiłem silnik odpaliłem i znowu przejechałem kolejne 500m i to samo - w końcu zapaliła się kontrolka silnika, Jakoś dojechałem do pracy jak się rozgrzewał to pokonywał coraz to dłuższe odcinki. Co to może być - paliwo (raczej nie - tankowałem na Shellu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOWOPA Napisano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 Już wszystko wróciło do normy, świeci tylko kontrolka silnika (czy można ją "skasować"?) praca silnika wróciła do normy - zobaczymy jutro czy się znowu pojawią problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bujaka Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > Już wszystko wróciło do normy, świeci tylko kontrolka silnika (czy można ją "skasować"?) praca > silnika wróciła do normy - zobaczymy jutro czy się znowu pojawią problemy. Jak się świeci cały czas, po każdym odpaleniu to coś musi być nie tak. Podpięcie pod komputer wyjaśni co padło. Kontrolka sama zgaśnie w momencie wyeliminowania usterki. Z pamięci komputera zniknie, chyba (ale tu pewny nie jestem ilości) po 50-tym prawidłowym odpaleniu - brak błędów zgłaszanych przez komputer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOWOPA Napisano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > Jak się świeci cały czas, po każdym odpaleniu to coś musi być nie tak. Sprawdzałem przed chwilą już się nie świeci Podpięcie pod komputer > wyjaśni co padło. Kontrolka sama zgaśnie w momencie wyeliminowania usterki. Z pamięci > komputera zniknie, chyba (ale tu pewny nie jestem ilości) po 50-tym prawidłowym odpaleniu - > brak błędów zgłaszanych przez komputer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bujaka Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > Sprawdzałem przed chwilą już się nie świeci Znaczy się, że błąd zniknął. Jak chcesz wiedzieć, co to było, to pod komputer - błąd jest zapamiętany przez jakiś czas. Tak jak pisałem zależy to od ilości uruchomień silnika bez ponownego pojawienia się błędu. Błąd się nie pojawi - z pamięci zostanie usunięty, a jeśli się pojawi zaświeci się check engine. Jakiś rok - może dwa lata temu w czasie dużego deszczu zaświecił mi się check engine na jakieś 10-20 sekund i zgasł. FES (program do czytania błędów i nie tylko) powiedział, że "na 4-tym cylindrze nastąpiła zła detonacja". Błąd wykasowałem, do dnia dzisiejszego się nie pojawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > odcinki. Co to może być - paliwo (raczej nie - tankowałem na > Shellu) W kilku podobnych przypadkach (ale nie w Pandzie) była to woda w paliwie. Wykrapla się w zbiorniku z powietrza i przy niskich temp. może powodować takie objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 może wina paliwa- sprawdź filtr paliwa - od dołu prawdopodobnie jest odstojnik na wodę - można próbować odkręcić i sprawdzić czy nie ma wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOWOPA Napisano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > może wina paliwa- sprawdź filtr paliwa - od dołu prawdopodobnie jest odstojnik na wodę - można > próbować odkręcić i sprawdzić czy nie ma wody Samochód ma tylko 10kkm i tankowany cały czas na Shellu - teoretycznie nie powinno byc problemów a jednak.... Mógłbyś przybliżyc temat z tym odstojnikiem, gdzie co i jak odkręcic żeby się drugi raz nie stresowac, wiem, wiem najlepiej podjechac do serwisu ale naprawdę nie mam czasu a do przegląd przy 20kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > Samochód ma tylko 10kkm i tankowany cały czas na Shellu Podziwiam ludzi którzy w imię snobizmy skłonni są wydać np. 50gr więcej za litr takiego paliwa które mogą zatankować na np. orlenie/bliskiej ale co nie robi dobry PR i reklama że na szelu to super ekstra paliwo ale jak to mówią... kto bogatemu zabroni tylko szkoda że Kolega nie czyta motokącika gdzie większość twierdzi że lepiej zatankować na tańszej stacji gdzie jest ruch i paliwo schodzi i dowożą nowe... niż tankować na stacjach dla snobów gdzie mały ruch snobów powoduje że paliwo jest stare i w środku zimy sprzedawca wyzbywa się letniego ON ... ale to tylko moje zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOWOPA Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > Podziwiam ludzi którzy w imię snobizmy skłonni są wydać np. 50gr więcej za litr takiego paliwa > które mogą zatankować na np. orlenie/bliskiej > ale co nie robi dobry PR i reklama że na szelu to super ekstra paliwo > ale jak to mówią... kto bogatemu zabroni > tylko szkoda że Kolega nie czyta motokącika gdzie większość twierdzi że lepiej zatankować na > tańszej stacji gdzie jest ruch i paliwo schodzi i dowożą nowe... niż tankować na stacjach dla > snobów gdzie mały ruch snobów powoduje że paliwo jest stare i w środku zimy sprzedawca wyzbywa > się letniego ON > ... ale to tylko moje zdanie A kolega nie czyta chyba ze zrozumieniem - napisałem że samochód służbowy, karta do tankowania do shella ot i cała fizolofia Prywatnie natomiast tankuję tam gdzie mam najbliżej bo jak wynika z tego przykładu nie ma sensu przepłacać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.