maly35 Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 ktos ma pomysl co moze byc powodem padania cewki WN, objaw - po nagrzaniu silnika zaczynaja falowac wolne obroty (500-2000) a jazda odbywa sie kangurkiem (dluzsze skoki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > ktos ma pomysl co moze byc powodem padania cewki WN, starość? > objaw - po nagrzaniu silnika zaczynaja falowac > wolne obroty (500-2000) a jazda odbywa sie kangurkiem (dluzsze skoki) może być cewka... może nie, ja też już nie mam pomysłu na "kaszel" mojego 1.4... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > starość? > może być cewka... może nie, ja też już nie mam pomysłu na "kaszel" mojego 1.4... 1.4 to zUo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > 1.4 to zUo ale moj to 1,0 fire Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > starość? > może być cewka... może nie, ja też już nie mam pomysłu na "kaszel" mojego 1.4... cewke wymienilem w sierpniu, stara padla z takim samym objawem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > ale moj to 1,0 fire popaCZ komu ja odpisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > cewke wymienilem w sierpniu, stara padla z takim samym objawem na nową czy używaną wymieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 Może masz coś padnięte w module ,że daje za dużo napięcia i sie fajczą ? Pamiętam ,że przy stosowaniu stand alone-ów (komp zewn programowalny zamiast ori) tak bywało niekiedy jak się źle ustawiło dwell (czas ładowania) to się cewki potrafiły gotować albo i paść. Można spróbować popsikania czymś do elektroniki ,ale pewnie nie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 na uzywke, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 dziwnym zjawiskiem jest to ze objawy sa tylko wtedy gdy cewka sie nagrzeje od silnika, przykrecenie cewki do blachy tak by sie nie nagrzewala pozwala normalnie jezdzic , pomyslu innego chwilowo nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 > na uzywke, no to mogła ta używka dokonać żywota swego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > dziwnym zjawiskiem jest to ze objawy sa tylko wtedy gdy cewka sie nagrzeje od silnika, przykrecenie > cewki do blachy tak by sie nie nagrzewala pozwala normalnie jezdzic , pomyslu innego chwilowo > nie mam wchodzisz na unoturbo.pl i pytasz , chyba ktoś kiedyś w jakimś punto gt miał podobnie ,albo poszukaj tam tego tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.