chudy607 Napisano 6 Maja 2012 Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 pytanko mam, jak wyglądają koszty wymiany tych cudów, zarówno w wersji 112 jak i 125 kucyków? na częściach jakich producentów? i czy mamy jakiś sprawdzony pod tym kątem warsztat w Krk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekp Napisano 6 Maja 2012 Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 > pytanko mam, jak wyglądają koszty wymiany tych cudów, zarówno w wersji 112 jak i 125 kucyków? na > częściach jakich producentów? i czy mamy jakiś sprawdzony pod tym kątem warsztat w Krk? części polecam iparts.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Do tego 2.0crdi 113km po różnych rocznikach itp sprzęgło aisin do 600zł dwumas luk poniżej 700zł ten mocniejszy sprzego luk do 1200zł pewnie dwumas luk koło 3000zł spora różnica jak widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy607 Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Do tego 2.0crdi 113km po różnych rocznikach itp > sprzęgło aisin do 600zł > dwumas luk poniżej 700zł > ten mocniejszy > sprzego luk do 1200zł pewnie > dwumas luk koło 3000zł > spora różnica jak widać dlatego bliższy memu sercu jest ten słabszy niemniej słyszałem, że podobno można do nich założyć (koleś to określił mianem "stałego dwumasu"?) które jest o niebo tańsze? czyli, rozumiem, zwykłe koło zamachowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Tylko po co dawać jednomas , jak dwumas tańszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy607 Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Tylko po co dawać jednomas , jak dwumas tańszy żartujesz? to w tej sytuacji tym bardziej wolę słabszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > żartujesz? > to w tej sytuacji tym bardziej wolę słabszego Tylko to trzeba sobie obadać wg dat produkcji itd Ale np do 1.9tdi tak często jest ,że zestaw sprzęgło+dwumas luk = 1300zł ,a sprzęgło+jednomas valeo = 1200zł , tylko o wygodzie przy jednomasie i tdi nie ma zbytnio co mówić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > pytanko mam, jak wyglądają koszty wymiany tych cudów, zarówno w wersji 112 jak i 125 kucyków? na częściach jakich producentów? i czy mamy jakiś sprawdzony pod tym kątem warsztat w Krk? Podpowiem, że w przypadku automatu nie ma tego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Tylko to trzeba sobie obadać wg dat produkcji itd Według VIN-u najlepiej - bo z datami może być też różnie. Było kilka mechanicznych liftingów (czasem takie drobnostki, że człowiek by się nie spodziewał) i części mogą nie pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy607 Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Tylko to trzeba sobie obadać wg dat produkcji itd > Ale np do 1.9tdi tak często jest ,że zestaw sprzęgło+dwumas luk = 1300zł ,a sprzęgło+jednomas valeo > = 1200zł , tylko o wygodzie przy jednomasie i tdi nie ma zbytnio co mówić nieee, z tym jednomasem to tylko z ciekawości zapytałem pogodziłem się już z kosztami wymiany zestawu w Santku... tym bardziej, że nie odbiegają jakoś dramatycznie od kosztów w stilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy607 Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Podpowiem, że w przypadku automatu nie ma tego problemu dlatego też nie skreślam automatu całkowicie. z jednej strony wyższe spalanie, z drugiej odpadają problemy z dwumasem i sprzęgłem. tyle że zawsze można mieć dodatkowe problemy z taką skrzynią no nic, w pierwszej kolejności szukam autka w dobrym stanie technicznym, dopiero potem będę patrzył, jaka to skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > dlatego też nie skreślam automatu całkowicie. > z jednej strony wyższe spalanie, z drugiej odpadają problemy z dwumasem i sprzęgłem. > tyle że zawsze można mieć dodatkowe problemy z taką skrzynią Serwis olejowy w ASO kosztuje 700 złotych (z wbiciem do książki itp.) - a wymiana oleju jest co 100 tysięcy km. Zastanawiając się nad Santkiem przekopałem kilka anglojęzycznych forum i jedynym problemem ze skrzynią jakie tam znalazłem było utopienie czujników prędkości przy przedobrzeniu z ilością oleju przy wymianie. Rzecz do wykrycia od razu - po prostu skrzynia przestaje zmieniać biegi i przechodzi w tryb awaryjny (trzeci bieg). > no nic, w pierwszej kolejności szukam autka w dobrym stanie technicznym, dopiero potem będę patrzył, jaka to skrzynia Wiadomo - kilka Santków oglądałem i niektóre to były piękne skarbonki - totalnie zajeżdżone trupy. Nie oglądaj złotego z okolic Jarosławia (sprzedaje się od roku - RJA - szkoda czasu - trup), w okolicach Bielska w komisie (ciemny taki) też dramat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy607 Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Serwis olejowy w ASO kosztuje 700 złotych (z wbiciem do książki itp.) - a wymiana oleju jest co 100 > tysięcy km. Zastanawiając się nad Santkiem przekopałem kilka anglojęzycznych forum i jedynym > problemem ze skrzynią jakie tam znalazłem było utopienie czujników prędkości przy > przedobrzeniu z ilością oleju przy wymianie. Rzecz do wykrycia od razu - po prostu skrzynia > przestaje zmieniać biegi i przechodzi w tryb awaryjny (trzeci bieg). dobrze wiedzieć, dzięki > Wiadomo - kilka Santków oglądałem i niektóre to były piękne skarbonki - totalnie zajeżdżone trupy. > Nie oglądaj złotego z okolic Jarosławia (sprzedaje się od roku - RJA - szkoda czasu - trup), w > okolicach Bielska w komisie (ciemny taki) też dramat też już parę egzemplarzy widziałem w Modlniczce stoi czarny ściągany z Włoch. po pijaku pędzlem bym go lepiej pomalował w Krk przy Wielickiej też stoi jeden. brudny jak matka ziemia i zniszczony w środku, silnik tłucze się, jakby krzywki miał kwadratowe ... polować będę głównie w Krk i Małopolsce, najchętniej omijając komisy i auta sprowadzone ... jak nie trafię niczego ciekawego, to zrobię sobie torunee po PL i stopniowo będę sobie odpuszczał niektóre warunki mam ten komfort, że najpierw kupię santka, a potem będę się pozbywał stilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > mam ten komfort, że najpierw kupię santka, a potem będę się pozbywał stilo A ja spontanicznie kupiłem W jedną stronę pojechałem PKP, w drugą już nie ryzykowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.