karax Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 warto, nie warto? jakie są opinie o tych skrzyniach? na WIKI jest napisane, że wychodziła skrzynia 4 oraz 6 przełożeń to było zależne od silnika czy raczej nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 2.0tdci mialy fajna skrzynie cos jak vwowskie dsg. reszta miala klasyczny automat 4 biegowy - ani to trwale, ani ladnie nie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 7 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 > 2.0tdci mialy fajna skrzynie cos jak vwowskie dsg. reszta miala klasyczny automat 4 biegowy - ani > to trwale, ani ladnie nie chodzi. no to teraz pytanie jak to jest, że niektóre sztuki 1.8 reklamowane są jako 6spd automat a diesla nie chcę, za młody na diesla jeszcze jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 nie słyszałem, żeby powershifta wsadzali do innych silników - ale u nas 1.8 nie byl zbyt popularny, wiec moge sie mylic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 7 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 > nie słyszałem, żeby powershifta wsadzali do innych silników - ale u nas 1.8 nie byl zbyt popularny, > wiec moge sie mylic. a czy ta skrzynie czwórka ma możliwość manualnej zmiany przełożeń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 > a czy ta skrzynie czwórka ma możliwość manualnej zmiany przełożeń? Nie. Jedynie co to jest wybór czy ma pracować tylko na 1-szym biegu lub 1 i 2-im. Czyli P, R, N, D, 1, 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 7 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 > Nie. Jedynie co to jest wybór czy ma pracować tylko na 1-szym biegu lub 1 i 2-im. Czyli P, R, N, D, > 1, 2. a tutaj: i tutaj: pierwszy to 1.8, drugi 2.0 edit: jeszcze tutaj: ten ostatni to 1.6 tdci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 To są 4-ro biegowe? A nie 5-io przypadkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 > a tutaj: > i tutaj: > pierwszy to 1.8, drugi 2.0 > edit: > jeszcze tutaj: > ten ostatni to 1.6 tdci Widać M + - więc można zmieniać manualnie, ale ile jest biegów nie da się wywnioskować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 > Widać M + - więc można zmieniać manualnie, ale ile jest biegów nie da się wywnioskować. no dobra a co i gdzie da sie po numerze VIN sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 > no dobra > a co i gdzie da sie po numerze VIN sprawdzic? masz w FAQu http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidu Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 4-ro biegowy automat ma możliwość manualnej zmiany biegów. Odkąd mam fokę skorzystałem może ze 3 razy, żeby zobaczyć jak to działa. I działa dupnie, w moim odczuciu za długo trwa zmiana biegu. Jednak nie po to kupowałem automat, by mieszać biegami więc nie jest to dla mnie jakiś szczególny minus. Skrzynka 4F27E daje radę. Zmienia biegi lekko, bez szarpnięć. Katalogowo znacznie słabsze przyspieszenie do 100 niż z manualem, jednak subiektywne wrażenie jest dobre (nie mierzyłem czasu w żaden sposób), 2.0 145 kucy w połączeniu z tą skrzynką zapewnia wystarczające osiągi, no ale co ja tam wiem, jeżdżę spokojnie, sporadycznie przycisnę jak się potrzeba pojawi. Auto pali sporo, ale to wina zarówno automatu jak i moich znikomych przebiegów w centrum miasta, liczyłem się z tym kupując ten duet. Na trasie nie poszalałem, przy prędkościach przepisowych spalanie jest bardzo przyzwoite. Skrzynia PS jest ciekawsza, w końcu to już inna generacja, była montowana później niż wypust mojej foki, detali niestety nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > masz w FAQu http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do > daje rade ok, thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > 4-ro biegowy automat ma możliwość manualnej zmiany biegów. Odkąd mam fokę skorzystałem może ze 3 > razy, żeby zobaczyć jak to działa. I działa dupnie, w moim odczuciu za długo trwa zmiana > biegu. Jednak nie po to kupowałem automat, by mieszać biegami więc nie jest to dla mnie jakiś > szczególny minus. > Skrzynka 4F27E daje radę. Zmienia biegi lekko, bez szarpnięć. Katalogowo > znacznie słabsze przyspieszenie do 100 niż z manualem, jednak subiektywne wrażenie jest dobre > (nie mierzyłem czasu w żaden sposób), 2.0 145 kucy w połączeniu z tą skrzynką zapewnia > wystarczające osiągi, no ale co ja tam wiem, jeżdżę spokojnie, sporadycznie przycisnę jak się > potrzeba pojawi. Auto pali sporo, ale to wina zarówno automatu jak i moich znikomych > przebiegów w centrum miasta, liczyłem się z tym kupując ten duet. Na trasie nie poszalałem, > przy prędkościach przepisowych spalanie jest bardzo przyzwoite. > Skrzynia PS jest ciekawsza, w końcu to już inna generacja, była montowana później niż wypust mojej > foki, detali niestety nie znam. wstępnie patrzę na silniki 1.8, tych 2.0 szukałem, ale nie znalazłem żadnego dla mnie przesiadka może być ciut kłopotliwa jeśli chodzi o osiągi przynajmniej na początku odkąd się przyzwyczaję do niższej mocy automat potrzebuję ponieważ teściowa jeździ tylko z taką skrzynią, a żona chce mieć zabezpieczenie jeśli nas szlag trafi, a ona będzie musiała jechać naszym autem z racji, że szukam mniejszego auta to pasuje mi C-Max jest mniejszy, ale nie na tyle, żeby był ciasny a jak z trwałością tej skrzyni 4F27E ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidu Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > wstępnie patrzę na silniki 1.8, tych 2.0 szukałem, ale nie znalazłem żadnego Z tego co na szybko poszukałem 2.0 były oferowane w C-maxie, mogły być jednak mało popularne wśród nabywców. > dla mnie przesiadka może być ciut kłopotliwa jeśli chodzi o osiągi przynajmniej na początku odkąd > się przyzwyczaję do niższej mocy Patrząc na ostatnie auto w profilu......... > automat potrzebuję ponieważ teściowa jeździ tylko z taką skrzynią, a żona chce mieć zabezpieczenie > jeśli nas szlag trafi, a ona będzie musiała jechać naszym autem > z racji, że szukam mniejszego auta to pasuje mi C-Max > jest mniejszy, ale nie na tyle, żeby był ciasny > a jak z trwałością tej skrzyni 4F27E ? Nie zgłębiałem tematu, z doświadczenia wypowiem się za jakiś czas. Ta skrzynka to wspólny projekt Forda i Mazdy. Na forach nie ma wątków o jej nagminnym padaniu czy awariach jak to było w przypadku skrzyń CD4F (jeśli mnie pamięć nie myli) w mondku mk3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.