Maciek_log
użytkownik-
Liczba zawartości
212 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Zainteresowania
wszyściutko po trochu
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Maciek_log's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Witam wszystkich. Mam pytanie dotyczące firmy Escourier DCN Express. Sprzedający samochód zaproponował taka opcje dostawy auta z zagranicy. Wg jego opisu firma jest pośrednikiem pomiędzy sprzedającym a kupującym. Firma ta dostarcza auto pod wskazany adres (my przy odbiorze za nie płacimy) i daje przykładowo 7 dni na sprawdzenie auta. Jeżeli się coś nie zgadza to po upływie tych 7 dni możemy oddać auto, a oni oddadzą pieniądze. Załączę wiadomość od sprzedającego: Spotkał się ktoś z czymś takim? Bo nie mam pojęcia czy warto iść w coś takiego. Proszę o jakieś przydatne informacje. Z góry dziękuje i pozdrawiam
-
odpowietrz uklad, zrob kalibracje skrzyni,oblicz zuzycie sprzegla. na te kangurki pomaga kalibracja podobno. ja u siebie akurat nie moge wykonac kalibracji. u mnie tez szarpie na zimnym ale jak juz swiece niedomagaja, po wymianie szarpanie ustepuje.
-
a koniecznie musi byc to cos przeswitujacego (poliweglan)? jak to ma byc na stale to zrobic konstrukcje drewniana przykryc blacha i juz
-
> płyta falista z poliwęglanu /marketowa/ raczej nie spełni moich oczekiwań > / rozne byly te poliweglany. falistych spotkalem dwa rodzaje... takie co pekaly po pierwszym gradzie i takie co mozna bylo smialo chodzic i nie dzialo sie nic zlego sa jeszcze plaskie poliweglany. te to juz porzadny material ale kosztuje juz swoje pieniadza
-
Co to za krzew owocowy? Może ktoś będzie wiedział?
Maciek_log odpowiedział Joki na temat - Zrób to sam
morwa? -
> Tylko, że jeśli chodzi o stronę "mechaniczną" to trapez jest znacznie sztywniejszy i łaty można dać > rzadziej zalezy jaka wysokosc tego trapezu. im mniejsza tym podatniejszy na uszkodzenia. co do łat to osobiscie dalbym tak jak przy blachodachowce lub ewentualnie 5 cm rzadziej w zaleznosci od spadku dachu. moim zdaniem trapez pasuje na budynki gospodarcze, na dom juz nieee. obecnie juz na budynkach typu garaz/pomieszczenie gosp coraz rzadziej stosuje sie trapez.
-
> Masz jakąś miejscówkę gdzie dostanę cały złom? ja kupowalem z allegro uzywki
-
> Przymierzam się do wymiany pokrycia dachu ze starej korodującej blachy na blachodachówkę. > W planie remontowym m.in.: nowe łaty po demontażu starej blachy, nowe rynny i rury spustowe, wyłaz > dachowy, folia, blachodachówka, obróbki. > Dach został pomierzony przez przedstawiciela firmy dostarczającej blachę i obróbki. Powierzchnia > dachu ok. 181m2. > Dziś otrzymałem wycenę materiału na pokrycie - blachodachówka Ruukki, obróbki, rynny, rury > spustowe, folia, wyłaz dachowy. Wyszło ok. 11500zł brutto > Czy pomoże ktoś oszacować ile cała przygoda może mnie kosztować skoro muszę jeszcze doliczyć koszt > drewna (łaty - komplet, jakieś deski, podbitka itp.) ? jesli nadal cie interesuje to mniej wiecej tak to sie ma w moim rejonie: laty ok 180 x3.5 = 630mb x 1.9= 1200zl kontrlata ok 200mb x1.2= 250zl deski ??? nie wiem jaki dach. u mnie ok 550zl/m3 podbitka drewniana czy pcv? robocizna w zaleznosci od konstrukcji i stanu "starego" dachu min 30zl/m2 podbitka pcv 25zl/mb do 70cm okapu co do wyzszosci trapezu nad blachodachowka ja sie z tym nie zgodze, poniewaz wszystko jest z tej samej blachy tylko maszyna do tloczenia jest inna. trzeba brac dobre/sprawdzone blachy i tyle
-
> W babarcie zdaje mi sie nie ma kielichow tylko normalnie flansze do przykrecenia przegubu. sa sa, wymienialem u siebie
-
jak przeguby juz porzadnie lataja to musisz i kilelichy wymienic. jak wymienisz sam przegub bez kielicha to za jakis czas bedziesz mial to samo. kielich uszkadza sie od rozwalonego przegubu. zreszta zobacxzysz jak to wyglada jak wyciagniesz poloske.
-
> 2. czy nasze Stilony mają gdzieś w zakamarku jakieś dogrzewanie płynu chłodniczego inne niż przez > rurkę od trasy EGR - Turbo ? dokładniej jakieś cudo elektryczne, bo już mi witki opadają z tym > moim fajlem podgrzewacza. a czy miedzy silnikiem a sciana grodziowa nie bylo takiego "dogrzewacza" w postaci kilku swiec zarowych?
-
Pasek wielorowkowy/klinowy
Maciek_log odpowiedział jagodajtd na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
> Witam, > Pacjent bravo 1,9 jtd z klimatyzacją i wspomaganiem. > W zeszłym tygodniu spadł mi pasek, wyglądał na zmęczony życiem i porwał się. Kupiłem pasek plus > rolki prowadzące. Efekt to przejechane 300km i pasek spadł i wygląda jeszcze gorzej jak tamten > poprzedni. > Sprawdziłem wszsytkie koła i wszystko się kręci. Nic nie szumi, nie wyje. > Pytanie czy to może być efekt padniętego napinacza ? > Działa, napina, ale może już jest za słaby. > Ktoś przerabiał temat ? > Prawdopodobnie napinacz od nowości czyli ma za sobą 250 tyś. jak ma 250 tys to na pewno jest juz zmeczony spojrz czy rolka napinajaca nie jest juz czasem odchylona/przekrzywiona od/do silnika i na zapalonym silniku jak sie zachowuje pasek. -
> Co to jest ta kalbracja skrzyni i czy trudno się to naprawia??? > Dzięki za informacje. kalibracje i odpowietrzenie wykonuje sie za pomoca kompa i programu fiatecuscan/multiecuscan. kalibracje wykonuje sie do momentu az sie wyswietli ze zakonczono pomyslnie. w wielu przypadkach wystarczu tylko to zeby usunac "kangurki". w ZTS poczytaj watki darkoo o selespeedzie
-
na poczatek wymiana plynu w selespeedzie, odpowietrzenie sprzega i kalibracja skrzyni
-
MES wskazuje w ECU 0km przebiegu(multijet 8 i 16v)
Maciek_log odpowiedział mati6630 na temat - Stilo
> Zdarza sie tak > u mnie w Cromie bylo 60 tys km jak kupowalem , a ECU pokazywal 8 tys km a moze to byc spowodowane cofaniem licznika? czy to czysty przypadek?