gepardg Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 Witam zastanawiam się nad kupnem nowej C4 II 1,6 benzyna macie już może jakieś opinie na temat tego samochodu. wg mojej oceny jest to jeden z ładniejszych samochodów do kupienia jednak zastanawiają mnie inne sprawy jak jest z usterkowością i wytrzymałością materiałów i części. Jak wygląda spalanie czy pojawiają się już jakieś usterki, jak wygląda dynamika ogólnie czy jest sens pakować się w zakup nowego planuję dłuższe użytkowanie około 10 lat. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 > Witam zastanawiam się nad kupnem nowej C4 II 1,6 benzyna > macie już może jakieś opinie na temat tego samochodu. wg mojej oceny jest to jeden z ładniejszych > samochodów do kupienia jednak zastanawiają mnie inne sprawy jak jest z usterkowością i > wytrzymałością materiałów i części. > Jak wygląda spalanie czy pojawiają się już jakieś usterki, jak wygląda dynamika ogólnie czy jest > sens pakować się w zakup nowego planuję dłuższe użytkowanie około 10 lat. > pozdrawiam Jezdzic nie jezdzilem, ale przymierzalem sie swego czasu w salonie W podstawowych wersjach wyposazenia wyglada niestety dosyc marnie. Z reszta podobnie jak w innych kompaktach... Ja bym chyba poszukal jakiejs demowki DS4, bo roznica jest kolosalna O silniku nic nie powiem, ale do spokojnej jazdy powinien wystarczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gepardg Napisano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2012 DS4 stanowczo to nie ten pułap cenowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 Użytkuję już prawie dwa lata i polecam. Jedna usterka prawdopodobnie związana z oprogramowaniem silnika. Przed uruchomieniem silnika pokazuje komunikat o prawidłowym poziomie oleju, no i przestał pokazywać mimo prawidłowego poziomu. Po wgraniu nowego oprogramowania usterka nie pojawia się mniej więcej od roku. Bardzo wygodne i przyjemne w środku (wersja seduction czyli środkowa). Silnik do spokojnej jazdy wystarczający, ale do dynamicznej jazdy trzeba go kręcić wysoko. Silnik ma różne opinie. Do 2011 podobno lubił brać olej. Mój do 10000 wypił 1 litr, a potem przestał tzn pije akceptowalnie ok. 0,5 l/10000km. Silniki te miały (mają?) problemy z łańcuszkiem rozrządu (rozciągały się) W 2010 podobno coś poprawiano w nim, ale czy z efektami to czas pokaże. Użytkownicy i serwis zalecają utrzymywanie max poziomu oleju. Ma to zapewnić lepsze smarowanie i poprawić warunki pracy koła zmiennych faz rozrządu. Trzeba przyzwyczaić się do wyświetlaczy bez wskazówek, ale to można przeżyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.