Skocz do zawartości

chudy607

użytkownik
  • Liczba zawartości

    631
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O chudy607

  • Urodziny 28.03.1986

Retained

  • stilokombinator

Profile Information

  • Lokalizacja
    Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
  • Zainteresowania
    Stilo zdecydowanie
  • Samochód
    Opel Astra G 1.7 CDTI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

chudy607's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

0

Reputacja

  1. > Szukaj skrzyni F17+WR z końcówką W355, nie musisz opierać się na alfakodach. > U Ciebie przełożenie główne jest 3,55 i takiego musisz szukać. Zamontujesz skrzynię z wyższą > końcówką np. 374 to auto będziesz się szybciej rozpędzać kosztem prędkości maksymalnej. dobra, ale fizycznie mam szukać na nowej skrzyni oznaczenia F17+WR355 (jeszcze się z takim nie spotkałem), czy będzie tylko napisane F17W355 (tak mam na skrzyni wyjętej z auta)?
  2. > Np. skrzynia LD ma numery GM=93192662 OEM=57 00 243 . > Pozdr. mam jeszcze jedno pomocnicze pytanie: rozumiem, że skoro do mojego silnika (astra G Z17DTL) są opisane trzy pasujące alfakody (LD, NF, S4 dla skrzyni F17+WR355) to są one między sobą wymienne i nie ma znaczenia, który zamontuję. ale dla corsy C i combo C dla identycznej skrzyni (F17+WR355) z silnikiem Y17DT pokrywa się jeden z alfakodów (NF), natomiast pozostałe nie (ZU, BP, ED, 4M). Czy w takim razie mogę również zastosować którąś ze skrzyń z corsy z poniższym alfakodem (ZU, BP, ED, 4M)?
  3. > Alfakody to dwuliterowe zamienniki długich numerów GM ułatwiające odróżnianie różnych odmian tej > samej części. Dostępne są w katalogu EPC. > Np. skrzynia LD ma numery GM=93192662 OEM=57 00 243 . > Pozdr. cudo! dziękuję pięknie za pomoc
  4. Rodacy, mam problem tak się złożyło, że muszę poszukać skrzyni biegów do mojej asterki. Typ, model i przełożenie już znam, pozostało mi tylko rozgryzienie alfakodów (podtypów). I tu pytanie do Was: gdzie znaleźć ich opisy? Najbardziej interesuje mnie rozkodowanie oznaczeń LD, NF, S4, ZU, BP, ED, 4M, ale gdyby ktoś miał kompletną listę z opisami, to mogłoby się przydać dla potomności... z góry dziękuję za pomoc
  5. > Witam > Oj dawno nie pisałem w tym dziale mój zrobił podobnie po powrocie ze Szwecji. w zasadzie takie same objawy (tyle że nie miałem serca go dusić, skoro tak paskudnie dymił i nie jechał). Do tego jeszcze trochę nim telepało. Ratował mnie wtedy Cinek, ostatecznie stwierdził że rozkodował się jeden wtryskiwacz i chrzanił robotę reszcie.
  6. > W dieslu i serii Z silników to tak, tutaj przepustnica jest na lince, więc potrzebny jest moduł z > linką, czujnik na sprzęgło no i kilka przewodów do pociągnięcia nie doczytałem, że masz benzynkę
  7. > tak się zastanawiam czy nie pociągnąć tematu dalej i zrobić > żeby spełniała swoją funkcję to zacznij od sprawdzenia, czy nie masz kostki pod kierownicą jeśli masz, to 90% roboty za Tobą
  8. > Ja u siebie nie mam przekaźnika tylko zrobiony moduł na układzie 555 i kilku rezystorach, robił to > chłopak z www.astra-g.pl . Płaciłem około 20zł, całość jest przy kolumnie kierowniczej. mnie akurat wpadła w ręce manetka z regulacją instalację już sobie przygotowałem i w sumie brakuje mi tylko przekaźnika
  9. > Ten też się nadaje: > http://allegro.pl/opel-omega-b-fl-c-99-03-przekaznik-669-10-09148291-i4266509856.html dzięki
  10. > A wez włącz na wolno, wyłącz po 1 machnieciu, poczekaj tyle ile chcesz opóźnienia i włącz na > "wolno" jeszcze raz ale już na stałe tak to miałem w felicji w astrze takich cudów nie mam
  11. > przeciez masz regulowany czas u siebie, po co chcesz pokretlo? nie mam regulowanego. tylko 3 pozycje: wolno-średnio-szybko.
  12. > Pytania następujące: > 1) W jaki sposób odpina się wtyczka przy czujniku poziomu oleju? tego nie wiem > 2) Czy żeby dostać się do overboost-a trzeba ściągnąć osłonę silnika (środkową oraz lewą) oraz > prostokątną koło hokejki ?? Czy gdzieś głębiej trzeba kopać ?? > Czy długość przewodów wystarczy żeby przenieść go na obudowę akumulatora czy trzeba coś kombinować > ?? > Będę wdzięczny za odp przewody starczą, żeby przenieść go na obudowę akumulatora. overboost jest tuż obok dolnego narożnika chłodnicy. bocznej osłony silnika nie trzeba ruszać.
  13. Witam z sąsiedniego kącika Mam prośbę do tych oplowiczów (użytkowników raczej starszych modeli, choć może niekoniecznie), którzy mają regulowaną pokrętełkiem częstotliwość pracy przednich wycieraczek. Moje pytanie brzmi, jaki numer ma Wasz przekaźnik wycieraczek? Chcę u siebie w asterce G zamontować taką regulację i nadaje się do tego przekaźnik z oznaczeniem 90 494 187. Ale allegro wyrzuca też dużo większą (i tańszą) ilość przekaźnika wycieraczek 90 493 283. Orientuje się ktoś może, czy można je stosować zamiennie? Ma ktoś zamontowany przekaźnik 90 493 283 w aucie z regulowaną pracą? Układ styków i ich oznaczenia są takie same (nie znalazłem nigdzie ich schematów). Będę wdzięczny za pomoc w przegryzieniu się przez to
  14. wymontowanie pompki to 2 minuty roboty. wyjmij, podskocz do najbliższego motoryzacyjnego i porównaj
  15. Ford model A Kraków - 11.04 tylko nie bijcie ja jakość fotki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.