Skocz do zawartości

"skoki" napięcia na zaciskach akumulatora


Chester75

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu mam problem podczas jazdy: od czasu do czasu zapala się kontrolka ładowania i po kilku kilkunastu kliometrach gaśnie (sprawdziłem napięcie na zaciskach akumulatora i jest od 12 do 18 V, przy pracującym silniku na luzie). Poradzcie co padło, alternator jest "po regeneracji" (wymienione łożyska), ja obstawiam regulator napięcia a elektryk na cały alternator (cekawe gdzie znalazł alternator za 800 zeta?? smile.gif ) Samochód to fiat uno 1.4 i.e.S. z 97'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od pewnego czasu mam problem podczas jazdy: od czasu do czasu zapala się kontrolka ładowania i po

> kilku kilkunastu kliometrach gaśnie (sprawdziłem napięcie na zaciskach akumulatora i jest od

> 12 do 18 V, przy pracującym silniku na luzie). Poradzcie co padło, alternator jest "po

> regeneracji" (wymienione łożyska), ja obstawiam regulator napięcia a elektryk na cały

> alternator (cekawe gdzie znalazł alternator za 800 zeta?? ) Samochód to fiat uno 1.4 i.e.S. z

> 97'

powiem Ci tak altek za 800zł u mnie nowy koszt 400 zł ale pekl po 3 miesiącach. bez sensy w 1.4 pękają altki wiec używka z tipa jest dobra wiem co mowie 270751858-jezyk.gif. co do tego napięcie regulator napięcia on jest razem ze szczotkami koszt ok 15 zł smile.gif i będzie dobrze smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nie bardzo mam ochotę na nowy (za 800 zeta to jestem w stanie kupić całego uniaka na dawcę, a nie tylko altka), Co do wymiany regulatora napięcia, dam radę zrobić to w warunkach polowych (na parkingu) bez demontażu alternatora, czy raczej szukać miejsca na kanale i demontować całość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego nie bardzo mam ochotę na nowy (za 800 zeta to jestem w stanie kupić całego uniaka na dawcę,

> a nie tylko altka), Co do wymiany regulatora napięcia, dam radę zrobić to w warunkach polowych

> (na parkingu) bez demontażu alternatora, czy raczej szukać miejsca na kanale i demontować

> całość?

wiesz dasz rade tylko będzie ciężko, najlepiej to kanał lub jakiś najazd. Altek jest tuż nad półośką czyli od spodu da rade bez wyjmowania altka dwie śruby na klucz bodajże 8 plus jeden przewód smile.gif możne być jeszcze osłona plastikowa . regulator magneti-mereli ok 15 zł używany altek 40-60 zł smile.gif pasuje od tipo sieny smile.gif i oczywiście uno smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź się zorientuj w cenach, jakie 800 zł?

w moim mieście jest gość który regeneruje profesjonalnie alternatory i sprzedaje je za ok 150-200 zł zależy jaki tam model

a czy obudowy pękają? w moim 15 letnim się to nie zdarzyło nigdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> weź się zorientuj w cenach, jakie 800 zł?

> w moim mieście jest gość który regeneruje profesjonalnie alternatory i sprzedaje je za ok 150-200

> zł zależy jaki tam model

> a czy obudowy pękają? w moim 15 letnim się to nie zdarzyło nigdy

to miałeś szczęście, bo mi pękały mogę pokazać foto 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Krakowie ceny są podobne, dlatego zabrałem od nich samochód i sam kombinuję, znalazłem nowego altka ( http://www.iparts.pl/czesc/alternator,fiat,uno-146ae-1983-01-2000-08,70-i-e-1-4-70km,35-480-2658-100350-0-425-CA834IR.html ) typ silnika pasuje, moc i pojemność też, mam nadzieję że będzie pasował. Na razie wymienię regulator i zobaczymy co się będzie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.