maagog Napisano 12 Września 2012 Udostępnij Napisano 12 Września 2012 ...w wersji Q4, ale nie jest tania. Z reszta przedni naped + diesel tez nie. Na allegro jest 8 sztuk modelu, z czego 2 w wersji 3.2, wiec Q4 nie jest bialym krukiem. Czy cena wynika z ogolnie niewielkiej ilosci sprzedanych aut, z napedu 4x4 lub innego powodu? Brera warta jest swojej ceny? Jezdzi lepiej niz Audi A3 8P 3.2 Quattro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 12 Września 2012 Udostępnij Napisano 12 Września 2012 nie wiem jak jeździ brera, ale 159 3,2 Q4 jezdzi bez rewelacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 12 Września 2012 Udostępnij Napisano 12 Września 2012 > nie wiem jak jeździ brera, ale 159 3,2 Q4 jezdzi bez rewelacji. Bardzo podobnie. Jeździłem i tym i tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 13 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > nie wiem jak jeździ brera, ale 159 3,2 Q4 jezdzi bez rewelacji. Wikipedia pisze, ze tam jest torsen C, wiec solidne 4x4. W czym jest problem. Bardzo pluzy przodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > Wikipadia pisze, ze tam jest torsen C, wiec solidne 4x4. > W czym jest problem. Bardzo pluzy przodem? Moja 159 2.4 diesel z napędem tylko na przód waży ponad 1700kg. To ile może ważyć taka Alfa z silnikiem 3.2 i dołożonym napędem na tył? Nie wiem czy Brera jest dużo lżejsza od 159. O ile w ogóle jest lżejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > Wikipadia pisze, ze tam jest torsen C, wiec solidne 4x4. > W czym jest problem. Bardzo pluzy przodem? 159 jest ciężka. lekkosci prowadzenia u niej nie uświadczysz. jeździ w miare szybko, ale czuć że to kloc. do tego spalanie powyżej 20 w mieście i 15 w trasie dopełnia obrazu zniszczenia kiedys, chyba w 2008 tu na kąciku AR dawałem relacje z jazdy 159. poszukaj. edit: znalazlem KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > Wikipadia pisze, ze tam jest torsen C, wiec solidne 4x4. > W czym jest problem. Bardzo pluzy przodem? To ja napiszę coś od siebie. Swego czasu jeździłem chwilę S4 B6, może to nie najlepsze porównanie, ale to AUDI wazy prawie 2 tony (bez kilku kg). W tym samym czasie jeździłem i 159 Q4 i Brerą Q4, i niestety mimo mojej sympatii do AR nie było w nich nic fajnego w porównaniu do AUDI biorąc pod uwagę frajdę z jazdy. Oczywiście S4, to takie zwykłe A4, jak z TDi, tyle, że z silnikiem V8, a AR, to AR, jedyna w swoim rodzaju. Jeśli jednak szukasz wrażeń z jazdy to polecam 147 GTA. Wiem co piszę, mam obecnie 156 2.4, i to 10v z jakimś tam modem, i uwierzcie mi, 2.4 nawet 210 HP w 159 szału nie robi. 3.2 Q4 robi wrażenie jakby ciągnęła przyczepę z towarem. Żeby nie było, to auto całkiem sprawnie jeździ, tyle, że jest to uzależnione od punktu odniesienia. Niestety spalanie jak w 4.2 V8, a wrażenia nieco inne. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > Wikipadia pisze, ze tam jest torsen C, wiec solidne 4x4. > W czym jest problem. Bardzo pluzy przodem? Urywa podporę wału podczas ostrej eksploatacji. Koszt wału w ASO, około 6 kpln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.