-
Liczba zawartości
631 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O chudy607
- Urodziny 28.03.1986
Retained
- stilokombinator
Profile Information
-
Lokalizacja
Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
-
Zainteresowania
Stilo zdecydowanie
-
Samochód
Opel Astra G 1.7 CDTI
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
chudy607's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
0
Reputacja
-
> Szukaj skrzyni F17+WR z końcówką W355, nie musisz opierać się na alfakodach. > U Ciebie przełożenie główne jest 3,55 i takiego musisz szukać. Zamontujesz skrzynię z wyższą > końcówką np. 374 to auto będziesz się szybciej rozpędzać kosztem prędkości maksymalnej. dobra, ale fizycznie mam szukać na nowej skrzyni oznaczenia F17+WR355 (jeszcze się z takim nie spotkałem), czy będzie tylko napisane F17W355 (tak mam na skrzyni wyjętej z auta)?
-
> Np. skrzynia LD ma numery GM=93192662 OEM=57 00 243 . > Pozdr. mam jeszcze jedno pomocnicze pytanie: rozumiem, że skoro do mojego silnika (astra G Z17DTL) są opisane trzy pasujące alfakody (LD, NF, S4 dla skrzyni F17+WR355) to są one między sobą wymienne i nie ma znaczenia, który zamontuję. ale dla corsy C i combo C dla identycznej skrzyni (F17+WR355) z silnikiem Y17DT pokrywa się jeden z alfakodów (NF), natomiast pozostałe nie (ZU, BP, ED, 4M). Czy w takim razie mogę również zastosować którąś ze skrzyń z corsy z poniższym alfakodem (ZU, BP, ED, 4M)?
-
> Alfakody to dwuliterowe zamienniki długich numerów GM ułatwiające odróżnianie różnych odmian tej > samej części. Dostępne są w katalogu EPC. > Np. skrzynia LD ma numery GM=93192662 OEM=57 00 243 . > Pozdr. cudo! dziękuję pięknie za pomoc
-
Rodacy, mam problem tak się złożyło, że muszę poszukać skrzyni biegów do mojej asterki. Typ, model i przełożenie już znam, pozostało mi tylko rozgryzienie alfakodów (podtypów). I tu pytanie do Was: gdzie znaleźć ich opisy? Najbardziej interesuje mnie rozkodowanie oznaczeń LD, NF, S4, ZU, BP, ED, 4M, ale gdyby ktoś miał kompletną listę z opisami, to mogłoby się przydać dla potomności... z góry dziękuję za pomoc
-
> Witam > Oj dawno nie pisałem w tym dziale mój zrobił podobnie po powrocie ze Szwecji. w zasadzie takie same objawy (tyle że nie miałem serca go dusić, skoro tak paskudnie dymił i nie jechał). Do tego jeszcze trochę nim telepało. Ratował mnie wtedy Cinek, ostatecznie stwierdził że rozkodował się jeden wtryskiwacz i chrzanił robotę reszcie.
-
> W dieslu i serii Z silników to tak, tutaj przepustnica jest na lince, więc potrzebny jest moduł z > linką, czujnik na sprzęgło no i kilka przewodów do pociągnięcia nie doczytałem, że masz benzynkę
-
> tak się zastanawiam czy nie pociągnąć tematu dalej i zrobić > żeby spełniała swoją funkcję to zacznij od sprawdzenia, czy nie masz kostki pod kierownicą jeśli masz, to 90% roboty za Tobą
-
> Ja u siebie nie mam przekaźnika tylko zrobiony moduł na układzie 555 i kilku rezystorach, robił to > chłopak z www.astra-g.pl . Płaciłem około 20zł, całość jest przy kolumnie kierowniczej. mnie akurat wpadła w ręce manetka z regulacją instalację już sobie przygotowałem i w sumie brakuje mi tylko przekaźnika
-
> Ten też się nadaje: > http://allegro.pl/opel-omega-b-fl-c-99-03-przekaznik-669-10-09148291-i4266509856.html dzięki
-
> A wez włącz na wolno, wyłącz po 1 machnieciu, poczekaj tyle ile chcesz opóźnienia i włącz na > "wolno" jeszcze raz ale już na stałe tak to miałem w felicji w astrze takich cudów nie mam
-
> przeciez masz regulowany czas u siebie, po co chcesz pokretlo? nie mam regulowanego. tylko 3 pozycje: wolno-średnio-szybko.
-
> Pytania następujące: > 1) W jaki sposób odpina się wtyczka przy czujniku poziomu oleju? tego nie wiem > 2) Czy żeby dostać się do overboost-a trzeba ściągnąć osłonę silnika (środkową oraz lewą) oraz > prostokątną koło hokejki ?? Czy gdzieś głębiej trzeba kopać ?? > Czy długość przewodów wystarczy żeby przenieść go na obudowę akumulatora czy trzeba coś kombinować > ?? > Będę wdzięczny za odp przewody starczą, żeby przenieść go na obudowę akumulatora. overboost jest tuż obok dolnego narożnika chłodnicy. bocznej osłony silnika nie trzeba ruszać.
-
Witam z sąsiedniego kącika Mam prośbę do tych oplowiczów (użytkowników raczej starszych modeli, choć może niekoniecznie), którzy mają regulowaną pokrętełkiem częstotliwość pracy przednich wycieraczek. Moje pytanie brzmi, jaki numer ma Wasz przekaźnik wycieraczek? Chcę u siebie w asterce G zamontować taką regulację i nadaje się do tego przekaźnik z oznaczeniem 90 494 187. Ale allegro wyrzuca też dużo większą (i tańszą) ilość przekaźnika wycieraczek 90 493 283. Orientuje się ktoś może, czy można je stosować zamiennie? Ma ktoś zamontowany przekaźnik 90 493 283 w aucie z regulowaną pracą? Układ styków i ich oznaczenia są takie same (nie znalazłem nigdzie ich schematów). Będę wdzięczny za pomoc w przegryzieniu się przez to
-
wymontowanie pompki to 2 minuty roboty. wyjmij, podskocz do najbliższego motoryzacyjnego i porównaj
-
Z cyklu co jezdzi po PL - 2014/2015
chudy607 odpowiedział OZI na temat - Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji
Ford model A Kraków - 11.04 tylko nie bijcie ja jakość fotki