Skocz do zawartości

1,3 CDTi nie odpala po remoncie


Pietro_M

Rekomendowane odpowiedzi

Cała historia zaczęła się od tego, że nagle silnik stanął. Okazało się, że rozsypał się napinacz łańcucha, rozrząd zmieniony, ale nie odpalał.

Po zdjęciu głowicy oczom majstrów ukazał się płyn chłodniczy na tłoku, głowica zrobiona, szczelna, wałki z dźwigienkami nowe, a auto nadal nie odpala.

Objaw jest taki, że rozrusznik "kręci" wałem, czuć zapach niespalonego ON, ale zapłonu brak.

Po tym jak padł akumulator, kasowałem błędy - były dwa z immo 1612 i 1613.

Co mogło się zepsuć, że mimo tych zabiegów silnik dalej nie odpala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy był robiony pomiar kompresji po naprawie?

Przed naprawą na 3-ech cylindrach było 26, na czwartym 24.

Po naprawie pomiaru nie było.

> Druga sprawa to trzeba podpiąć diagnoskop i zobaczyć czy komp widzi czujniki i jakie jest ciśnienie

> paliwa.

Ciśnienie paliwa jest ok, zmierzone.

Padło już od dwóch osób podejrzenie, że może kąty nie są "spasowane", tzn. że wtrysk następuje w nieodpowiednim momencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciśnienie paliwa jest ok, zmierzone.

A ile? cfaniaczek.gif

> Padło już od dwóch osób podejrzenie, że może kąty nie są "spasowane", tzn. że wtrysk następuje w

> nieodpowiednim momencie.

Jeśli w ogóle nie próbuje nawet na chwilkę zagadać, to jak najbardziej jest to możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.