Skocz do zawartości

DARKOOO

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 354
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Retained

  • yellow submarine

Profile Information

  • Imię
    DARKOOO
  • Lokalizacja
    KRAKÓW DAWNA STOLICA POLAKÓW
  • Zainteresowania
    Zwiekszanie spalania stojac w korkach...
  • Samochód
    C30, 5008
  • Motocykl
    brak

Ostatnie wizyty

1 848 wyświetleń profilu

DARKOOO's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

5

Reputacja

  1. Czyli sygnał wysyła centralka klimatyzacji - może to być nawet błaha sprawa taka jak zwarcie lub uszkodzony czujnik na skraplaczu - pierwsze celował bym w sprawdzenie połączeń i czy czasem nie jest uszkodzony - lub okablowanie - szukałbym zwarcia, uszkodzenia mechanicznego czujnika - obudowy - czasem wilgoć jest wstanie zrobić sobie ścieżkę przy pniach miedzianych - nie wiem jak wygląda to w 508 ale to najtańsza droga do wykluczenia. Odpięcie czujnika na pewno wyłączy klimatyzację i również wentylator. Sprawdź wszystkie połączenia elektryczne - te od ciśnień też - jesli są za wysokie wartości będzie też próbował zbić temperaturą ciśnienie.. Dalej to już szukanie - regulator ciśnienia na sprężarce ... bez pomiarów ciśnień będzie ciężko powiedzieć co wyzwala sygnał chłodzenia.
  2. błędy tak naprawdę spowodowane prze pompę fap - 1434 i 1435. Chodzi o to, że pompa po pewnym cyklu dopełnień "musi" być wymieniona - nie ma kontroli czy działa czy nie - więc po upływie cyklu wymiana by mieć 100% pewności, że działa. Można wymienić i ją zaprogramować - wszystko minie. Albo na nowo programujesz starą - i tu uwaga - uzupełniasz w programie zbiornik jaki masz - 1 czy 1,4L, później klikasz wymiana - pompa na zapłonie pracuję przez dobrych parę minut (napełnia przewody) - więc jeśli rzeczywiście nie wymieniasz a tylko programujesz zatankuj do pełna paliwo. Procedurę napełniania nie pominiesz - możesz ewentualnie ją powtórzyć do 5 razy. Słychać charakterystyczne stukanie. Ja skupiłem się na szybkim rozwiązaniu przyczyny i nie diagnozowałem czy mimo błędów pompa podaje dawkę FAP po zatankowaniu - ale jak masz możliwość sprawdź dla potomnych:)
  3. Może sposobem wykluczania - jeśli podejrzenia padają na pompę - pytanie kiedy wymieniałeś płyn? Nie duży koszt, nie zaszkodzi a jeśli będzie rzadziej się pojawiało wycie lub ustanie będzie trop gdzie szukać przyczyny.
  4. Dla szukających informacji w necie: Błąd pompy pojawia się po "którymś" dolaniu fap - przez procedurę wymiany zbiornika na nowy błąd znika. Dodatkowo uzupełnienie zbiornika (w wersji 5008 2.0hdi są dwa 1,07 lub 1,4l) i pompa zaczyn działać. Błąd który się pojawia jest zapisany w cyklu pracy - ma zapobiec pewnie prawdziwej awarii pompy i zmusza do wymawiany zbiornika (pompy) na nową. Nie ma kontroli nad tym czy pompa pracuje czy nie. Można przeprowadzić dwa testy (nasłuchowy- zaleca do max 5x) i (pojemnościowy). Pompa pracuje w trybie taktującym - powoli czynnik jest przepychany- po "wymianie" zbiornika układ musi się napełnić więc dość długo pracuje. Ja w zbiorniku miałem jeszcze płyn - uzupełniłem 1l i zatankowałem przed procedurą na full by "napełnianie" napełnionego układu rozcieńczył się w większej ilości paliwa.
  5. Witam, mam parę pytań co do błędu EB3 - pompa dodatku do oleju napędowego / nie rozpoznany / stały Po zatankowaniu wywalił komunikat błąd silnika - konieczna naprawa i drugi o możliwości zatkania dpf. Bez check tylko trójkąt ostrzegawczy. Po podpięci i skasowaniu błąd powraca po odpaleni samochodu. Pierwsze przypuszczenia padła pompa, później zgniła wiązka (i tu muszę wejść pod samochód i wypiąć wiązkę celem sprawdzenia czy ma połączenie)jeszcze krąg podejrzanych został rozszerzony do czujnika przy korku wlewu ale grzebiąc w necie wpadłem na jeden wpis na elektrodzie przy podobnym objawie: błąd pompy dodatku do oleju napędowego / nie określony / miejscowy i tu problem rozwiązał zaprogramowaniem wymiany zbiorniczka z dodatkiem-dolewką i pompa ożyła. Tyle teorii z netu: Płyn DPF był dolewany jakieś 60kkm przy tankowaniu 0 - max raczej nie zużyłem całego - inny komunikat. Pytanie czy znów szukam człowieka z LEXIĄ i jest osobne programowanie zbiorniczka? czy grzebać i wyciągać pompę? Ma ktoś opis kabli przy zbiorniczku - 3 przewody - pacjent 5008/2.0/2012 z góry dzięki za podpowiedzi ewentualne sugestie
  6. No i widzisz, szukam nie dla siebie. Czyli masz już 2.0 nie wiem czyj to silnik... nie 1.6 PSA. Pytanie jak z serwisem - wymianą oleju - bagnetu już nie ma więc przy wymianie kontrola elektronicznego wskaźnika wg mnie wymagana. Jakim programem można się wpiąć w podstawowy serwis olejowy? Jak z wyciszeniem w trasie?
  7. Dokładnie w opcjach jest to przetłumaczone jako oświetlenie komfortowe ... jak go uruchomisz to i tak światła się nie zaświecą z automatu - trzeba włączć na chwilę pozycję lub mijana i wrócić do "0" lub auto jeśli jesteś w dzień. Po ponownym uruchomieniu silnika załączą się normalnie z automatu. I jeszcze coś do wymiany HP24W - jeśli macie dostęp do drukarki 3D w załączniku stp z moim projektem klucza. Oczko zrobione pod podpięcie smyczy do kluczy lub czegoś co zabezpieczy przed przypadkowym upuszczeniem. Wyrobienie przez torx już nie jest problemem. klucz_DRL.stl
  8. Pozostańmy w kwestiach technicznych - wymiana małego C30 na V40 - z małego na mały tylko świeższy.
  9. Witajcie, Zastanawiam się nad V40 w okolicach 2015 w najsłabszej wersji D2 Mam parę pytań do użytkowników. PRZED 2015 1.6 PSA (115KM) - tam jest mokry DPF? - czy już na BLUE? - jakie wtryski? Po 2015 - 2.0 - czy j to silnik??? - jakie wytryski? - jaki filtr cząstek stałych? jak z serwisem olejowym - jest tam bagnet czy wszystko przez komp? Oprogramowanie serwisowe jest jakoś normalnie dostępne, czy trzeba wysypać się z $$ Jakie plusy i minusy- na co zwrócić uwagę. Uwagi od siebie chętnie poczytam.
  10. Odpowiem sobie a bardziej dla innych szukających informacji. TOTAL Transmission BV - 1,9litra
  11. Witam, Instrukcja jest uboga w temacie jaki typ skrzyni o oleju nie wspominając nic. Poszukuję informacji jaki jest olej i ile go wchodzi - zamierzam go wymienić (przebieg już swój ma). Skrzynia manualna rocznik 2012 z silnikiem 2.0HDi Peu 5008
  12. Fora internetowe PL i zagraniczne jak do tej pory nie dały mi odpowiedzi... instrukcję do PEUGEOTów i Cytryn - nic, nie ma żadnej informacji. Wkładają głośniki 4ohm o dziwnych mocach ale jaka jest dalsze tego historia....
  13. Witam, Przymierzam się do wymiany głośników - nigdzie nie mogę znaleźć informacji o mocy wyjściowej i oporności MyWay RNEG. Mam zamiar wymienić tylko nisko tonowe w drzwiach (jak na razie tylko przód) a w podszybiu wysoko tonowe zostawić, więc nie chcę namieszać.
  14. DARKOOO

    rozrusznik nie kręci

    elektromagnes pięknie działa - słychać jak bendiks pracuje, ale nie zwiera. Bez wyciągnięcia nie naprawisz - jak czasem kręci to tylko styk zwierny ma problem.
  15. nie jest to idealne rozwiązanie - już o izolacji myślałem ale liczę na znalezienie idealnego miejsca do montażu. Poczekam jeszcze może ktoś coś podrzuci gdzie i jak....dość popularny silnik więc nie powinienem być pierwszy który grzebie się w tym temacie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.