Skocz do zawartości

vectra C GTS


skalek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

MAM pytanko, jakie różnice standardowo miała Vectra C GTS od innych modeli ?

Poszukuje takiego samochodu i szukam jak największej ilości wiadomości na temat tego modelu.

prosze o wszelkie możliwe info

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- zawieszenie niższe o 20mm od pozostałych,

- lampy przednie z ciemnym środkiem,

- wszystkie hatchbacki początkowo to były tylko wersje GTS,

- kratki w zderzaku inne,

- inne fotele, bardziej sportowe,

- progi w kolorze nadwozia,

- napis GTS na klapie bagażnika,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - zawieszenie niższe o 20mm od pozostałych,

> - lampy przednie z ciemnym środkiem,

> - wszystkie hatchbacki początkowo to były tylko wersje GTS,

> - kratki w zderzaku inne,

> - inne fotele, bardziej sportowe,

> - progi w kolorze nadwozia,

> - napis GTS na klapie bagażnika,

A czy prawdą jest to, że GTS miały krótsze przełożenia skrzyni biegów (słyszałem taką plotkę w przypadku silnika 1.8). Prawda czy fałsz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oj szukaj, szukaj. baaaaaaaaaaaaardzo porządne autko. Uwielbiam moją Viki C 1,8 GTS.

> pozdro

> Boa

szukam i ma być 1.9 cdti lub benzyna 1.8 aby wsadzic tam gaz. Ale jakoś opcja nr 2 do mnie słabo przemawia hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zawsze tak było ? widziałem takie z jasnymi lampami

Nie spotkałem jeszcze oryginalnego GTS z jasnymi lampami.

Zauważ jeszcze, że GTS ma takie wloty po bokach przedniego zderzaka. Pomijam też wyróżnik w postaci kratek o strukturze kratownicy. Zderzakowi z GTS bliżej jest temu montowanemu w Signum niż zwykłej VC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szukam i ma być 1.9 cdti lub benzyna 1.8 aby wsadzic tam gaz. Ale jakoś opcja nr 2 do mnie słabo

> przemawia

Mam sekwencję omegaz. Po roku eksploatcji średni koszt paliwa wynosi 32,30 zł na 100 km. Głównie autko jest eksploatowane w mieście. Nie wiem czy taki koszt usyskasz pomykając na gnojówce yay.gif

Boa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam sekwencję omegaz. Po roku eksploatcji średni koszt paliwa wynosi 32,30 zł na 100 km. Głównie

> autko jest eksploatowane w mieście. Nie wiem czy taki koszt usyskasz pomykając na gnojówce

> Boa

Wg mnie Z18XE do VC jest trochę za słaby. Z19DTH to optimum w tym wozie jeśli chodzi o osiągi i spalanie, z noPb dosyć dobrym wyjściem byłby Z22SE, Z20NET oraz Z32SE., ale zwłaszcza te dwa ostatnie sporo palą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie gadaj że za słaby , w GM uważają że nawet 1.6 uciągnie tą budę

1.6 to już w ogóle porażka w tym aucie, oni chyba montowali go po to, żeby się chwalić szeroką gamą silników grinser006.gif

1.8 dobry był w AG, czy AH (chociaż tutaj szału też nie ma wielkiego), VC nawet w podstawowej wersji waży ponad 1,3T. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.6 to już w ogóle porażka w tym aucie, oni chyba montowali go po to, żeby się chwalić szeroką gamą

> silników

> 1.8 dobry był w AG, czy AH (chociaż tutaj szału też nie ma wielkiego), VC na podstawowej wersji

> waży ponad 1,3T.

Przypominam, ze 1.8 jest w dwoch wersjach, i ta druga, mocniejsza IMVHO dobrze sobie radzi z tym autem. Tym bardziej, ze podobno sa jakies gifty od fabryki grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przypominam, ze 1.8 jest w dwoch wersjach, i ta druga, mocniejsza IMVHO dobrze sobie radzi z tym

> autem. Tym bardziej, ze podobno sa jakies gifty od fabryki

Tylko, że Z18XER pojawił się dopiero po 2005 roku, czyli po FL, a czuję że kolega Skalek szuka auta sprzed FL, wg mnie jest to ładniejsze wydanie VC.

No i do LPG ten silnik w ogóle się nie nadaje, tak samo zresztą jak Z16XEP czy Z22YH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko, że Z18XER pojawił się dopiero po 2005 roku, czyli po FL, a czuję że kolega Skalek szuka auta

> sprzed FL, wg mnie jest to ładniejsze wydanie VC.

Odnosz sie do tego

Quote:

1.8 dobry był w AG, czy
AH


- AH tez byla po 2005 roku wink.gif

Dlatego wspomnialem o 1.8VVT, ktorego ujezdzam, i IMVHO jest to najlepsza rzecz w tym aucie - co do silnika (odpukac) nie mam wiekszych zastrzezen ok.gif

> No i do LPG ten silnik w ogóle się nie nadaje, tak samo zresztą jak Z16XEP czy Z22YH.

A to inna bajka. BTW - dlaczego w ogole? Przeciez nie masz tam bezposredniego wtrysku jak w 2.2 Direct...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odnosz sie do tego Quote:

> 1.8 dobry był w AG, czy AH

> - AH tez byla po 2005 roku

Chodziło mi o Z18XE w AH.

> Dlatego wspomnialem o 1.8VVT, ktorego ujezdzam, i IMVHO jest to najlepsza rzecz w tym aucie - co do

> silnika (odpukac) nie mam wiekszych zastrzezen

> A to inna bajka. BTW - dlaczego w ogole? Przeciez nie masz tam bezposredniego wtrysku jak w 2.2

> Direct...

Z22YH to jest Direct, a jak wiadomo silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa bardzo ciężko się gazują, lub wcale. Z22SE to jest inna bajka, bo do tych LPG można śmiało założyć.

Tak samo jak i do Z32SE - tutaj ważny jest idealny dobór instalacji, ale wbrew opiniom również można założyć gaz do tego motoru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja sie pytam, dlaczego 1.8 VVT sie nie da zagazowac ?

Słabe głowice - miękkie gniazda zaworowe, brak hydraulicznej kompensacji luzu. To samo jest w Z16XEP i Z16XER.

Gazownicy założyliby gaz do wszystkiego co ma silnik spalinowy bo za to mają płacone, kwestia tego ile czasu dany silnik pochodzi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko, że Z18XER pojawił się dopiero po 2005 roku, czyli po FL, a czuję że kolega Skalek szuka auta

> sprzed FL,

dobrze czujesz zlosnik.gif

>wg mnie jest to ładniejsze wydanie VC.

poliftowa ładniejsza wg mnie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.