finalcell Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 Krótkie pytanie mam czy gdy pali mi się chceck od silnika to ten przechodzi w jakiś specjalny tryb za każdym razem ? czy tylko jesli jest to jakaś specyficzna usterka np. sonda itp.. ? Pytanie zadaje dlatego że od dłuższego czasu walczyłem z falującymi obrotami nic nie pomagało, i przy okazji zaczął strasznie cykać zawór od odpowietrzania baku (ten nad filtrem powietrza) do tego stopnia że po prostu skubaniec został odłączony. Obroty odrazu idealne i przy okazji ikonka awarii no ale zawór jest odłącozny. I teraz pytanie czy iść tym tropem i próbować podmienić go? czy samochód ignoruje jakieś inne czujniki i ciężko powiedzieć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 Zależy to od silnika i od błędu. Niektóre błędy skutkują tylko paleniem się checka, tak jak w Twoim przypadku po odłączeniu zaworka evap. Niektóre niosą za sobą większe następstwa, jak ograniczenie mocy, czy obrotów. Jeśli masz zaworek na podmianę to jak najbardziej spróbuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
finalcell Napisano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 dzięki, pójdę w takim wypadku tropem tego zaworu i spróbuje podmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.