fendt180 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Panowie w moim PII mam problem z wolnymi obrotami po zagrzaniu silnika, minimalnie plywaja i auto troszke wedlug mnie za dlugo kreci przy odpalaniu, do tego jak przekrece zaplon w pozycje ON (nie uruchamiam silnika) to przepustnica jakos dziwnie piszczy, jakby cos chciala ale nie umiala Teraz pytanie czy moge dziada normalnie zamoczyc w benzynie zeby sie wymoczyla i rozpuscil sie syf czy to raczej nie wskazane ze wzgledu na elektronike siedzaca w srodku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Witam. "Piszczenie" z okolic przepustnicy to dobry znak. Czyściłem zawsze pędzelkiem, nigdy nie "zanurzałem" przepustnicy. 16V jest wrażliwe na słabe AKU. Sprawdz przy okazji kabel masowy od aku przez "blachę karoserii" do skrzyni biegów. U mnie "przegnił" od środka Same połączenia były OK i nic nie chciało się "rozerwać". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Panowie w moim PII mam problem z wolnymi obrotami po zagrzaniu silnika, minimalnie plywaja i auto > troszke wedlug mnie za dlugo kreci przy odpalaniu, Czekasz aż kontrolki zgasną? >do tego jak przekrece zaplon w pozycje ON (nie uruchamiam silnika) to przepustnica jakos dziwnie piszczy, jakby cos chciala ale nie umiala Tak ma być > Teraz pytanie czy moge dziada normalnie zamoczyc w benzynie zeby sie wymoczyla i rozpuscil sie syf > czy to raczej nie wskazane ze wzgledu na elektronike siedzaca w srodku? Zależy który syf(ten na scieżkach na płytce czy ten od oleju z odmy) bo jeśli odkręcisz przepustnicę bez jej rozbierania to nic się nie stanie bo elektronika jest zamknięta wodoszczelnej obudowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Czekasz aż kontrolki zgasną? Czekam > Tak ma być Dobrze wiedziec > Zależy który syf(ten na scieżkach na płytce czy ten od oleju z odmy) bo jeśli odkręcisz > przepustnicę bez jej rozbierania to nic się nie stanie bo elektronika jest zamknięta > wodoszczelnej obudowie. Wyciagne to i zobacze, jesli jest to wodoszczelne to super. W aucie bylo robione upg i moze plywajace obroty nie sa wina przepustnicy tylko nieszczelnosc a chce to zrobic wszystko od razu dlatego pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > W aucie bylo robione upg Były wymieniane uszczelki na kolektorze ssącym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > Były wymieniane uszczelki na kolektorze ssącym? A skad ja mam wiedziec, robil to poprzedni wlasciciel EDIT Wlasnie zobaczylem cene w eperze i prawie spadlem z krzesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Te uszczelki są do dostania w przystępniejszej cenie, dokładniej coś w okolicach 30zł za 5 uszczelek między głowica<->kolektor + przepustnica<->kolektor. firma bodajże REINZ. Można na necie znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Te uszczelki są do dostania w przystępniejszej cenie, dokładniej coś w okolicach 30zł za 5 > uszczelek między głowicakolektor + przepustnicakolektor. firma bodajże REINZ. Można na necie > znaleźć. Cos juz znalazlem, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.