Skocz do zawartości

dwumas & sprzęgło w santa fe I


Rekomendowane odpowiedzi

pytanko mam, jak wyglądają koszty wymiany tych cudów, zarówno w wersji 112 jak i 125 kucyków? na częściach jakich producentów? i czy mamy jakiś sprawdzony pod tym kątem warsztat w Krk?

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytanko mam, jak wyglądają koszty wymiany tych cudów, zarówno w wersji 112 jak i 125 kucyków? na

> częściach jakich producentów? i czy mamy jakiś sprawdzony pod tym kątem warsztat w Krk?

części polecam iparts.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> Do tego 2.0crdi 113km po różnych rocznikach itp

> sprzęgło aisin do 600zł

> dwumas luk poniżej 700zł

> ten mocniejszy

> sprzego luk do 1200zł pewnie

> dwumas luk koło 3000zł

> spora różnica jak widać

dlatego bliższy memu sercu jest ten słabszy rotfl.gif

niemniej słyszałem, że podobno można do nich założyć (koleś to określił mianem "stałego dwumasu"?) które jest o niebo tańsze? czyli, rozumiem, zwykłe koło zamachowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żartujesz?

> to w tej sytuacji tym bardziej wolę słabszego

Tylko to trzeba sobie obadać wg dat produkcji itd 270751858-jezyk.gif

Ale np do 1.9tdi tak często jest ,że zestaw sprzęgło+dwumas luk = 1300zł ,a sprzęgło+jednomas valeo = 1200zł , tylko o wygodzie przy jednomasie i tdi nie ma zbytnio co mówić grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytanko mam, jak wyglądają koszty wymiany tych cudów, zarówno w wersji 112 jak i 125 kucyków? na częściach jakich producentów? i czy mamy jakiś sprawdzony pod tym kątem warsztat w Krk?

Podpowiem, że w przypadku automatu nie ma tego problemu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko to trzeba sobie obadać wg dat produkcji itd

Według VIN-u najlepiej - bo z datami może być też różnie. Było kilka mechanicznych liftingów (czasem takie drobnostki, że człowiek by się nie spodziewał) i części mogą nie pasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko to trzeba sobie obadać wg dat produkcji itd

> Ale np do 1.9tdi tak często jest ,że zestaw sprzęgło+dwumas luk = 1300zł ,a sprzęgło+jednomas valeo

> = 1200zł , tylko o wygodzie przy jednomasie i tdi nie ma zbytnio co mówić

nieee, z tym jednomasem to tylko z ciekawości zapytałem grinser006.gif pogodziłem się już z kosztami wymiany zestawu w Santku... tym bardziej, że nie odbiegają jakoś dramatycznie od kosztów w stilo zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podpowiem, że w przypadku automatu nie ma tego problemu

dlatego też nie skreślam automatu całkowicie.

z jednej strony wyższe spalanie, z drugiej odpadają problemy z dwumasem i sprzęgłem.

tyle że zawsze można mieć dodatkowe problemy z taką skrzynią zlosnik2.gifrotfl.gif

no nic, w pierwszej kolejności szukam autka w dobrym stanie technicznym, dopiero potem będę patrzył, jaka to skrzynia spy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlatego też nie skreślam automatu całkowicie.

> z jednej strony wyższe spalanie, z drugiej odpadają problemy z dwumasem i sprzęgłem.

> tyle że zawsze można mieć dodatkowe problemy z taką skrzynią

Serwis olejowy w ASO kosztuje 700 złotych (z wbiciem do książki itp.) - a wymiana oleju jest co 100 tysięcy km. Zastanawiając się nad Santkiem przekopałem kilka anglojęzycznych forum i jedynym problemem ze skrzynią jakie tam znalazłem było utopienie czujników prędkości przy przedobrzeniu z ilością oleju przy wymianie. Rzecz do wykrycia od razu - po prostu skrzynia przestaje zmieniać biegi i przechodzi w tryb awaryjny (trzeci bieg).

> no nic, w pierwszej kolejności szukam autka w dobrym stanie technicznym, dopiero potem będę patrzył, jaka to skrzynia

Wiadomo - kilka Santków oglądałem i niektóre to były piękne skarbonki - totalnie zajeżdżone trupy. Nie oglądaj złotego z okolic Jarosławia (sprzedaje się od roku - RJA - szkoda czasu - trup), w okolicach Bielska w komisie (ciemny taki) też dramat wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Serwis olejowy w ASO kosztuje 700 złotych (z wbiciem do książki itp.) - a wymiana oleju jest co 100

> tysięcy km. Zastanawiając się nad Santkiem przekopałem kilka anglojęzycznych forum i jedynym

> problemem ze skrzynią jakie tam znalazłem było utopienie czujników prędkości przy

> przedobrzeniu z ilością oleju przy wymianie. Rzecz do wykrycia od razu - po prostu skrzynia

> przestaje zmieniać biegi i przechodzi w tryb awaryjny (trzeci bieg).

dobrze wiedzieć, dzięki ok.gif

> Wiadomo - kilka Santków oglądałem i niektóre to były piękne skarbonki - totalnie zajeżdżone trupy.

> Nie oglądaj złotego z okolic Jarosławia (sprzedaje się od roku - RJA - szkoda czasu - trup), w

> okolicach Bielska w komisie (ciemny taki) też dramat

ok.gif też już parę egzemplarzy widziałem icon_rolleyes.gif w Modlniczce stoi czarny ściągany z Włoch. po pijaku pędzlem bym go lepiej pomalował swiety.gif

w Krk przy Wielickiej też stoi jeden. brudny jak matka ziemia i zniszczony w środku, silnik tłucze się, jakby krzywki miał kwadratowe ...

polować będę głównie w Krk i Małopolsce, najchętniej omijając komisy i auta sprowadzone ... jak nie trafię niczego ciekawego, to zrobię sobie torunee po PL i stopniowo będę sobie odpuszczał niektóre warunki oink.gif

mam ten komfort, że najpierw kupię santka, a potem będę się pozbywał stilo yay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.