skalek Napisano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 Witam MAM pytanko, jakie różnice standardowo miała Vectra C GTS od innych modeli ? Poszukuje takiego samochodu i szukam jak największej ilości wiadomości na temat tego modelu. prosze o wszelkie możliwe info pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 - zawieszenie niższe o 20mm od pozostałych, - lampy przednie z ciemnym środkiem, - wszystkie hatchbacki początkowo to były tylko wersje GTS, - kratki w zderzaku inne, - inne fotele, bardziej sportowe, - progi w kolorze nadwozia, - napis GTS na klapie bagażnika, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 > - zawieszenie niższe o 20mm od pozostałych, > - lampy przednie z ciemnym środkiem, > - wszystkie hatchbacki początkowo to były tylko wersje GTS, > - kratki w zderzaku inne, > - inne fotele, bardziej sportowe, > - progi w kolorze nadwozia, > - napis GTS na klapie bagażnika, A czy prawdą jest to, że GTS miały krótsze przełożenia skrzyni biegów (słyszałem taką plotkę w przypadku silnika 1.8). Prawda czy fałsz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 > A czy prawdą jest to, że GTS miały krótsze przełożenia skrzyni biegów (słyszałem taką plotkę w > przypadku silnika 1.8). Prawda czy fałsz ? Nie jest to prawda, silniki i skrzynie były takie same jak w innych nadwoziach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boa Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 Oj szukaj, szukaj. baaaaaaaaaaaaardzo porządne autko. Uwielbiam moją Viki C 1,8 GTS. pozdro Boa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 > Oj szukaj, szukaj. baaaaaaaaaaaaardzo porządne autko. Uwielbiam moją Viki C 1,8 GTS. > pozdro > Boa szukam i ma być 1.9 cdti lub benzyna 1.8 aby wsadzic tam gaz. Ale jakoś opcja nr 2 do mnie słabo przemawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 > - lampy przednie z ciemnym środkiem, zawsze tak było ? widziałem takie z jasnymi lampami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 > zawsze tak było ? widziałem takie z jasnymi lampami Nie spotkałem jeszcze oryginalnego GTS z jasnymi lampami. Zauważ jeszcze, że GTS ma takie wloty po bokach przedniego zderzaka. Pomijam też wyróżnik w postaci kratek o strukturze kratownicy. Zderzakowi z GTS bliżej jest temu montowanemu w Signum niż zwykłej VC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boa Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 > szukam i ma być 1.9 cdti lub benzyna 1.8 aby wsadzic tam gaz. Ale jakoś opcja nr 2 do mnie słabo > przemawia Mam sekwencję omegaz. Po roku eksploatcji średni koszt paliwa wynosi 32,30 zł na 100 km. Głównie autko jest eksploatowane w mieście. Nie wiem czy taki koszt usyskasz pomykając na gnojówce Boa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 > Mam sekwencję omegaz. Po roku eksploatcji średni koszt paliwa wynosi 32,30 zł na 100 km. Głównie > autko jest eksploatowane w mieście. Nie wiem czy taki koszt usyskasz pomykając na gnojówce > Boa Wg mnie Z18XE do VC jest trochę za słaby. Z19DTH to optimum w tym wozie jeśli chodzi o osiągi i spalanie, z noPb dosyć dobrym wyjściem byłby Z22SE, Z20NET oraz Z32SE., ale zwłaszcza te dwa ostatnie sporo palą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 > Wg mnie Z18XE do VC jest trochę za słaby. Nie gadaj że za słaby , w GM uważają że nawet 1.6 uciągnie tą budę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 > Nie gadaj że za słaby , w GM uważają że nawet 1.6 uciągnie tą budę 1.6 to już w ogóle porażka w tym aucie, oni chyba montowali go po to, żeby się chwalić szeroką gamą silników 1.8 dobry był w AG, czy AH (chociaż tutaj szału też nie ma wielkiego), VC nawet w podstawowej wersji waży ponad 1,3T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 > 1.6 to już w ogóle porażka w tym aucie, oni chyba montowali go po to, żeby się chwalić szeroką gamą > silników > 1.8 dobry był w AG, czy AH (chociaż tutaj szału też nie ma wielkiego), VC na podstawowej wersji > waży ponad 1,3T. Przypominam, ze 1.8 jest w dwoch wersjach, i ta druga, mocniejsza IMVHO dobrze sobie radzi z tym autem. Tym bardziej, ze podobno sa jakies gifty od fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 > Przypominam, ze 1.8 jest w dwoch wersjach, i ta druga, mocniejsza Nie bardzo lubi LPG... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 > Przypominam, ze 1.8 jest w dwoch wersjach, i ta druga, mocniejsza IMVHO dobrze sobie radzi z tym > autem. Tym bardziej, ze podobno sa jakies gifty od fabryki Tylko, że Z18XER pojawił się dopiero po 2005 roku, czyli po FL, a czuję że kolega Skalek szuka auta sprzed FL, wg mnie jest to ładniejsze wydanie VC. No i do LPG ten silnik w ogóle się nie nadaje, tak samo zresztą jak Z16XEP czy Z22YH. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 2 Maja 2012 Udostępnij Napisano 2 Maja 2012 > szukam i ma być 1.9 cdti lub benzyna 1.8 aby wsadzic tam gaz. Ale jakoś opcja nr 2 do mnie słabo > przemawia 1.8 122 konny jest nieco za słaby - elastyczność pozostawia sporo do życzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 2 Maja 2012 Udostępnij Napisano 2 Maja 2012 > Tylko, że Z18XER pojawił się dopiero po 2005 roku, czyli po FL, a czuję że kolega Skalek szuka auta > sprzed FL, wg mnie jest to ładniejsze wydanie VC. Odnosz sie do tego Quote: 1.8 dobry był w AG, czy AH - AH tez byla po 2005 roku Dlatego wspomnialem o 1.8VVT, ktorego ujezdzam, i IMVHO jest to najlepsza rzecz w tym aucie - co do silnika (odpukac) nie mam wiekszych zastrzezen > No i do LPG ten silnik w ogóle się nie nadaje, tak samo zresztą jak Z16XEP czy Z22YH. A to inna bajka. BTW - dlaczego w ogole? Przeciez nie masz tam bezposredniego wtrysku jak w 2.2 Direct... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 2 Maja 2012 Udostępnij Napisano 2 Maja 2012 > Odnosz sie do tego Quote: > 1.8 dobry był w AG, czy AH > - AH tez byla po 2005 roku Chodziło mi o Z18XE w AH. > Dlatego wspomnialem o 1.8VVT, ktorego ujezdzam, i IMVHO jest to najlepsza rzecz w tym aucie - co do > silnika (odpukac) nie mam wiekszych zastrzezen > A to inna bajka. BTW - dlaczego w ogole? Przeciez nie masz tam bezposredniego wtrysku jak w 2.2 > Direct... Z22YH to jest Direct, a jak wiadomo silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa bardzo ciężko się gazują, lub wcale. Z22SE to jest inna bajka, bo do tych LPG można śmiało założyć. Tak samo jak i do Z32SE - tutaj ważny jest idealny dobór instalacji, ale wbrew opiniom również można założyć gaz do tego motoru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 2 Maja 2012 Udostępnij Napisano 2 Maja 2012 Ja sie pytam, dlaczego 1.8 VVT sie nie da zagazowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 2 Maja 2012 Udostępnij Napisano 2 Maja 2012 > Ja sie pytam, dlaczego 1.8 VVT sie nie da zagazowac ? Słabe głowice - miękkie gniazda zaworowe, brak hydraulicznej kompensacji luzu. To samo jest w Z16XEP i Z16XER. Gazownicy założyliby gaz do wszystkiego co ma silnik spalinowy bo za to mają płacone, kwestia tego ile czasu dany silnik pochodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 > Nie gadaj że za słaby , w GM uważają że nawet 1.6 uciągnie tą budę No AstraC miał taką i ponoć dawała rady choć szybko się jej pozbył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 > Tylko, że Z18XER pojawił się dopiero po 2005 roku, czyli po FL, a czuję że kolega Skalek szuka auta > sprzed FL, dobrze czujesz >wg mnie jest to ładniejsze wydanie VC. poliftowa ładniejsza wg mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 2 Września 2012 Udostępnij Napisano 2 Września 2012 > dobrze czujesz > poliftowa ładniejsza wg mnie I co z poszukiwaniami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2012 > I co z poszukiwaniami ? szukałem nie znalazłem nic co by mnie urzekło. Na wiosnę może poszukam znowu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.