rykfor Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 Witam , mam mały problem przedwczoraj przy paru stopniach na minusie odpaliłem autko i pojechałem na zakupy, po drodze na wolnych obrotach mignęła kontrolka od oleju. Po sprawdzeniu stanu okazało się , że brakuje oleju - dolałem to co miałem i pokazało ledwo co minimum. Po powrocie sprawdzenie stanu i znowu brak oleju a dodatkowo chłodnica, kolektor wydechowy w oleju. A i po uruchomieniu autko wpadło w dziwny rezonans. Wczoraj podjechałem do kolegi do garażu i tak okolice filtra oleju całe w oleju (filtr dokręcony), mokro również pod kolektorem wydechowym, turbina też częściowo mokra. Żadnego wycieku nie widać , ale jak postał troszkę w garażu to zmieniła się praca silnika - pracuje normalnie drgania ustały. Coś zamarzło ? Ktoś może wie co mogło puścić olej? I jeszcze jedno pytanie ktoś ma może schemat sterowania turbiną w CF-3? Bo jakoś w eperze nie mogę znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 > Witam , mam mały problem przedwczoraj przy paru stopniach na minusie odpaliłem autko i pojechałem > na zakupy, po drodze na wolnych obrotach mignęła kontrolka od oleju. Po sprawdzeniu stanu > okazało się , że brakuje oleju - dolałem to co miałem i pokazało ledwo co minimum. Po powrocie > sprawdzenie stanu i znowu brak oleju a dodatkowo chłodnica, kolektor wydechowy w oleju. A i po > uruchomieniu autko wpadło w dziwny rezonans. Wczoraj podjechałem do kolegi do garażu i tak > okolice filtra oleju całe w oleju (filtr dokręcony), mokro również pod kolektorem wydechowym, > turbina też częściowo mokra. Żadnego wycieku nie widać , ale jak postał troszkę w garażu to > zmieniła się praca silnika - pracuje normalnie drgania ustały. Coś zamarzło ? Ktoś może wie co > mogło puścić olej? I jeszcze jedno pytanie ktoś ma może schemat sterowania turbiną w CF-3? Bo > jakoś w eperze nie mogę znaleźć. Odma zamarzła i wywaliło olej korkiem od głowicy, na 99%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
japan600 Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 > Odma zamarzła i wywaliło olej korkiem od głowicy, na 99%. w ktroym miejscu tego korka szukac? po takiej akcji trzeba nowy korek/trzeba go zatkac/ czy on dziala jakos na zasadzie za duzej cisnienia i wtedy puszcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rykfor Napisano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 A mniej więcej w którym miejscu odma lubi zamarzać ? Po postoju w garażu nie widać wycieków, chociaż pojeździłem troszkę na wyższych obrotach i oleju nie ubywało. Można tak jeszcze troszkę pojeździć czy to pilna robota ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.