krecha Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Witam, od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu VC, silnik benzynowy, najlepiej 2,0T ale tych niestety mało, ewentualnie 2,2. Znalazłem kilka ofert i proszę żebyście rzucili okiem czy coś w nich mocno podpada, bo kawałek drogi mam a gnać żeby obejrzeć padlinę bym nie chciał. Numer 1 - 2,0T mój faworyt Numer 2 - 2,2 z gazem Nie trąca drutem ta instalacja? do tego jakas lakierowana wstawka kierownicy i radio na wierzchu Numer 3 - 2,2 z gazem Numer 4 -2,2 Numer 5 - 2,2 Będę wdzięczny za wszelki sugestie, głównie do tej 2,0T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Uważaj na autka z motorem 2.2 które są sprowadzone i nie opłacone, a jeśli są już opłacone to sprawdz dokładnie dokumenty pod względem opłat celnych. Obecnie obowiązują dwie stawki akcyzy na sprowadzane samochody: - 3.1 proc. dla pojazdów z silnikiem o pojemności skokowej do 2000 ccm - 18.6 proc. dla pojazdów z silnikiem o pojemności skokowej powyżej 2000 ccm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > Uważaj na autka z motorem 2.2 które są sprowadzone i nie opłacone, a jeśli są już opłacone to > sprawdz dokładnie dokumenty pod względem opłat celnych. > Obecnie obowiązują dwie stawki akcyzy na sprowadzane samochody: > - 3.1 proc. dla pojazdów z silnikiem o pojemności skokowej do 2000 ccm > - 18.6 proc. dla pojazdów z silnikiem o pojemności skokowej powyżej 2000 ccm. Dzięki za trafna uwagę Będę się starał szukać opłaconego a najlepiej już zarejstrowanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 31 Maja 2012 Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > Będę się starał szukać opłaconego a najlepiej już zarejstrowanego Poczytaj co robili handlarze w oplach z silnikami 2.0 i 2.2 diesel jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > Poczytaj co robili handlarze w oplach z silnikami 2.0 i 2.2 diesel jakiś tekst No niezłe wałki, na szczęście nie szukam diesla a z benzynowymi chyba nie ma takich jaj, ale będę mial na uwadze, szczególnie kwotę zapłaconej akcyzy od 2,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 > Będę wdzięczny za wszelki sugestie, głównie do tej 2,0T Nikt nic nie pomoże? Jak wyglądają koszty napraw w przypadku takiej 2,0T? Chodzi mi głownie o koszt sprzęgła z kołem dwumasowym i turbiny? Nie ma problemu z dostępnością części poza aso i jak z cenami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 > Nikt nic nie pomoże? Silnik montowano też w Saabie Czytamy: 1 - jakiś tekst 2 - jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 > Silnik montowano też w Saabie > Czytamy: > 1 - jakiś tekst > 2 - jakiś tekst Czyli problemu z napinaczami podobnie jak w 2,2. A co powiesz o tej vectrze 2,0T z ogłoszenia? Wiem że ze zdjęcia wiele się nie wyczyta ale może chociaż coś. Jakie tam turbiny siedzą? Jak z trwałością i ewentualna wymiana czy regeneracją? Nie ma tam czegoś nietypowego? Jaki jest koszt wymiany dwumasowego koła i jaka jest jego trwałość? 2,2 chyba tez ma DKZ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 > Czyli problemu z napinaczami podobnie jak w 2,2. A co powiesz o tej vectrze 2,0T z ogłoszenia? Wiem > że ze zdjęcia wiele się nie wyczyta ale może chociaż coś. Jakie tam turbiny siedzą? Jak z > trwałością i ewentualna wymiana czy regeneracją? Nie ma tam czegoś nietypowego? Jaki jest > koszt wymiany dwumasowego koła i jaka jest jego trwałość? 2,2 chyba tez ma DKZ? Co do tej 2.0T z ogłoszenia, trzeba przyjrzeć się przodowi (popatrz na ramki halogenów - prawa wygląda jakby była od Signum). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 > Co do tej 2.0T z ogłoszenia, trzeba przyjrzeć się przodowi (popatrz na ramki halogenów - prawa > wygląda jakby była od Signum). Signum ma chyba pojedynczą chromowaną, tu wydaje mi się że światło tak pada że wygląda na srebrną. Aczkolwiek błotnik prawy przód był raczej robiony, odcień wygląda na minimalnie inny i jak się przyjrzeć pod maską to inne otwory technologiczne i przetłoczenia na błotniku- możliwe że założony jakiś zamiennik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.