fad Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Witam, co to za "zawór" (lub nie zawór) napewno jest tam jakieś (pod?)ciśnienie. Do czego on dokładnie służy? Ostatnio silniczek troche nierówno zaczoł pracować i po nasłuchiwaniu słychać syczenie z tego elementu, (a może tak powinno być). Jakie przyczyny mogą być jeśli by był nieszczelny lub miał jakś otwór w przewodzie. Prosiłbym o jakąś zasadę działania po co to jest. zdjęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balus Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Zawór regulacji ciśnienia paliwa. Tak mi się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Regulator ciśnienia paliwa jak wspomniał kol. balus. Zawór utrzymuje stałe nadciśnienie benzyny w stosunku do ciśnienia panującego w kolektorze dolotowym. Stąd rurka. Nie powinno w nim nic syczeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fad Napisano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Kurcze no syczy przy tym zaworku a jak dokladam palec do tego wglebienia [zdj] to jest cisza, czy jest możliwe że zrobiła się micro dziurka? Ostro dziwne zdjecie A mam jeszcze jedno pytanko troche z innej beczki, jaka powinna być reakcja jak odpina się wtyczkę od krokowca na luzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Posmaruj Poxipolem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 > czy jest możliwe że zrobiła się micro dziurka? Wszystko jest możliwe. > jaka powinna być reakcja jak odpina się wtyczkę > od krokowca na luzie? Żadna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fad Napisano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > Posmaruj Poxipolem. czy to dobry sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 Jako alternatywę masz wymianę. Zgaś silnik i ściągnij wężyk z regulatora. Jeśli nie będzie wyciekać paliwo po kilku minutach tzn, że membrana jest cała i klej/silikon/itp. załatwi sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fad Napisano 7 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 > Jako alternatywę masz wymianę. > Zgaś silnik i ściągnij wężyk z regulatora. Jeśli nie będzie wyciekać paliwo po kilku minutach tzn, > że membrana jest cała i klej/silikon/itp. załatwi sprawę. dzięki wielkie za pomoc, ale mam jeszcze małe pytanko techniczne związane z wymiane tego regulatora, po odkręceniu przewodów paliwowych dużo zleci mi paliwa? Muszę przygotować jakieś naczynie żeby nie oblać całego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 7 Marca 2012 Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 Wystarczy duża szmata. Zleci coś koło 100ml. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.