Skocz do zawartości

chcek śilnika a praca


finalcell

Rekomendowane odpowiedzi

Krótkie pytanie mam czy gdy pali mi się chceck od silnika to ten przechodzi w jakiś specjalny tryb za każdym razem ? czy tylko jesli jest to jakaś specyficzna usterka np. sonda itp.. ?

Pytanie zadaje dlatego że od dłuższego czasu walczyłem z falującymi obrotami nic nie pomagało, i przy okazji zaczął strasznie cykać zawór od odpowietrzania baku (ten nad filtrem powietrza) do tego stopnia że po prostu skubaniec został odłączony. Obroty odrazu idealne i przy okazji ikonka awarii no ale zawór jest odłącozny.

I teraz pytanie czy iść tym tropem i próbować podmienić go? czy samochód ignoruje jakieś inne czujniki i ciężko powiedzieć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy to od silnika i od błędu. Niektóre błędy skutkują tylko paleniem się checka, tak jak w Twoim przypadku po odłączeniu zaworka evap. Niektóre niosą za sobą większe następstwa, jak ograniczenie mocy, czy obrotów.

Jeśli masz zaworek na podmianę to jak najbardziej spróbuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.