Skocz do zawartości

Zakup Astry III


Wiza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na sąsiednim kąciku.

Mamy zamiar z mulher.gif przymierzyc się do zakupy Astry III GTC z szybą panoramiczną.

Jeszcze nie kupujemy, ale tylko oglądamy. Czy możecie coś podpowiedzieć? Na co zwrócić uwagę?

Jaki silnik wybrać? Skłaniam się ku zasilanemu ON.

Na razie wiem jedno. Jest ich wybitnie mało frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam na sąsiednim kąciku.

> Mamy zamiar z przymierzyc się do zakupy Astry III GTC z szybą panoramiczną.

Fajne auto. Szkoda że nie można założyć do niego bagażnika dachowego...

> Jaki silnik wybrać? Skłaniam się ku zasilanemu ON.

Jeśli ważna jest dynamika to 1.9 150 KM ewentualnie 120 KM

Jeśli ekonomia to 1.7 100KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fajne auto. Szkoda że nie można założyć do niego bagażnika dachowego...

Będzie to auto na co dzień, ale większe tez bedzie więc aż tak nie potrzebne

> Jeśli ważna jest dynamika to 1.9 150 KM ewentualnie 120 KM

> Jeśli ekonomia to 1.7 100KM

A jak z silnikami benzynowymi?

Celujemy w początek produkcji czyli 2006r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało ich jest bo trzeba było sporo dopłacać za tą szybę - 5950zł.

Rozważałbym następujące jednostki silnikowe:

- Z19DTH

- Z19DT - ten mniej awaryjny, bo nie posiada osławionych klap wirowych w kolektorze.

- Z17DTH

- Z14XEP, mniej awaryjny od Z16XEP i jeśli w grę wchodzi LPG to jedyny słuszny oprócz Z18XE.

Jeśli spalanie nie gra większej roli, choć po tym jak piszesz, że skłaniasz się ku dieslom, brałbym 2.0T (do wyboru 170 i 200km).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mało ich jest bo trzeba było sporo dopłacać za tą szybę - 5950zł.

> Rozważałbym następujące jednostki silnikowe:

> - Z19DTH

> - Z19DT - ten mniej awaryjny, bo nie posiada osławionych klap wirowych w kolektorze.

> - Z17DTH

> - Z14XEP, mniej awaryjny od Z16XEP i jeśli w grę wchodzi LPG to jedyny słuszny oprócz Z18XE.

> Jeśli spalanie nie gra większej roli, choć po tym jak piszesz, że skłaniasz się ku dieslom, brałbym

> 2.0T (do wyboru 170 i 200km).

Spalanie akceptowalne jest do 8l./100km

A mają filtr DPF? (po przejściach z VW nie chcę tego!!!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spalanie akceptowalne jest do 8l./100km

> A mają filtr DPF? (po przejściach z VW nie chcę tego!!!)

Weź i sprecyzuj czego oczekujesz bo akceptowalne spalanie 8 litrów nie wiele znaczy. W trybie mieszanym? W mieście? Mi Astra 1.9 120 km w mieście 8,5 l. Innym może spalić 7 . Zależy jakie miasto i jaki ruch w nim jest.

DPF w 1.7 DTH (100KM) nie występuje. W 1.9 może być. Nie ma reguły. Ja mam ale mimo wyjątkowo niekorzystnego trybu jazdy nie mam z nim problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Weź i sprecyzuj czego oczekujesz bo akceptowalne spalanie 8 litrów nie wiele znaczy. W trybie

> mieszanym? W mieście? Mi Astra 1.9 120 km w mieście 8,5 l. Innym może spalić 7 . Zależy jakie

> miasto i jaki ruch w nim jest.

> DPF w 1.7 DTH (100KM) nie występuje. W 1.9 może być. Nie ma reguły. Ja mam ale mimo wyjątkowo

> niekorzystnego trybu jazdy nie mam z nim problemu.

W zasadzie nie wiem czego oczekuje. Musze sie zastanowić, posiedzieć itp smile.gif

Wolałbym diesla z powodu większej trwałości silników. Samochód bedzie też wykorzystywany w czestych wyjazdach służbowych. 8l w mieście, mam na myśli Warszawe - często Renówką się nie mieszczę w takim spalaniu i to jest punkt odniesienia. 8,5 też może być smile.gif, ale tak wiem zależy to od wielu czynników smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wolałbym diesla z powodu większej trwałości silników.

Tu bym polemizował. W dieslu możesz trafić kumulację jak sie sypnie turbo , dwumasa, wtryski ...

Benzyniak zrobi spokojnie 300 tyś. Masz zamiar dłuzej trzymać auto?

>Samochód bedzie też wykorzystywany w czestych

> wyjazdach służbowych.

Bierz 1.8 125 KM dołóż podtlenek LPG i będzie dobrze smile.gif

>8l w mieście, mam na myśli Warszawe - często Renówką się nie mieszczę w

> takim spalaniu

Ja też w Wawce sie nie mieszczę. 8,5 to najniższy wymiar kary ale mam DPF co katalogowo podnosi spalanie o 0,2 litra a realnie to pewnie koło 0,5 litra będzie. 1.7 100 KM spalił by mi ok 7-7,5 l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja polecam ci stanowczo Astrę H z silnikiem 1.7 cdti jeździłem taką ponad 3-lata i byłem zadowolony.Obecnie kupiłem drugą ten sam motor którym jeździ moja żona. Ważny jest przebieg tego silnika ,a z tym jest ciężko .Auta mają spore przebiegi są w większości cofnięte -przy przebiegu ok 200tyś musisz liczyć się z wymianą dwumasy ,wtrysk,turbina. Poza tym niemiałem z nim problemów .

Auto wspaniałe do miasta i na nie długie trasy .

Spalanie od 5-7.5 l max w zimę

Ten motorek polecam .

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.